Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bern

Kleine triplet plant met bruinevlekken

Recommended Posts

Na het probleem met men plantjes in de kleine serre (spint/trips). Merkte ik juist bij 1 van de planten in het veld een rare kleur verandering op.

Hier de foto's:

 

gallery_30801_14147_123047.jpg

gallery_30801_14147_587758.jpg

 

Soort: black jack autoflower sweet seeds

grond: weide grond: vermoed klei + erbij wat paarden mest gedaan en ze iets op gehoogd zodat ze niet in een plasje komen te staan bij stortregens.

Leeftijd: 29 mei boven gekomen en 4 juni in de volle grond geplaatst.

Ik geef niks bij qua voeding en water heb ik met die weer al helemaal niet moetne geven. Ik heb zelf gezocht achter ziektes maar vind die zo moeilijk te herkennen bij deze kleine

snaken.

Iemand een idee wat er mankeert met dit plantje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft de paardenmest een jaar gelegen?

Anders komen de wortels in de ammoniak en dat vinden ze niet echt lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, het was wel zo goed als zuivere droge paardenkak, dus niet veel stro bij.

Was wel vergeten te melden dat men andere plantjes dit niet hebben, staan er 5 ander bij en heb het ook wel goed gemixed.

Bij mijn planten in pot heb ik hier ook een deel bijgevoegd en deze groeien goed.

 

 

Deze misschien juist op ne grotere keutel? Indien het dit is gaat het weg of sterft de plant eraan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk toch een man :)

 

 

Grt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is helemaal achteruit gegaan. Zijn bladeren zijn precies gekrompen spijtig.

Bye Black jack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt deze veels te snel overgeplant en waarschijnlijk wortelbeschadiging meegegeven.

Uit zaad begin ik ongeveer een 1 1/2 maand eerder...mag ook langer. Dus eerst een goede wortel ontwikkeling en dan pas overzetten in de volle grond.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je hebt deze veels te snel overgeplant en waarschijnlijk wortelbeschadiging meegegeven.

Uit zaad begin ik ongeveer een 1 1/2 maand eerder...mag ook langer. Dus eerst een goede wortel ontwikkeling en dan pas overzetten in de volle grond.

 

Ik heb het scharminkel over gezet naar een pot en hij is er helemaal terug bovenop (heel groot gaat gij niet meer worden nu 20 cm. Het zijn autoflowers dus die kan je toch niet lang laten voor groeien?

 

Volgens mij lag de oorzaak aan het slecht groeien aan het verse mest wat ik er had bij gedaan en met het veel regenen is daar teveel van in de bodem op0lossing gekomen. Iets te straf voor zo kleine babies

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...