Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
g.w

adh47 automatiche zaad aanmaak

Recommended Posts

zoals menige van jullie wel weten heb ik een zaadrun met adh47 gedaan via elmo van pide,

 

maar nu het volgende ik heb 1 van deze planten buiten staan als test zegmaar al een tijdje en begint nu 2e week bloei maar toen ik vandaag me plant de gebruikelijke goede inspectie gaf merkte ik zaadzakjes op :S ik ben zelf niet in aanraking geweest met stuifmeel voor meer dan 3 maanden en heb veder ook geen manelijke planten staan momenteel,

 

 

paar foto's

gallery_20980_11667_191176.jpg

 

gallery_20980_11667_549561.jpg

 

 

foto van 22 mei

 

gallery_20980_13426_885387.jpg

(lichte verkleuring in der haarje waar nu de zaden ziten)

 

 

ze had er intotaal 8 2 keer 4 versprijd in de oksels van 2 internode ze heeft er nu nog 6 omdat ik eerst dacht dat het een manelijke bal was maar naa het bekijken van de binnen kant waar er dan normaal 4 miliscule haartjes in zitten zat er nu een wit bolletje in

 

 

de rest van de plant is dus nogsteeds onbestoven geen andere haren die verkleuren/verschrompellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

wellicht iemand in de buurt met een mannetje buiten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan had ik toch ondertussen heel die plant bestoven gezien en niet maar 8 zakjes in de oksels :S

maar is een heel goede optie

 

ben vandaag zelf met ndb*ierbei stuifmeel bezig geweest dus zijn nu 2 onderste toppen helemaal bestoven maar die 6 die er nog aan hangen zitten 2 internode hoger en zal deze dan dus maar apart bewaren als ik het me dan nog herinner :) en eens kijken wat het word

 

vandaag op me werk zitten spitten en kwam van eene richard iets tegen, over de adh47 met soortgelijk verhaal maar kan het nu ik thuis ben niet meer terug vinden om rustig even topic door te lezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is er niks aan de hand. Die zakjes blazen altijd als eerste op. Waar bestaat jou toppen uit dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit er wel zaad in????? zoals op de foto ziet elk vrouwtje eruit....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is geen zaad, dat heeft elke vrouwelijke schoonheid in de oksels zitten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfde zaad hier. Gekocht via RQS.

Heb bij alle planten hetzelfde verschijnsel. Geen zaad in de toppen maar 2 of 4 in de oksels van elke internode. Zelfs mooie donkere met tekening. Als ik goed heb meegelezen de laatste jaren is dit zaad vooral herma. Toch maar bewaard;)

Ook wel nieuwsgierig hoe dit nu zit. Blijf dit natuurlijk volgen.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je wel gekeken of daar in dat okseltje ook echt een zaadje groeit?

Dat is gewoon normaal. Die in de oksel blazen inderdaad op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die dingen gebruik ik als testrokertje (week ofzo voordat de planten klaar zijn)

ben maar een klein beetje nieuwschierig. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Take 2:

 

Lieve mensen zelfs na mijn bevestigende mail lees ik de twijfel of ik wel in het hoesje gekeken heb. Voor de oplettende lezer :D maakte ik hierbij ook melding van een mooi donker zaadje met tekening.

Sommige overleven een lichte 'knijptest' niet maar heb inmiddels 5 volgroeide exemplaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zelfde zaad hier. Gekocht via RQS.

Heb bij alle planten hetzelfde verschijnsel. Geen zaad in de toppen maar 2 of 4 in de oksels van elke internode. Zelfs mooie donkere met tekening. Als ik goed heb meegelezen de laatste jaren is dit zaad vooral herma. Toch maar bewaard;)

Ook wel nieuwsgierig hoe dit nu zit. Blijf dit natuurlijk volgen.

 

Gr

dat kan niet... dit zaad is wel van elmo maar nooit bij rqs geweest was een f3 van pide en een f4 van grow weed ( g.w) ikke dus

 

 

@canna ja dat had ik gedaan, en er zat op het moment van bekijken zoals ik in bericht 1 heb vermeld een wit bolletje in zat

ze heeft er nu nog 6 omdat ik eerst dacht dat het een manelijke bal was maar naa het bekijken van de binnen kant waar er dan normaal 4 miliscule haartjes in zitten zat er nu een wit bolletje in

later heeft dit geresulteerd in 8 zaden uit een totaal onbestoven adh47 autoflower heb ze apart liggen en gaan zodra de ds leeg is erin ff 21 dagen onder de lamp en dan geslacht bekijken als het alle 8 vrouw is blijven ze staan in de hoop de zelfde herma sporen erin terug te vinden,

 

de orginele moeder's voor deze f4 waar blowsterke, groniger, vanhezik en nog een paar dit jaar mee hebben gexperimenteerd bestaad helaas niet meer omdat het autoflower is maar het stuifmeel van de vader ( als dat de herma bron is ) heb ik nog wel

 

@spliff doe ik normaal ook maar in dit geval zaten er harde mooi getekende zaden in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...