Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
KeepSmokingGreen

Onze 1e Guerilla 30+ Henkies Lolland

Recommended Posts

Veel lees werk:P We weten heus wel hoe we een goede grond krijgen hoor:p cocos en al die shit gebruikten we in onze eerste gaten ook, tot het op was:p Echte veen grond is nog altijd het beste;) Water vasthoudend en een enorm hoge voedingswaarde. Wat we dus niet met volle zekerheid kunnen zeggen is of die NPK korrels onze plantjes goed doen:P Het kan geen kwaad toch? Het is eigenlijk de snelle en gemakkelijke oplossing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je plantjes lichter gaan kleuren DAN hebben ze pas voeding nodig

 

Oplossing waarvoor? welk probleem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
no worrys B) ...het vocht zit in de grond :o ....

1 week 25graden in de volle zon... en ze groeien 1 meter :huh:

 

 

 

De Henkes Lolland:P?

Ik hoop het^^

 

 

Das geen twijvelaar B)

 

gallery_22583_9897_1897667.jpg

 

Veel lees werk:P

 

je Kan.. nooit te veel weten toch.. ;)

 

Succes!

gr :P

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zitten een beetje met een probleem dat steeds erger wordt.... er grenst een wandelpad aan onze spot, vanaf het pad gaan we door het bos naar de open plek, door de vele bezoekjes aan de spot is het een beetje platgelopen... in het begin viel het niet erg op, maar nu wordt het een beetje opvallend, iemand tips om dit weer dicht te laten groeien, of coveren.

 

 

greets,

Share this post


Link to post
Share on other sites
We zitten een beetje met een probleem dat steeds erger wordt.... er grenst een wandelpad aan onze spot, vanaf het pad gaan we door het bos naar de open plek, door de vele bezoekjes aan de spot is het een beetje platgelopen... in het begin viel het niet erg op, maar nu wordt het een beetje opvallend, iemand tips om dit weer dicht te laten groeien, of coveren.

 

 

greets,

ik denk gewoon niet meer het zelfde pad nemen :) Of ik weet niet hoe hoog het daar staat . Maar achter jullie planten meer over het "padje" trekken

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke weer tijd voor een update, we hebben wat tegenslagen gehad zoals 2 dagen lang storm met harde wind waardoor paar stengels van onze grootste plantjes geknikt waren, gelukkig hebben we er nog een paar. Ook sloegen er een aantal plantjes gewoon niet aan, ze zagen er goed uit, mooi groen, alleen ze groeiden niet of nauwelijks. We denken toch dat de wortels niet door de turfpotjes kwamen, we hebben de turfpotjes dus verwijderd en tot onze verbazing lijkt het geholpen te hebben xD!

 

Foto's!

 

We hadden 4 planten die het oudst en dus het groots waren,

2 daarvan hebben de storm niet overleeft.

 

gallery_34545_14183_1328342.jpg

 

gallery_34545_14183_687609.jpg

 

gallery_34545_14183_279040.jpg

 

Hier de iets wat jongere plantjes die nu eindelijk lijken aan te slaan.

 

gallery_34545_14183_1232377.jpg

 

gallery_34545_14183_466198.jpg

 

gallery_34545_14183_1115551.jpg

 

gallery_34545_14183_400367.jpg

 

Hier vangen we het water op, dit keer wel onder de bomen,

ja we hebben wat met jullie tips gedaan haha;)

 

gallery_34545_14183_786596.jpg

 

gallery_34545_14183_780305.jpg

 

gallery_34545_14183_81405.jpg

 

Als je goed kijkt zie je hier gevulde gaten in de kas, +- 30 cm diep, gevuld met potgrond, daar boven op een laagje normale grond van 5cm+. Het is de bedoeling dat hier 10 ak47 (autoflowers) komen te staan. We willen niet dat er weer plantjes verbranden door te veel voeding, vandaar het laagje normale grond er boven op;) Met mooi weer halen we het dak van de kas er trouwens van af, met slecht weer niet.

 

gallery_34545_14183_293034.jpg

 

Hier liggen de ak47 zaden dan te kiemen:D

 

gallery_34545_14183_461822.jpg

 

gallery_34545_14183_452341.jpg

 

Dubbelvouwen die handel:P!

 

gallery_34545_14183_991515.jpg

 

Tips zijn welkom:P

 

Ltrzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor ontkiemen heb je geen licht nodig ;) ....wortels gaan dood van licht :yummy:

 

hoe bedoel je de storm niet overleefd :P ....zelfs geknakte planten groeien verder... :D

half opgevreten planten door bunnies/herten groeien ook verder... :D

its weed... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, maar wel warmte, en het wc papaier is vrij dik(veel laagjes:P) dus er komt weinig ligt door. Zouden de grootste plantjes dan dood zijn gegaan door te veel voeding? Dat is het eerste waar ik aan dacht, maar toen zagen we de geknikte stengels en dachten we gelijk aan de srom die er 2 dagen lang was geweest... nee onze plantjes groeiden niet meer, die gingen gewoon echt dood;(

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk maar eens bij member w in zijn topics...

daar zie een een wietakkertje waar hagel als golfballen opgevallen was :P ....( zijn auto was total loss)...

en de wiet staat er 3 weken later weer mooi bij :yummy:

 

npk voeden bij jonge planten kan dodelijk zijn jah... ;)

 

hoeveel graden worden die ontkiemende zaden?....temp is van invloed op geslacht... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke de ak47 zaden zijn allemaal ontkiemt op 1 na, ze liggen nu lekker in vochtig zand in een heerlijk kas klimaat:p

Volgende week weer updates^.^ En de rest van de plantjes groeit ook eindelijk wat harder, ze moesten even op gang komen haha:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey luitjes na lange tijd weer eens een update. Het ging allemaal niet zo als geplant,

veel beginners fouten gemaakt, maar we zijn allang blij dat we nog een paar mooie plantjes over gehouden hebben:P!

 

gallery_34545_14295_1072010.jpg

 

gallery_34545_14295_1105802.jpg

 

gallery_34545_14295_1165916.jpg

 

 

Deze lijkt iets meer bladeren te hebben:p

 

gallery_34545_14295_541483.jpg

 

gallery_34545_14295_1515357.jpg

 

gallery_34545_14295_776503.jpg

 

gallery_34545_14295_182411.jpg

 

Voor degenen met een goed geheugen weten nog wel dat wij 10 ak47 zaden hadden. 9 van de 10 zaden zijn helaas weg gespoelt door de stromende regen, we konden ze niet terug vinden. Het klinkt idd heel lullig, maar er is er dus 1 over gebleven, die gaan we zeker voor jullie updaten:p!

 

gallery_34545_14295_296734.jpg

 

gallery_34545_14295_727091.jpg

 

Ons hondje snuffelt ook graag aan onze plantjes;D!

 

gallery_34545_14295_1288600.jpg

yohooo:q ik snuif je wietplantje op:O allo^^

lekka snuffie snuffie, ja he.. jaaaaaaaa:D

 

Oke, later B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij een van de foto's is de kruin in beeld van een plant, is dit beginnende topvorming?

 

En hier nog wat plantjes om van te geneiten;D!

 

gallery_34545_14295_1065527.jpg

 

gallery_34545_14295_772666.jpg

 

gallery_34545_14295_772271.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd... ik zie wat witte haartjes.

 

mooi 9 vingerigblad :smoke die pakken de hele dag zon neem ik aan :rolleyes: ?als er zon is...

 

gr B)

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey carpe lang niet gesproken^^

Zeg, ik heb een vraagje...

kan jij mij vertellen of mannelijke plantjes ook gaan ruiken:p?

 

Als er zon is, pakken ze idd bijna de hele dag zon, alleen afgelopen dagen slecht weer he:p

En dat zla voorlopig ook nog wel even zo blijven als ik weeronline moet geloven:p

 

B) :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ruiken wel...maar valt wel mee...

kwas pas mannen aan het trekken en ik deed toevallig een geur test...

de mannen die net geslacht lieten zien geurden...de planten die nog niks lieten zien...geurden niet...

maar kan soort afhankelijk zijn hoor.....kga dr nog meer op letten B)

 

haze stekken in de groei schijnen behoorlijk te ruiken...

die buiten stekjes die ik af en toe krijg...ruiken bijna niet in de groei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi KSG, lekker bezig, ik heb in een deuk gelegen om die foto van je hond z`n snoeter, geweldige pic man B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke want we zijn natuurlijk beginners en we zien haartjes uit de balletjes komen, zo hoort het toch?

Balletjes zonder haartjes zijn mannen. Nu hebben we een mooie plant (het plantje waarvan de kruin te zien is) met balletjes, maar als je aan de kruin ruikt, ruik je gewoon zeer duidelijk de weed B) . Dus eignelijk is het wachten tot er aartjes uit de balletjes verschijnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed gespot dus B) ....en je plant liet het me al zien hoor :smoke ook door internode afstanden

 

tis ..idd.. zo belangrijk dat je plant zon kan pakken de hele dag...en liefst sowieso ochtend zon bij het afbloeien..dan zijn je toppen snel droog......en dat geld helemaal voor late soortjes...

 

gr :rolleyes:

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi

Np man^^ beetje humor opt forum moet kunne he:p

 

 

maar carpe we hebben dus ook een plant met haartjes en zonder kruin, ruikt ook nog niet echt sterk naar wiet ofzo... B) De plant is wel een stuk groter, maar minder bladeren. Heb het over deze plant...

 

gallery_34545_14295_1165916.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...