Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Grow Weed

Nu bestellen later verzenden mogelijk?

Recommended Posts

Als ik nu iets bij Sannie shop bestel kan het dan pas rond 9 julli verzonden worden?

In verband met vakantie periode op werk en het inontvangstnemen van de goederen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Het vakantie geld brand :yummy: alles wat nu al betaald is kan ik dadelijk in Spanje niet verzuipen en straks na me vakantie vrij snel beginnen met volgende ronde. En 2a3 weken levertijd zou je ook niet het probleem mogen hebben niet te kunnen leveren. (zaden niet inbegrepen kan maanden duren voor die weer op vooraad zijn)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anders stort je het op mijn rekening, bewaar ik het voor je..

 

Geen dank

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja precies de goede...die in zwitserland ;) ...boefje geeft goeie rente :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het vakantie geld brand :D alles wat nu al betaald is kan ik dadelijk in Spanje niet verzuipen en straks na me vakantie vrij snel beginnen met volgende ronde. En 2a3 weken levertijd zou je ook niet het probleem mogen hebben niet te kunnen leveren. (zaden niet inbegrepen kan maanden duren voor die weer op vooraad zijn)

 

Ik heb tot op heden nog niet meegemaakt dat Sannie iets niet kon leveren :yummy: . ALS dat al het geval zou zijn, zou het hooguit een paar dagen langer duren (zaden niet inbegrepen kan maanden duren voor die weer op vooraad zijn, maar de status van zijn voorraad is m.i. toch redelijk op to date ;) ).

 

Tja, Boefje heeft zijn naam niet echt mee :P . Anders mag je het ook wel mijn rekening storten. Bewaar ik het wel zo lang voor je :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het Nietkan bestel ik later, heb nog +\- 15gram bacto zou genoeg moeten zijn voor eerste 2 weken.

 

@Boefje/amnees (bijde zelfde nutteloze info) als julie mij je stash laten bewaren laat ik julie de 1000 euro bewaren die ik wou gaan besteden..... Dacht ik ook

 

@beaker dat z'n voorraden op de site op vooraad staan zecht niks over zijn daadwerkelijke vooraad kan me bij een paar producten voorstellen dat er niet zoheelveel op vooraad heeft (yuka, bodemopwaardeer mix)

En veder Zelfde als tegen boefnees

Share this post


Link to post
Share on other sites
prettige vakantie :yummy:

 

Ja dat zech ik! En ik denk Amnees en Boefje bijde ook. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zijn op fiets vakantie....mss een tandum :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom vraag je dat niet aan sanniesshop ipv hier
Biologisch kweken van cannabis toppen en wiet zaden,vraag en antwoorden over sannie seeds, humboldt nutrients en bac voedingen.
staat hier toch echt dat je hier terecht kan met je vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...