Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

IreZumi1

Oude bekende nog aanwezig?

Recommended Posts

Welkom terug idd :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie genade, wat een brok aan ervaring hier zich eventjes meldt !:verrygood

Wat is het een verademing om te weten dat @IreZumi1, @Knakie blind, @blowsterke, @racker, @Boefje030, @carpe_diem, @DonBone, @weetje, @mrWeed!, @Chriet Tittulaer, @maddwarf, @Thomson, @g.w, @El Fish, @StAmpende Stumper, @No-Zem, @Doc, @riesje1965, naast @sannie, vanaf nu weer wat vaker een duit hier in het forum gaan doen...:jump:. Heaven, i'm in heaven....:innocent::lol:

 

@oude rocker, wat zou jij daarvan vinden ? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben/was idd Riesje1965...........Ben helaas mijn oude wachtwoord van dat account kwijt.

 

Edited by oude bekende
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er toch wel paar bij die hier niet meer komen.

 

Carpe, racker, chriet, doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er ook weer zo nu en dan :) tijdje moeten stoppen na een inval maar speel nog steeds hier en daar. 

Nu met led bezig en bijna een ronde lemon haze klaar :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 26 augustus 2018 at 9:11 PM, IreZumi1 said:

Geinig allemaal berichten van jaren terug te lezen en hoe ik toen dacht en schreef :lol:

 

Zijn jullie er nog? ben f keer met sannies killingfield bezig

 

IMG-20180826-WA0011.jpg.b3ac04b576f320c96d42a192bd6cb7ee.jpg

Staan ze al in de bloei?

Edited by konopi

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Boefje030 said:

Zijn er toch wel paar bij die hier niet meer komen.

 

Carpe, racker, chriet, doc

Boef jij bent zelf ook hardnekkig! En wie zijn er dan nog WEL? Dat weet jij vast..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, als de sfeer eruit is,
triggerd het minder om te bezoeken he...

Enne doc?
Die is uit de lichtjes
en in de olie

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoogtij dagen zijn voorbij hier . "vroegah " was het hardstikke leuk hier . Af en toe wel eens bonje onder elkaar . En een hoop eigewzijze flikkers waaronder ik dan mezelf ook maar reken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/30/2018 at 9:18 AM, oude bekende said:

Hoogtij dagen zijn voorbij hier . "vroegah " was het hardstikke leuk hier . Af en toe wel eens bonje onder elkaar . En een hoop eigewzijze flikkers waaronder ik dan mezelf ook maar reken.

Eigen wijs is ook wijs...

 

On 9/29/2018 at 6:28 AM, Boefje030 said:

Niet veel meer City. Het is triest eigenlijk.

Waar komt dat nu door dan? Weet iedereen opeens hoe die moet kweken en heeft niemand daardoor nog hulp van forumleden nodig... Of.. Komt het door de nieuwe strengere wetgeving?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, cityboxer said:

Eigen wijs is ook wijs...

 

Waar komt dat nu door dan? Weet iedereen opeens hoe die moet kweken en heeft niemand daardoor nog hulp van forumleden nodig... Of.. Komt het door de nieuwe strengere wetgeving?

Ik weet dat sommige dat als reden hebben om hier niet meer te komen inderdaad.

 

Jij bent er zelf ook niet vaak meer he?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is jammer dat het een stuk rustiger is geworden maar vergeet niet dat de kennis en verslagen niet weg zijn en nog steeds stevig gelezen worden.

Er is een grote verschuiving geweest van fora naar social media waar ik zelf ook pas kort geleden mee bezig gaan houden, hier ben ik veel oude bekenden tegen gekomen en oude lijntjes weer aan weten te leggen en dat zal alleen maar meer worden.

Forums moeten hun plek weer gaan verdienen maar zullen noit meer zo worden als dat het ooit was, daar is teveel veranderd en zal naast social media en dan vooral instagram moeten zien te leven. Alle grote forums hebben hiermee te maken en wietforum is daar niet appart in.

Toch verwacht ik dat de forums hun plekje wel weer gaan krijgen.

Mopperen over dat het niet meer zo druk en de sfeer weg is zal niet zorgen voor een opleving, goede verslagen en vraag en antwoord wel.

Wil je als onderneming overleven kom je er niet onderuit om mee te gaan in je tijd en dit had ik zelf nogal laat door maar nu ik intensief ook bezig ben op instagram moet ik zeggen dat dit een mooi platform is waar ik met plezier een account aan het opbouwen ben ( #sanniesseeds )en het prima te combineren is met de forums.

Maw de fora moeten hun plek terug verdienen en dat kan alleen gedaan worden door de leden.

Ik ben hier van overtuigd en daarom dat ik ook besloten heb de forums naar de laatste versie te upgraden wat een grote investering is geweest.

greetz sannie

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor, gewoon vanaf je desktop of folder naar de -hier waar je dingen tiept- slepen en daar is je foto

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/3/2018 at 7:12 AM, sannie said:

Het is jammer dat het een stuk rustiger is geworden maar vergeet niet dat de kennis en verslagen niet weg zijn en nog steeds stevig gelezen worden.

Er is een grote verschuiving geweest van fora naar social media waar ik zelf ook pas kort geleden mee bezig gaan houden, hier ben ik veel oude bekenden tegen gekomen en oude lijntjes weer aan weten te leggen en dat zal alleen maar meer worden.

Forums moeten hun plek weer gaan verdienen maar zullen noit meer zo worden als dat het ooit was, daar is teveel veranderd en zal naast social media en dan vooral instagram moeten zien te leven. Alle grote forums hebben hiermee te maken en wietforum is daar niet appart in.

Toch verwacht ik dat de forums hun plekje wel weer gaan krijgen.

Mopperen over dat het niet meer zo druk en de sfeer weg is zal niet zorgen voor een opleving, goede verslagen en vraag en antwoord wel.

Wil je als onderneming overleven kom je er niet onderuit om mee te gaan in je tijd en dit had ik zelf nogal laat door maar nu ik intensief ook bezig ben op instagram moet ik zeggen dat dit een mooi platform is waar ik met plezier een account aan het opbouwen ben ( #sanniesseeds )en het prima te combineren is met de forums.

Maw de fora moeten hun plek terug verdienen en dat kan alleen gedaan worden door de leden.

Ik ben hier van overtuigd en daarom dat ik ook besloten heb de forums naar de laatste versie te upgraden wat een grote investering is geweest.

greetz sannie

Dan vraag ik me toch af welke oude bekenden jij tegenkomt op social media?

 

Ik hou me daar nog wel van weg. Maar soms zie ik bij bekende op hun telefoon dingen voorbij komen wat inderdaad indrukwekkend is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Boefje030

Klopt inderdaad, ik ben een hele poos niet meer bezig geweest met deze hobby en daarbij had ik ook het idee dat het forum stil stond. Had niet het idee dat er nog veel nieuwe dingen te leren vielen en steeds dezelfde vragen beantwoord moesten worden...

 

@sannieHoe waarborg je veiligheid via Instagram met deze hobby? Heb je dan een speciale hobby account? En worden daar dan ook kweekverslagen bijgehouden etc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groet aan nieuwe en vooral terugkerende leden

Sinds een maand weer eens op het forum gekomen, miste vele bekende namen.

Maar kom in dit topic gelukkig weer een aantal tegen :verrygood

Ben maar weer eens begonnen met het licht in de kast aan te steken

Stekker erin en weer lopen na 8 jaar

Zal deze week een topic aanmaken, 4 dames staan sinds 2 dagen in bloei, moet dus wat bijwerken.

Mijn oude topics hebben me zelf goed geholpen om de zaak weer op te starten na 8 jaar.

60 dagen6.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...