Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
amneze

mais vraagje

Recommended Posts

hallo growertjes , zit met een vraagje ga binnen kort een paar stekjes zetten tussen de mais maar zouden er daar konijnen zitten vraag me af dat er daar ook gaas voor nodig is ! en zou er een verslag van maken mijn eerste verslag :o B) :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die zitten er... Vorig jaar mogen ondervinden...

Maar je bent er wel nogal vroeg bij, zou pas vanaf begin juli ze er in zetten ivm sproeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is jammer zeg ! was dat van plan voor van de week ze te zetten ga moeten zoeken achter nieuwe lokatie dan ! heb wel nog eentje in mijn hoofd maar ja denk niet dat het een goed plan is plaats zat maar er zit af en toe een boswachter of zo iets vroeger eens gepakt geweest dat ik er een kamp in maakte haha maar lijkt zo verwilderd en is gesloten misch is hij er ook niet meer !? wat denken jullie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij mogen niet aanzetten tot criminele activiteiten :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
er zit af en toe een boswachter of zo iets vroeger eens gepakt geweest dat ik er een kamp in maakte haha maar lijkt zo verwilderd en is gesloten misch is hij er ook niet meer !? wat denken jullie ?

 

Ik denk zo héél stil in mijn hoofd heee, dat die boswachter er nog zit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus geen goed plan hé jammer hier is het zo moeilijk een beetje groen te vinden ! pff

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus geen goed plan hé jammer hier is het zo moeilijk een beetje groen te vinden ! pff

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet minimaal sporen maken...bv om onder bomen door te lopen.....en liefst geen vast pad maken naar je plek...

think Guerilla B) ...bedenk.. wat je verraden heeft :o

enn tak die breekt(verse breuk)...oprapen en weggooien...

een brandnetel die omlegt..uittrekken en wegleggen...etc...ontdek de guerilla in jezelf :P

Try to outsmart.. Ko DE Boswachter en die rippers :huh: ..its not easy.....its a game B)

 

Ga het water in......en 20 meter verder weer de walop...etc...de mogelijkheden zijn eindeloos ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet wat je bedoeld Als je een leuk stukje denkt gevonden te hebben, zie je ineens allemaal wandelroutes/paden 20 meter veder achter een paar brand netels Ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja die zitten er... Vorig jaar mogen ondervinden...

Maar je bent er wel nogal vroeg bij, zou pas vanaf begin juli ze er in zetten ivm sproeien

 

Dan heb ik geluk hier in de grensstreek....in duitsland kweken ze biologische mais, dus zonder gif sproeien....

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een nieuwe spot gevonden alleen vind ik de aarde raar staan ook veel bomen met naalden en de aarde zit er veel klei in er is ook een voordeel er is een vis vijver maar is verboden terein privaat eigendom staat er

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...