Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
paeshaes

Coffeeshop Malabata Utrecht (Zuilen) gesloten

Recommended Posts

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/806014

 

24-05-2012

UTRECHT - Coffeeshop Malabata aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht is zijn vergunning kwijt.

 

Burgemeester Wolfsen besloot daartoe na een inval vorige week. Daarbij bleek dat de coffeeshop tegenover het Julianapark via een gat in de muur was verbonden met een pand aan de Cornelis Mertensstraat waar hennep, plakken hasj en verpakkingsmateriaal lagen. In totaal werd zo'n 50 kilo softdugs gevonden.

 

Zowel de coffeeshop als het gebouw aan de Cornelis Mertensstraat zijn gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tuurlijk! Sluiten die zwaar criminele organisatie! Dicht met die handel die verrekte drugshandelaren ook! Zomaar een beetje drugs verkopen in een winkel in onze stad!? Ik zal die fcking vergunning snel afpakken en zo de wereld een stuk beter maken! Coffeeshop : maar van u hebben we die vergunning gekregen en hoe willen we anders de aanvoer regelen? Hoe kunnen we NOG minder overlast veroorzaken binnen de vergunning die u ons verstrekt heeft? Burgermeerster: nou dat kan lekker niet! En daarom laat ik jullie lekker sluiten want jullie zijn allemaal vuile criminelen en het mag natuurlijk nooit meer gebeuren dat er hasj en wiet de coffeshop in komt.. Dat het er uit gaat maakt me geen KLOOT uiy maar er in? Nee dat nooit!

 

 

Oke begrijpt iemand er nog IETS van? :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het erg stom van de eigenaar zelf , waarom een gat in de muur of zijn ze zo lui dat ze niet een stukje willen lopen om nieuwe handelswaar te halen ?

Dit is de eigenaar zijn eigen stomme schuld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...