Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zeebodem

Jacky White x Sour bubble met wat recovery Dame Blanche

Recommended Posts

Wat een prachtig groen blad ... :) Ziet er super gezond uit kerel!

Hoeveel dagen blijven ze nog op 18/6 laat staan denk je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo Zeebodem, wat gaat het weer lekker hier, prachtige verzameling van mooie kropjes, ze glanzen van geluk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor, vrij laag en breed! en ook een goed kleurtje hebben ze.. lijkt wel of de dame linksonder uit de pot flikkert :o

Las wel ergens dat de Dame Blanche een zeer korte periode van bloei heeft 45-55 dagen :) is dat zo?

 

Grttzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie 'cannadome' :) ....dat het allemaal mooie dames mogen worden!...daar drink ik ene op,schol! :tu :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal voor jullie reacties :)

 

@zODd,

Thnx voor de tip....geen moment bij stil gestaan :tu

 

@Runibg water,

Ja...hij gaat lekker heh :o

Mooie korte internode afstand allemaal en zijscheuten die nu al net zo hoog als het plantje zelf zijn :D Ik was van plan om ze nog een weekje 18/6 te laten staan en dan de klok om te zetten.

 

@GBSC,

Dat zou zomaar kunnen inderdaad.Voor deze Recovery dame blanche staat 8 a 9 weken,zoals te lezen in de info van Runing water ;)

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update...

 

Afgelopen vrijdag heb ik klok omgezet naar 12/12.Het knalt werkelijk de kast uit hahah :lol:

Gisteren heb ik de hele pot plat gelegd en zoveel mogelijk naar de buiten kanten toe geknakt.Er zitten nu alweer een paar echte knallers bij,van beide soortjes :lol: Gekke wilde vertakkingen en dikke stammen.Vooral de JW x SB maken echt super grote bladeren aan..Maar hierdoor werden de wat kleineren alweer aardig vlug onder gesneeuwd onder het blader dek.

 

Qua temp en LV% gaat alles prima naar wens.De digistar staat inmiddels ook al een weekje op 660watt te branden.

Als drinken krijgen ze enkel nog maar water met af en toe een beetje Bacto erdoor heen.Ik heb wel in de tent ernaast trips geconstateerd....dus ik zal deze dames in de kast ook vast een behandeling geven.

 

Verder heb ik eigenlijk weinig te melden...

 

gallery_3487_2297_844937.jpg

 

gallery_3487_2297_994521.jpg

 

Recovery dame blanche,

gallery_3487_2297_2186912.jpg

 

Jacky White x Sour Bubble,

gallery_3487_2297_235766.jpg

 

gallery_3487_2297_91674.jpg

 

Weer wat adem voor de onder lichende scheuten.

gallery_3487_2297_2412762.jpg

 

JW x SB blad :lol:

gallery_3487_2297_2392460.jpg

 

Dat was hem weer even mensen.

Ik hoop dat ik een beetje rap geslacht kan gaan bepalen :wub:

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi ZB, wat een bladeren man, m`n WWxBB had ook zulke reuze fanleaves, hopelijk blijven de tripsen hier weg :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je doet me steeds verbaasd staan Zeebodem, in één woord meesterlijk ... jump.gif

De foto's geven het verschil met één week eerder goed weer yoinks.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties mannen :lol:

 

@Krasi,

Te laat helaas....ik zag hier ook al zilveren vlekjes.Ik heb roofwantsen besteld,hopelijk maken die korte metten met die kutbeesten :lol:

 

@RW,

Gaat lekker zo heh :lol:

Ze knallen inderdaad hard door.Mooi is ook om te zien hoe erg die scheuten het extra licht waarderen wat ze zo krijgen.De foto,s zijn van 2 dagen terug,de ochtend ernaa stond alles alweer omhoog en mooi kast gevuld.

 

Ik hoop echter wel snel geslacht kunnen te bepalen want het wordt een volle boel zo :wub:

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

yooo zeebodem

wil graag een verzoekje doen

minder knallen op bf3 en meer updaten B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...