Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

green-go

14x white widow onder 2x 600W

Recommended Posts

Heb net mijn bestelling geplaatst om het volgende binnentuintje te kunnen oprichten :o

Deze ronde worden het 14 white widow zaden van greenhouse, het doel is deze keer 1 kilo (0.83gr/W).

 

Dit gaan we proberen met het volgende bescheiden set-upje :huh: :

 

tent: DR 240*120

 

luchttechniek: buisventilator 1325m³ (uitblaas)

buisventilators 495m³+365m³ (inblaas)

klimaatcontroller: DCS e8a

zwenkventilator op statief

 

verlichting: 2 adjust-a-wings

2 philips son-t 600W lampen

2 epson evsa

2 setjes easyrollers

 

medium & voeding: zaai-en stekgrond (ontkiemen)

canna terra professional

terra vega+flores

rhizotonic

cannazym

cannaboost

pk13/14

cannacure (in de groei ter preventie)

ph- groei+bloei

 

Ik werk bewust zonder een koolstoffilter omdat het hier een overbodige zaak is, dat zijn dan ook alweer kosten gespaard.

Als er iemand opmerkingen, kritiek, tips of vragen heeft dan hoor ik het graag :P

 

Blowzu B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanwaar maakt die wietlucht niet uit dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
vanwaar maakt die wietlucht niet uit dan?

 

de tent staat in een hok, ver weg van waar iedereen komt en van waar iemand het kan ruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker zo'n locatie :huh: zuig je wel verse lucht aan en de lucht van afzuiger weer naar buiten of? en wat is een epson evsa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor, alle luchtslangen liggen naar buiten (versere lucht kan niet :huh:)

het is een eBson elektronische ballast, spellingsfoutje B) en ebson is gewoon het merk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraagje

 

waarom kiezen de meeste in een 120 x 240 voor 2x 600?

met 3 x 400 heb je toch een veel betere lichtverdeling?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@prutsertje, ik had nog 2 600watt lampen liggen die ik nog maar 1maal heb gebruikt, die gebruikte ik in een hok van 0.90*1.80*1.80.. maar ik was wel nog aan het twijfelen om er nog een

derde 600watter in te hangen, doen?

 

@bassie, ik zal tog eerst eens proberen zonder, zit nu al behoorlijk door men budget heen.. is tog nog niet egt nodig in de groei, mss koop ik er dan alsnog 1 in de bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap inderdaad niet waarom je niet voor die paar tientjes een filter haalt. De lucht kan echt extreme (lekker, dat wel) zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder filter zou ik echt niet durven, afgelegen of niet, zou liever een filter kopen dan een derde 600 lamp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij komt er dan misschien tog nog, welke filter kan je aanbevelen voor deze afzuiging?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je midden op de Toendra zit zou ik je geloven met geen filter, maar in NL zou ik nooit besparen op een goeie filter :huh: . Verder heel veeL succes met je opzet en kom af en toe ff spieken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er graag een foto van posten om jullie wat meer vertrouwen te geven in de locatie maar dat vind ik tog maar een beetj riskant.. jullie zullen er mijn woord op moeten nemen B)

maar de eerstvolgende investering wordt deze om jullie wat gerust te stellen :o nog tips over welke afzuiging het best zou passen op deze afzuiging? de flensdiameter is 315mm

 

grtz green-go

 

ik bedoel natuurlijk welke filter :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis ook dat je zelf niet als de tyfus stinkt zodra je in de buurt van je hok komt. nog snel even naar de plantjes kijken en daarna de bewoonde wereld in is bijvoorbeeld geen optie. zou er niet aan meoten denken om elke keer als ik in de buurt van m'n hok ben geweest m'n kleren in de was te moeten gooien en te douchen.

 

wat ik zou doen met 1.20x2.40

 

3x600 watt

1500 filter

passieve inlaat dus die buisafzuigers voor inblaas niet eens gebruiken

32 planten in 18Liter pot

 

en met deze setup alsnog die 0,84gram/watt kweken (of meer)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja tis een persoonlijke keuze, of wel, of niet, ik voel niet zoveel voor actieve inlaat, zolang je afzuiging in orde is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het vooral in de zomer 20graden+ best warm gaat worden met 3x600

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb mijn besluit genomen.. ik koop een koolstoffilter, zet 21 (3*7) potten in plaats van 14 en blijf bij mijn 2*600.. ook de inlaat wordt passief op aanraden van amnees B) bespaart ineens ook elektriciteit :o

 

volgende ronde investeer ik dan meteen in 3 nieuwe 600's + een koelbatterij, nu eerst maar even deze ronde tot een goed einde te brengen.. hopelijk wordt alles snel geleverd :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor een koelbatterij heb je d8 ik wel actief nodig.

 

kiek anders eens naar de oplossing van Krasi in zijn topic, 3x600 + 2x300... waar praten we over

Share this post


Link to post
Share on other sites

'k blijf bij 2*600 Watt

 

en ik heb een actieve inblaas maar deze ronde ga ik ze nog niet gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat las ik in je vorige post ook

 

maar je hebt nog meer geschreven, lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...