Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
parve

BIG PROBLEMS!

Recommended Posts

Onzin als je mob uit staat is ie uit en ben je niet te traceren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je batterij eruit is ben je niet te traceren, alleen tel uit is niet genoeg.

 

edit: ik lees dat het afhankelijk is van het toestel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt amnees...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ik het zo zeggen het is altijd terug te vinden waar je ongeveer was toen je je telefoon voor het laatst aan had staan en zodra je je telefoon weer aan doet is je nieuwe lokatie ook bekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn advies: door blijven draaien. Eerlijk gezegd vind ik het zelf te gek voor woorden als je met 8 lampen draait. Dan ben jij in? mijn ogen echt bezig voor het geld. Jij vreest voor het ergste en dat moet je ook zeker doen. Wat wil jij zeggen tegen de politie of justitie? Ja ik doe het voor eigen gebruik? Dat gaat hem niet worden. Als politie je tel in handen hebben gaan ze zeker ff checken.. dat is wel zo eerlijk; zulke taken geven ze aan aspiranten. Good luck

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan kun je voor elk akkefietje je hok opruimen. doorgaan anders kweek je op je 60e nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je telefoon is altijd te tappen , ook je internetconnectie gaan ''ze'' gewoon ''tussen'' zitten.

ALLEEN JE ACCU ER AF WERKT, dit is geldig voor de mobiele telefoon , als de laptop.

En dus is een mobiele telefoon een op afstand bestuurbare afluisterapperaat, meestal ook videobeelden en tegenwoordig ook GPS.

Voor voor de mensen die het NIET geloven vooral blijven bellen en vooral alles zeggen.

Oooohhh ja kleinigheidje AL het verkeer ....mobiel, internet , ultranet,fax, bijna alles dus...wordt gevolgd door een groot bedrijf die alles op slaat...staat in Israel...

 

Mvg Azarias

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige mensen zijn echt te paranoia voor woorden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal je even van je zorgen proberen af te helpen.

als je telfoon door iemand gepakt is en hij staat gelijk uit is ie gewoon gejat en zie je hem nooit meer terug.

als de telefoon door een eerlijk persoon bij de politie is gebracht halen ze de batterij er uit en kijken ze naar het toestelnummer en het nummer van de simkaart en hebben ze de eigenaar achterhaald.

telfoons worden allen gekraakt als er een heel sterk vermoeden is van een misdrijf of criminele activiteiten of vermoedelijke terrorisme.

gevonden voorwerpen worden niet behandeld als zijnde een van deze.

mijn advies is, koop lekker een nieuwe telefoon en maak je niet te druk.

ik geloof echt niet iemand die foto's ziet.

stel dat iemand je telefoon heeft gestolen en deze laat kraken dan zal deze persoon ook vast niet met de telefoon naar de politie gaan om

een bekentenis van zijn eigen criminele gedrag te doen.

chillllll :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eerlijk gezegd vind ik het zelf te gek voor woorden als je met 8 lampen draait.

 

Je kan ook overdrijven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het feit dat ie al meteen uitgeschakeld was betekend waarschijnlijk dat je 'geluk" hebt, degene die 'm heeft is niet van plan om hem naar de politie te brengen, ga daar maar van uit, de chip is weggegooid en je hoort er nooit meer wat van.. En stonden je foto's niet toevallig op de chip? grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind meer dan 8 lampen ook niet kunnen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan kun je voor elk akkefietje je hok opruimen. doorgaan anders kweek je op je 60e nog.

 

 

zeg boefje :tu ..is daar wat mis mee :) ...dat ben ik bijna :o

 

een laatbloeier ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

opschepbluffert... :) ...hihi

 

------------------------

ik kweek misschien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikke?? nee hoor ik kweek niet..

 

Alleen 3 autoflowers buiten

Share this post


Link to post
Share on other sites

update :) ?

 

----------------------

ik kweek misschien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...