Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

StoneTwisted

For Those Who Want To Know !

Recommended Posts

De conclusie van het artikel "Medicijnen: meer doden dan heroïne en cocaïne samen!" lijkt me vrij eenvoudig te verklaren.

Het gaat om voorgeschreven medicijnen, dus mensen die dat nemen hebben al een aandoening.

 

Zou het sterftecijfer niet veel hoger zijn als men geen medicijnen zou nemen ?

Ze waren immers ziek..

Share this post


Link to post
Share on other sites
De conclusie van het artikel "Medicijnen: meer doden dan heroïne en cocaïne samen!" lijkt me vrij eenvoudig te verklaren.

Het gaat om voorgeschreven medicijnen, dus mensen die dat nemen hebben al een aandoening.

 

Zou het sterftecijfer niet veel hoger zijn als men geen medicijnen zou nemen ?

Ze waren immers ziek..

 

juist, als je heroine en coke pakt terwijl je een ernstige ziekte hebt ga je NOG eerder dood.. eet niks meer en sta 3 uur per dag op je kop en je gaat NOG NOG eerder dood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Soca,..Mensen worden ziek gemaakt door medicatie en men is in de macht van de dokter want die zal het toch wel weten :huh: ,..want voor de bijwerkingen krijgt men ook weer medicatie en die hebben ook weer bijwerkingen ,..weer medicijnen en we slikken maar raak,..vele hebben een lichaam van een gifvat.

Zolang de farma mafia maar poen kan verdienen en de dokter daarover weer een leuke provisie krijgt en mensen niet zelf kritisch kijken zal er nog heel wat overbodige troep over de toonbank gaan,,..haha Kassa voor de heren farmacie.,..ja zo houden de hufters elkaar allemaal in stand en het hand boven het hoofd. Kom Soca,..ben je nu zo dom of kortzichtig of heb je gewoon teveel gerookt. B)

 

 

 

@amnees, Exact,..ik leef vandaag NU,..morgen zien we wel verder en gelukkig maar dat dit leven niet eeuwig duurt,..moet er niet aan denken,.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
gebruik je gezonde verstand, kijk of er alternatieven zijn die helpen, is de medicatie noodzakelijk? etc etc.

 

leuke discussie, dat dan weer wel.

 

ejb

 

 

Dat is het hem nu net,..de mensen denken niet verder meer dan hun neus lang is en kortzichtigheid is troef in deze tijden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet het niet te zwart inzien, men kan best blij zijn dat er geholpen word ook met de medicijnen.

Echter is er ook een bepaald risiko aan vast, en dat zijn de stoffen die er in zitten die voor bijwerkingen

KUNNEN zorgen. Hoeft niet maar kan. ( is niet voor niets dat men de bijsluiter zou moeten lezen. )

Velen slikken argeloos de medicijnen die ze voorgeschreven krijgen, zonder vragen stellen.

 

Ik ben ook geen fan van die chemische middelen, maar het kan erger voorkomen. Als sommige mensen

die bloedverdunners nemen van de huisarts dat niet deden, liepen ze een behoorlijk risiko op hart infarct.

Geld word er zekers mee verdiend en omzetten wil men garanderen. Ik denk dat je zelf met de huisarts

goed moet bespreken kunnen of bepaalde dingen wel zo verstandig zijn en/of anders kan, want ze schrijven

nogal snel een pilletje of zalfje voor.

 

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Soca,...ben je nu zo dom of kortzichtig of heb je gewoon teveel gerookt....

Ik geloof niet dat wij elkaar ooit ontmoet hebben, dus die aannames zijn nogal uit de lucht gegrepen.

In dit artikel heeft men het over voorgeschreven medicijnen, het gaat dus om mensen die in beginsel al iets hadden.

Of denk je dat je met handoplegging, en wellicht een handje wiet als extra toevoeging, alle problemen en ziektes in de wereld op kunt lossen ?

Zo een hadden we al, in een blauwe jurk trad die op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet is de nieuwe jomanda

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Soca,...ben je nu zo dom of kortzichtig of heb je gewoon teveel gerookt....

Ik geloof niet dat wij elkaar ooit ontmoet hebben, dus die aannames zijn nogal uit de lucht gegrepen.

In dit artikel heeft men het over voorgeschreven medicijnen, het gaat dus om mensen die in beginsel al iets hadden.

Of denk je dat je met handoplegging, en wellicht een handje wiet als extra toevoeging, alle problemen en ziektes in de wereld op kunt lossen ?

Zo een hadden we al, in een blauwe jurk trad die op.

 

Je reactie zegt genoeg en ik hoef personen niet persoonlijk te kennen wil ik mijn mening geven. dan kan dit hele forum wel meteen sluiten.

 

Ik begrijp uit deze reply dat jij duidelijk niet weet waar je het over hebt,...ok,..natuurlijk zijn medicatie ook positief , maar het gaat er hier om dat mensen alles wordt aangesmeerd bij het minste geringe pijntje en dat ze dat dan gewoon voor lief nemen en niet zelf denken is dit wel nodig en heb ik er inderdaad baat bij,..ik heb het hier niet over terminale patiënten die morfine gebruiken. het gaat om die volwassen mensen en kinderen die bij de dokter komen met bv angsten en of slaapklachten en vervolgens meteen de grootste troep krijgen voor geschreven die zeker net zo verslavend is als harddrug (zo niet erger ),,...en ik praat uit ervaring,,..die gelukkig achter me ligt trouwens.

 

Ik veroordeel niemand die medicatie gebruikt ,..ik kijk naar de dokter en farmacie die misbruik maakt van patiënten,..,ik heb nergens geschreven dat medicatie bij voorbaat slecht is,..grootste gedeelte wel,..maat veel mensen hebben er ook baat bij.

Alleen de groep die verslaafd raakt aan dat slaappilletje en of spierverslapper en of rustgevers die nogmaals net zo erg zijn als heroïne en of andere straat dope,..zo niet erger. dat is allemaal prima en daar hoor je niets over , maar ondertussen wel mijn jointje en of paddo verbieden,..daar gaat deze discussie over en niet over die ene patiënt die wel baat heeft bij rotzooi omdat de pijn onverdraagzaam is. maat ik zou graag eens deze discussie real time aangaan,..maai ik al je argumenten meteen van tafel.

 

 

 

Gr,..ST.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het eerste deel van het artikel komt van NaturalNews en dan stop ik meteen met lezen. Als jullie daar je informatie weghalen, ben ik hier ontzettend snel klaar.

 

Er is veel misbruik van medicijnen, dat geef ik toe, maar om te generaliseren en te roepen dat medicijnen rotzooi zijn...

 

Pure flauwekul, voortkomend uit onwetendheid. Daar hou ik het dan maar op.

 

EDIT

 

over Mike Adams en NaturalNews: Klik

 

Adams is a flat-out opponent of modern medicine and opposes any medication or doctor visits. Adams calls himself a holistic nutritionist and is a raw food proponent who opposes food that contains sugar, food that was cooked or made to last, "red" meat, sweeteners, glutamate, homogenized milk, bread and "white" flour, washing powder of some brands, deodorants, shampoos and fluoride toothpaste.

 

Type bij google "NaturalNews" in en de tweede zoeksuggestie geeft meteen "NaturalNews criticism".

 

Fernand Haesbrouck

 

Veel significants over deze man is er niet te vinden. Een paar stukjes op Nu.nl, heel wat klokkenluiderswebsites en een boek. Wat ik eruit kon opmaken (en andere mensen blijkbaar ook) is dat deze man graag zijn feiten verdraaid en informatie uit zijn context haalt. Verder heeft hij banden met Scientology, wat zijn "bronnen" en "feiten" erg onbetrouwbaar maakt. Op kritische vragen van lezers kan hij blijkbaar ook geen antwoord geven.

 

Als dit allemaal zo waar is, waarom heeft deze man met een wetenschappelijke achtergrond geen peer-reviewed onderzoek hierover in de NCBI-database staan? Zelfs een theoretische studie of summary gebaseerd op andere studies naar ADHD en medicijnen was goed mogelijk geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Groeneshizzle en zijn aspartaam-bullshit:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17828671

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12180494

 

The safety testing of aspartame has gone well beyond that required to evaluate the safety of a food additive. When all the research on aspartame, including evaluations in both the premarketing and postmarketing periods, is examined as a whole, it is clear that aspartame is safe, and there are no unresolved questions regarding its safety under conditions of intended use.

 

Acute, subacute and chronic toxicity studies with aspartame, and its decomposition products, conducted in mice, rats, hamsters and dogs have consistently found no adverse effect of aspartame with doses up to at least 4000 mg/kg bw/day. Critical review of all carcinogenicity studies conducted on aspartame found no credible evidence that aspartame is carcinogenic. The data from the extensive investigations into the possibility of neurotoxic effects of aspartame, in general, do not support the hypothesis that aspartame in the human diet will affect nervous system function, learning or behavior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze discussie zal atlijd blijven..... wellus, nietus, wellus, nietus, wellus, nietus.... sommige mensen geloven gewoon in andere dingen als andere mensen en laten we elkaar gewoon met respect behandelen.

Ik denk dat dus dat er veels te veel medicijnen aan mensen worden uitgeschreven. Heb zelf adhd gehad en van de pillen die ik slikte(Rilatine= belgische ritalin) kreeg ik ongeveer dezelfde effecten als van speed maar dan iets minder heftig. Ik wilde constant roken, kauwgom knauwen en was super alert. Sorry maar dit vind ik gewoon te ver gaan. Ik zat toendertijd op een zeevaartschool en moest op stage, NO WAY dat ik die rilatine mee mocht nemen naar het buitenland. Deze pillen stonden in verschillende landen op de opium-lijst en waren dus verboden. En zo zijn er nog tallozo voorbeelden die ik zo op kan noemen die er op duidden dat het gewoon totaal de verkeerde kant op gaat.

Toch moet ik er bij zeggen dat ik ook goede verhalen heb gehoort en gezien bij het gebruik van medicijnen. Mijn moeder is een aantal jaren geleden overleden aan een hersentumor maar ze heeft nog wel een aantal jaren geleeft dankzij de medicijnen( denk ik), maar dat begin ik ook steeds minder te geloven. Kijk bijv. naar het onderzoek naar cannabis tegen kanker.... hier zijn al talloze goede resultaten behaald maar ze doen er niks mee.. waarom dat dan? Omdat alles zo corrupt als de tiefus is. Waarom zou je mensen nog doodziek laten worden dmw chemo als je het ook kan oplossen met een volledige natuurlijke behandeling? Juist om geld te verdienen en mensen in angst te houden over dit soort dingen.

Ik weet dat niet iedereen deze mening deelt maar ben er van overtuigd dat het zo werkt, ik geloof niet in alle complottheoriëen maar begin toch steeds meer te twijfelen aan alles. Er komt in mijn ogen gewoon steeds meer bewijz dat het toch allemaal waar blijkt te zijn. Ze houden ons gewoon zo mak als een lammetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt wetenschappelijk bewijs over de onschadelijkheid van aspartaam de discussie met oude en foute argumenten niet onnodig?

 

Als zo iemand na 20 jaar dan nog steeds dezelfde argumenten uitspuit, ben je in mijn ogen gewoon dom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, groene shizzle komt met bewijs dat het schadelijk is en jij komt met het bewijs dat het onschadelijk is.... het is maar net aan diegene die het leest of hij het gelooft ja of nee. Jij staat achter jouw info en hij achter de zijne.. Alleen kunnen wij niet met zekerheid zeggen wat waar is of wat niet waar is. Dit komt omdat wij zelf niet de mogelijkheid hebben om dit te onderzoeken dus moeten we de verhalen van anderen geloven, waardoor je dus gewoon voor gelogen kunt worden. Op het moment weet ik ook niet helemaal wat ik moet geloven maar ik schrijf beide verhalen niet af.

Ik neig er sterk naar om groene shizzle zijn verhaal te geloven omdat ik denk dat we allemaal voor de gek worden gehouden door regeringen, bedrijven enz enz. Kijk bijv naar Griekenland op het moment, we hebben met z'n allen al zoveel geld geinvesteerd dat als we het zouden verdelen over de inwoners ze allemaal 30000,- zouden kunnen bijschrijven op hun bankrekening. Maar in plaats van dat leven mensen nog steeds in armoede, het begint wel een beetje op een 3e wereld land te lijken onderhand. Waar is al dat geld heen? Juist, dat weet niemand precies. Er zijn heel veel speculaties over dit onderwerp maar ik denk dat de gemiddelde mens hier liever van wegkijkt dan het onder ogen komt.... Denk ook nog eens terug aan 9/11.... er is ondertussen al 1000x bewezen dat het hier niet om een aanslag gaat maar dat het van binnenuit is voorbereid en uitgevoerd. En nog steeds zitten we met zn allen zo mak als een lammetje toe te kijken hoe wij kaalgeplukt en onderdrukt worden.

Ik wil er nog even bij zeggen dat dit mijn visie is en ik niemand wil aanvallen ofzo... ik wil gewoon een relaxte discussie voeren hierover;)

 

:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

EFSA onderwerpt Aspartaam aan een nieuw onderzoek, ondertussen is er al een vervanger Neotaam genaamd wederom geproduceerd door Monsanto dat de FDA als draaideur heeft, dus zonder veiligheidsonderzoek zo op de markt verschenen.

 

In de VS lagen mensen al op hun sterfbed door de grote hoeveelheden diet coke met Aspartaam.Gelukkig kreeg de betreffende behandelde arts een document in handen die er voor zorgde dat ze na 2 weken zonder diet coke met Aspartaam al aan de betere hand waren.

 

In de supermarkt verkopen ze die potten met Aspartaam.Als je goed op het etiket kijkt naar de ingrediënten, dan staat er 97% Maltodextrine & 3% Aspartaam.Maltodextrine, een hoogwaardig koolhydraat wordt in de sport gebruikt om meer massa te krijgen, maar mensen die juist af willen vallen willen dit natuurlijk niet.Je moet het maar ff weten, maar hele volksstammen denken door het gebruik dat ze afvallen. B)

 

Een andere zoetstof kan je ook maar beter vermijden & dat is glucose-fructosestroop.Zit trouwens kwik in ook.

 

Namaste :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is inmiddels ook een natuurlijke zoet maker , namelijk Stevia,...nog zoveel zoeter als suiker en zoetjes en 100%

natuur produkt.

 

gallery_15034_4311_63092.jpg

 

Stevia de natuurlijke zoetmaker

 

Stevia is een plant uit Zuid-Amerika, oorspronkelijk te vinden in het grensgebied tussen Brazilië en Paraguay. De volledige naam van dit plantje met zijn witte bloemetjes is Stevia Rebaudiana Bertoni.

 

Natuurlijk zoet

 

De bladeren van de groene Stevia plant smaken lekker zoet. Van de plant kan de zoetstof Stevia worden gemaakt, een 100% plantaardig product. Omdat het 300% zoeter is dan suiker is er veel minder voor nodig om een product zoet te maken. Stevia is dan ook echt een gezonde vervanger voor suiker.

 

Producten met Stevia

 

Wij van Stevia Foods hebben een manier gevonden om Stevia te verwerken in onder meer chocolade, snacks en ontbijtproducten. Ons assortiment is niet alleen lekker maar vooral ook verantwoord en gezond.

 

Wij werken samen met de beste voedingsdeskundigen, diëtisten en leveranciers en breiden ons assortiment doorlopend uit. Want met Stevia hebben we de mogelijkheid om nog veel meer producten gezonder en verantwoorder te maken. Zonder dat we concessies doen aan de smaak!

 

Stevia is gezond

 

Suikers zijn niet goed voor onze gezondheid en leiden volgens deskundigen tot allerlei kwalen en aandoeningen. Ook sommige vervangende suikers hebben een ongunstig effect op onze gezondheid. Natuurlijke suikers zijn wel gezond. Stevia bevat veel vitamines en mineralen zoals vitamine A, vitamine B3 en vitamine C, routine, chroom, fosfor, zink, calcium, sodium en magnesium.

 

Er zijn meer gunstige effecten op te noemen. Stevia vermindert de bacteriegroei die plaque kan veroorzaken, bevat geen calorieën en heeft geen invloed heeft op de bloedsuikerspiegel. Producten die gezoet zijn met Stevia zijn daarom ook echt voor iedereen geschikt. Ook voor mensen met overgewicht, obesitas, ADHD of diabetes.

 

Eeuwenoud geheim

 

In Europa is het nieuw en revolutionair. In heel veel andere delen van de wereld wordt Stevia al heel lang gebruikt. In Japan is het bijvoorbeeld al meer dan 30 jaar de meest populaire suikervervanger. En in Zuid-Amerika wordt het al honderden jaren gebruikt. Onder meer door de lokale Guarani-indianen die er hun ‘mate’ (thee) mee zoet maken. Ook de Mestiezen en andere lokale stammen gebruiken de zoet bladeren van de plant.

 

De indianen wisten er dus al veel langer van en schrijven ook geneeskundige eigenschappen toe aan de plant. Stevia werd officieel in 1887 ontdekt door de Zuid-Amerikaanse natuurwetenschapper Antonio Bertoni. Er zijn inmiddels ongeveer 80 wilde soorten bekend in Noord-Amerika en 200 in Zuid-Amerika. Alleen de Stevia Rebaudiana Bertonibevat de natuurlijke zoetheid die wij zoeken om onze producten lekker en authentiek te laten smaken.

 

 

 

Stevia wordt inmiddels ook in Europa verbouwd en zal uiteindelijk alle suiker en andere zoetmakers vervangen in de levensmiddelen industrie,..maar ja de Machthebbende concurrentie in deze markt van zoetmakers is daar natuurlijk weer niet blij mee en dan zijn we er toch weer :huh:

 

 

 

BRON = http://www.steviafoods.nl/stevia/

 

 

 

ST B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het eerste deel van het artikel komt van NaturalNews en dan stop ik meteen met lezen.

Er is veel misbruik van medicijnen, dat geef ik toe, maar om te generaliseren en te roepen dat medicijnen rotzooi zijn...

 

Dan heb je mijn reacties en verdere topic niet gelezen , want ik Zeg nergens dat IEDER medicijn rotzooi is. dat krijg je als je niet leest maar wel commentaar wilt geven

 

Dat stoppen met lezen en dus indirect meteen conclusies trekken is hype tegenwoordig,..wel de klok horen luiden , maar niet weten waar de klepel hangt,...of iets in die trant was het :huh: Niet mijn manier om info te vergaren,

ik zoek zelf de feiten erom heen en kan je vertellen dat drugs en alles erom heen al 25 jaar mijn vak is ,..met andere woorden

stoppen en dus niet verder lezen heeft nog nooit iemand slimmer gemaakt,...nogmaals waar of niet waar. dat bepaal ik achteraf zelf door de beste uitvinding ook,....namelijk het WWW, vele boeken en lectuur en allerlei kranten...en dan nog blijf ik vaak sceptisch, iets wat veels te weinig mensen doen,..alles slikken voor zoete koek das makkelijk en erg simpel.

 

 

Kan je zeggen dat dit niet het eerste artikel is en of uitgegeven is omtrend deze materie,

feit is dat het wel degelijk waar is en dat je 1 persoon niet kan geloven ,...dat kan,..dit verhaal is gestaafd met keiharde feiten, ik verwijs je door naar het TV programma Drugs Inc, Van National Geographic,..en dan de aflevering Pil Nation en verdiep je daarna eens in de materie.

eens kijken of je er dan nog zo over denkt,...een verhaal gebaseerd op andere verhalen is in mijn ogen geen nieuws of feit,

kijk naar de bijbel een groter sprookjes boek bestaat er niet maar hele volksstammen geloven het,..dan wil ik weten waarom,..en dat is dan weer een stukje van de info en Keiharde feiten die ik tegenkom al doende, ik verslind als halve autist info als een obesitas mens eten.

En als je trouwens logisch redeneert en nadenkt is het alleen nog maar logisch ook.

 

Maar ja je hebt gelijk,..de meeste mensen denken niet verder en zijn passief in dit soort zaken,...de overheid ,..nee die toch niet.

Nee die juist wel,...ach misschien ga je het op een dag nog wel eens inzien.

 

Gr, ST

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Terug te komen op Stevia, alleen de geïsoleerde stof is lekker om ergens in te doen, maar stevia als extract geeft een soort zoethout smaak.Het spul werd trouwens al in 1996 verkocht als gemalen poeder.B)

 

Ook al slik je geen medicijnen, maar heb je een tuin loop je al gevaar, zeker wanneer je hout gekocht hebt bij de bouwmarkt of tuincentra

 

 

Namaste :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje harde kost zo vroeg in in de morgen :huh:

 

 

Geloof dat de enige eerlijke 100% natuurlijke producten (onder de genotsmiddelen)

eerlijk en zonder toevoegingen , Transparante voorlichting en vooral goodwill

 

Juist, B) Cannabis is...en zoveel meer onbekende Herb soorten of natuurlijke Hallucinante

zoals o.a Paddo`s, truffels, Cactussen etc

 

En wat je zegt elamanito,...als je echt 100% groen wil leven dan is dat haast nit meer mogelijk, met alles is wel wat verkeerd en fout.

zelfs het hout inderdaad bij de tuincentra is zo fout als maar zijn kan, o.a hardhout komt waarschijnlijnijk via louche ondernemers zo afgepakt van de omgeving van de toch al in het nauw gedreven inheemse dieren en mensen die er een schijntje van zien,..vergoeding van 50 euro cent per dag.

 

De mens moet steeds meer ruimte en spullen en niets is goed genoeg, ergens is het wel goed dat er eens een zogenaamde "Crisis" is,..misschien dat men dan eens gaat beseffen dat het niet voor altijd zo door kan blijven gaan met stom weg consumeren en dat moet dan het leven zijn,..als of je alles mee je graf in kan nemen....echt om je kapot te lachen, en van de andere kant eigenlijk weer diep triest dat er mensen zijn die alleen dat als doel in hun leven hebben,...welstand en liefst zoveel mogelijk rijkdom,..ze denken dan gelukkig te zijn,..ja heel even en dan laten ze zich weer gek maken door de comercie en media of komen gewoon weg niet toe aan de echte dingen die het leven nog een beetje dragelijker maken, sex, liefde, relatie verliefdheid, REIZEN andere culturen proeven, open staan voor andere gewoonte van andere mensen,..we zijn per slot van rekening allemaal van het zelfde ras,..het menselijk ras ,..gewoon geel zwart blauw,..de kleur is bij allemaal rood aangaande hun bloed. B) .

 

Its a Fuckt up world,...over 10 years or even earlier, human kind will get the Check and shall pay for sucking out and poisoning and plundering this earth .by us earth people.

 

 

Maar nu stop ik ermee ander draaf ik door ;) :P

 

 

Good morning for everybody who is still awake or just awake a new fresh day with all kinds or possibilities.

 

ENJOY EVERY DAY BECAUSE IT CAN BE OVER IN A SPLITT OF A SEC. :D

 

 

 

Nice Day and liv !!! :D

 

 

 

 

Gr, ST. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

bron nu.nl:

 

'Medicijnonderzoekers houden resultaten achter'

AMSTERDAM - Negatieve resultaten van onderzoeken naar medicijnen worden vaak achtergehouden. Daardoor slikken mensen soms pillen die niet werken of zelfs meer kwaad dan goed doen.

 

Foto: Thinkstock Dat zeggen althans deskundigen tegen RTL Nieuws. Volgens hen worden miljoenen euro's aan onderzoeksgeld van donateurs en belastingbetalers verspild.

 

Wetenschappers zouden het eigen succes vaak boven het belang van de patiënt stellen. Ze zijn eerder geneigd positieve artikelen naar buiten te brengen dan negatieve, zegt voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Farmaceutische Geneeskunde Henk Jan Out.

 

Onderzoekers staan volgens hoogleraar Huub Schellekens onder grote druk om met successen te komen. "Ze kunnen vaak de verleiding niet weerstaan en gaan dan maar heel selectief publiceren wat ze gevonden hebben. Dat is de patiënt neppen", zegt hij.

 

 

Avandia

 

RTL Nieuws haalt als voorbeeld het diabetesmedicijn Avandia aan. Het medicijn mag vanaf 2010 niet meer in Europa verkocht worden, toen bleek dat groepen patiënten die het middel slikten risico liepen op ernstige hartklachten.

 

Het medicijn was toen al tien jaar voorgeschreven aan tienduizenden patiënten in Nederland. Er zouden aanwijzingen zijn dat bewust bijwerkingen zijn achtergehouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ejb,...nu spreek je jezelf toch weer tegen,...sterker nog je geeft een prima voorbeeld van de zoveelste misstanden en rotzooi in de zorg en dat allemaal lang leven de privatisering,..geen controle en de patiënt staat inderdaad meteen buiten,..de arts kan tenminste weer een bezoek declareren en dat zelfs als de patiënt af gezegd heeft en dus bekend is dat hij niet zal komen opdagen .

En wij ons maar blauw betalen aan zorgpremies en eigen bijdragen.

 

Mooi voorbeeld en zo zijn er nog duizenden anderen in 100derde sectoren in Holland.

 

Jaja ,..we komen er wel met Holland,...van de regen in de drup ja :huh:

 

 

En de politiek is volledig op de hoogte hoor , al zullen ze puntje bij paaltje bij hoog en laag ontkennen.

 

 

Lang leven de privatisering,...ook weer zon super plan waar 3 kwart van de Hollanders tegen was,..maar nee hoor, het bedrijfslevens heeft iets meer meer te vertellen dan het klootjesvolk , lees: burgers.

 

By the Way,...Alvast een goede zondag morgen. B) geeuw :o puffh :P

 

 

Gr, ST.

 

 

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medicijnenonderzoek deugt niet

AMSTERDAM - Veel onderzoek naar nieuwe medicijnen deugt niet. Negatieve onderzoeksresultaten worden vaak achtergehouden. Als voorbeeld wordt het diabetesmedicijn Avandia genoemd. Er zouden aanwijzingen zijn dat bijwerkingen bewust zijn achtergehouden en niet gepubliceerd.

 

Dat meldt RTL nieuws naar aanleiding van eigen onderzoek. Wetenschappers en de farmaceutische industrie zijn eerder geneigd om positieve artikelen naar buiten te brengen dan negatieve, schrijft RTL. Onderzoekers zouden onder grote druk staan om met successen te komen en zouden vaak slechts selectief publiceren over hun bevindingen.

 

 

BRON = http://www.telegraaf.nl/binnenland/1232471...ugt_niet__.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze link is behoorlijk oud en weet niet echt wat ik er van moet denken,..Kanker genezen met Cannabis B)

Hij hoort wel in dit Topic thuis vind ik

 

In ieder geval 1 foto van de site , die ik toch even wou delen met jullie :huh:

 

gallery_15034_4311_360956.jpg

 

:lol:

 

de info is best een poos geleden want men heeft het over het mogen hebben van 5 planten in Holland :wub:

 

Hier de link voor diegene die het gewoon even willen lezen

aangezien er wel degelijk waarheid in sommige stukken schuilt.

 

http://www.hetgrotereplaatje.nl/cancer.html

 

Morgen start ik kweek verslag denk ik of in het weekend, zit in 4de week zichtbare vette bloei van Kolossus 4xscrog en nog 2 Madshacks.

kan haast niet wachten want heb al de foto`s opgespaard tot heden. :lol:

 

 

 

 

 

Gr, ST.

 

 

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je zult het artikel wel half of niet hebben gelezen want das nu net de clou slimmerik :lol: ,...medicijnen zijn harddrugs,....barbituraten,..tranquillizers ,..opiaat achtige antidepri, etc etc.

 

 

miss carpie zit aan de oxicontin...wegens totaal versleten rug en knie...kan je vertellen dat ze junkie is......

 

tis niet fijn... die afkikverschijnselen te zien....als ze probeert iets te minderen... :lol: ...pure hard drugs :lol: ...k#d zooi :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...