Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
KeepSmokingGreen

Onze 1e Guerilla 30+ Henkies Lolland

Recommended Posts

Een vrouwtje zal bij de kruin, aan elke kant symetrisch 1 balletje met witte haartjes eruit laten zien.

Bij een man gaat het er wilder aan toe. Hij zal niet een zaadhoesje maken maar knoppen. Dus als

er allemaal bolletjes in de kruin komen.....zal het een man zijn.

Wanneer er op een internode totaal 4 'bolletjes' komen zal het een vrouwtje zijn.

Mannen ruiken hetzelfde als vrouwen,....naar weed. :rolleyes:

 

Je Henkies zien er goed uit. Succes verder!!!! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel erg goeie spot lijkt me ofniet?

 

staat het kasje er nog steeds??

wel relaxed natuurlijk... :D

maar wel gewaagt ook...

nou succes verder! :vape:

zal wel goed komen denk ik...

als het weer een beetje mee werkt tenminste..... :D

 

ciaoo

 

btw die slakkenkorrels kun je toch beter verder van de plant af strooien?

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah de spot is prima :D alleen de bomen zijn wat hoog dus de eerste paar uur s ochtends en laatste paar uur, krijgen sommigen geen zon... dus volgend jaar maar even snoeien.

 

De kas staat er nog alleen we hebben het folie er af gehaald voor extra zon :vape: vandaag weer 2 mannen weggehaald :D

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen,...

 

We hebben vandaag een plant overgepoot naar een andere spot, het plantje begon enorm veel balletjes aan te maken, een mannetje dus? Toch vonden we vreemd dat deze plant ook 5-6 kruinen aanmaakt. Komt dat bij mannetjes ook voor? Of zou het een herma kunnen zijn? Ik zou morgen wel foto's kunnen maken:) later! :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen!

 

vandaag weer even op de spot geweest, we hadden laatst een herma ontdekt deze hebben we overgepoot in een 100 liter potgrond gat.

 

verder zijn er paarse toppen te zien bij deze plant heb vaker gehoordt dat henkes lolland hier gevoelig voor is? Indoflow bijvoorbeeld, verder hebben we 2 planten van 1,50 ongeveeerr... de rest blijft beetje achter maar verwacht dat deze nog wel wat centimeters gaan pakken met het aankomende mooie weer!

 

:verrygood

 

smoke ze!

 

ciaaoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen,

 

De zomer is vandaag weer terug in het noorden, na een paar slechte dagen motiveert dat mij natuurlijk gelijk om een update te plaatsen met foto's:p!

We hebben ook nog het een en ander mee gemaakt, zo kwamen we nadat we een plant hadden over gepoot een mevrouw op paard teben met een hesje aan. Ik en mijn partner in crime schrokken ons natuurlijk een hoedje, het leek namelijk verdacht veel op een politieagente.

 

Je moet je voorstellen dat wij net uit de bosjes kwamen met een leeg zak potgrond en dat er ineens een vrouw op een enorm beest voor je neus staat en zegt, ''hallo jongens''. We zeiden hallo terug, en het leek er even op dat wij of moesten blijven staan of dat ze een kijkje zou nemen, maar tot onze opluchting liep ze gewoon door.. tja dat was even schrikken! :D Achteraf bleek het gewoon iemand van de paardenmanage te zijn, ik nam vandaag weer een kijkje en er was zo te zien was er in die paar dagen nog niets veranderd. Het ging ook maar om 2 plantjes, dus we maakten ons eigenlijk geen zorgen.

 

Nu is het maar eens tijd voor foto's na al dat gezeur haha:P!

 

Hier een foto van het prachtige weer van vandaag. Onze plantjes waren wel toe aan dat heerlijke zonnetje :D !

 

gallery_34545_14414_936318.jpg

 

Hier een paar foto's van onze grootste plant, we hebben er meer maar die lopen helaas allemaal achter op deze plant.

Ik schat dat deze plant rond de 1:60 zit, als je goed kijkt zie je dat deze plant al verschillende zijtoppen aan maakt.

 

gallery_34545_14414_908477.jpg

 

gallery_34545_14414_1363218.jpg

 

Kijk eens:p! beginnende topvorming^^

 

gallery_34545_14414_680239.jpg

 

gallery_34545_14414_1036133.jpg

 

Deze plant maakt al heel wat beginnende zijtoppen aan, hier een voorbeel.

 

gallery_34545_14414_382470.jpg

 

Hier nog wat mooie foto's van onder!

 

gallery_34545_14414_1219257.jpg

 

gallery_34545_14414_895073.jpg

 

Foto's van het blad:p! Hangt misschien wat slap, maar we hebben vannacht nog een flinke regenbui gehad,..

 

gallery_34545_14414_702704.jpg

 

Hier een actie foto van onze ak47 haha!! ;) :verrygood Helaas zijn we daar misschien te laat mee, het plantje wou in het begin niet echt groeien. Ja oke, het weer zat ons ook niet echt mee, maar dat ga ik niet als smoes gebruiken:P

 

gallery_34545_14414_559612.jpg

 

Nou dat was het dan voor nu, we zijn best te vreden met hoe het nu loopt...

We gingen uit van niets, maar als we zo door gaan krijgen we iets:p

 

Later! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat de goede kant op! :verrygood

Vervelend hé, al die hesjes. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad:p best vervelend dat er dagelijks wel 10 mensen op 30 meter afstand van onze plantjes lopen:D

En die hesjes zijn helemaal vervelend! Want daar schrikken we zo van :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom heb ik hesjes.... ;) ....kwil er afentoe uitzien als een groenwerker :verrygood

 

ik ken ook een guerilla met een politie jasje :D ....van de toneel-karnaval vereniging :D

 

gallery_22925_8424_13716.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zien er gewoon uit als 2 kaaskoppen die genieten van de beeldschone natuur :verrygood ;)

 

Haha wtf carpe, je overdrijft het:p!

haha, vind het geniaal:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

van die gast heb ik geleerd..... :D

 

`niets is wat het lijkt ;) ...en altijd het onverwachtte`... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ken ook een guerilla met een politie jasje ;) ....van de toneel-karnaval vereniging :verrygood

Van welk korps?

Gast kweekt mooie plantjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De truck is gewoon relaxe en normaal blijven doen, geen rare hesjes, dat valt alleen maar op:P

Mensen vermoedden niks, vooral niet hier in het noorden, al die nuchtere noordelingen:p

Ze wandelen met hun hond, genieten van het mooie weer, de meeste mensen weten waarschijnlijk niet eens hoe een wietplant er uit ziet joh;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mensen vermoedden niks,

Ze wandelen met hun hond, genieten van het mooie weer, de meeste mensen weten waarschijnlijk niet eens hoe een wietplant er uit ziet joh;)

Zo hoort het, toch? Paranoia is zóóó vermoeiend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha met jou kan ik praten^^ Nee wij gaan gewoon gezellig op de spot zitten met een kampvuurtje en een pilsje en soms zelfs met een pafje :verrygood Terwijl er op 30meter afstand een pad loopt :D , dit houden we al maanden vol en nee we worden ook niet ontdekt... s' avonds lopen er trouwens geen mensen meer, dat scheelt ;)

 

maar ik vind het altijd geweldig die para gedachten van andere guerilla gangsters te lezen:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu niet denken dat ik altijd een hesje draag :D .....maar tis een van de inzetbare wapens in mijn arcenaal....je moet idd normaal doen...en het moet er normaal uitzien....

mss.... heb ik wel een busje van een tuinbedrijf tijdens de oogst... :D en oogst in plain site... ;)

 

of loop ik gewoon met een motorbermmaaier naar me spot in een hesje :verrygood

 

 

als jij een politie agent met 3 wietplaten ziet lopen...ga jij dan wat vragen :smoke ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee maar ook een politie man met 3 wietplanten valt op:p

Er zijn altijd nieuwschierige hollanders die de agent vragen wat er aan de hand is:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn idee is altijd casual erheen en vervolgens, *hop* de fiets dumen en fast in.

 

Als we eenmaal overhindernis 1 zijn ziet niemand ons meer. Dan kunnen we rustig verder. Uiteraard rustig aan om geluuid zo min mgelijk te houden.

 

Eruit precies andersom, fast out om vervolgens zo snel mogelijk op de fiets te zitten om casual weg te rijden. De mensen onderweg vriendelijk groeten en een bek trekken alsof er niets aan de hand is. Laat ze maar raden! Haha!

 

that's how we roll!

 

Renaie

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd...mensen willen anderen altijd in een hokje plaatsen...

zolang je in een hokje past...op die plek en op die tijd... dat is het goed.....

 

...al ga je bv..als trimmer of hardloper naar je plekkie.... :verrygood maakt niet uit ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom als hardloper gaan verkleden als je ook gewoon in normale kleren kunt gaan:P?

''Zoals de normale bos bezoekers...?^^''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten KSG, de zon doet ze goed, soms is verkleden wel okee, als je spot heet is of je denkt dat de spot heet is, als runner ben ik ook wel m`n bosspot ingesprongen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee man gwn normaal doen... niemand die ons verdenkt...

Nuchterre hollanders 4 life man^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn idee is altijd casual erheen en vervolgens, *hop* de fiets dumen en fast in.

 

Als we eenmaal overhindernis 1 zijn ziet niemand ons meer. Dan kunnen we rustig verder. Uiteraard rustig aan om geluuid zo min mgelijk te houden.

 

Eruit precies andersom, fast out om vervolgens zo snel mogelijk op de fiets te zitten om casual weg te rijden. De mensen onderweg vriendelijk groeten en een bek trekken alsof er niets aan de hand is. Laat ze maar raden! Haha!

 

that's how we roll!

 

Renaie

 

Als iemand je de bosjes uit ziet komen vraagt je gewoon of ie ook gepijpt wil worden.

 

Wedden dat ie daar nooit meer komt en je al helemaal niet van plantjes verdenkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...