Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vanheezik

Balkonfeest bij vanheezik. ik heb uitgenodigd: KillingKush, ADH-47, Freezeland X Royal Dane, Deep Passion X Royal Dane. '

Recommended Posts

geweldig gekleurde tuin man ! vooral die 2 groene dames zien er erg mooi groen gezond uit !

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En? Hebben je RD kruisingen al geslacht laten zien??!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vanwege toprot en ongedierte de ADH47's iets eerder moeten oogsten dan dat ik wou. Binnenkort grote update

Share this post


Link to post
Share on other sites

QUOTE(hasjOE @ 5 Jul 2012, 07:36 ) *

Zet jij ze ook binnen als het KEIHARD gaat regenen en hagelen?

 

 

hee hasjoe, nee ik vind dat ze dat prima aankunnen, ze staan ongeveer hun hele leventje buiten en kijk eens naar de tevredenheid van de killingkush, dus het gaat prima zo volgens mij. Een buitje op zijn tijd verandert daar niks aan

 

En hebben ze het gister avond/nacht overleeft of was het bij jullie niet zo heftig?

 

GreetzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee viel wel mee, hier wel wat regen maar meer niet. Ik laat ze met regen wel buiten staan hoor. Ik heb ze nu vlak bij een afdakje gezet, dus hoef ze maar een meter te verschuiven (als ik denk dat het nodig is) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb vanwege toprot en ongedierte de ADH47's iets eerder moeten oogsten dan dat ik wou. Binnenkort grote update

 

Ja toprot hou je niet tegen met de afgelopen regenachtige periode. Heb er zelf ook al last van gehad. Beter dan iets eerder oogsten, dan helemaal niks te hebben ;)

 

Benieuwd naar je fotoupdate.

 

Fijne avond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag allemaal

 

Ja dat weer he dat is absoluut niet fijn voor die toppen. Veel regen, hoge luchtvochtigheid en warmte. En ja ik liet ze gewoon buiten staan tijdens dat ruwe weer, kunnen ze wel aan. Morgen update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top rot :verrygood hier nog geen last van maar wel van een maat die niet goed voor gezorgd heeft:( bijde klote

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een lekker groen balkon zeg, jezus!

Ben benieuwd naar de update! ^^

Bij mij zet ik de Auto's in bloei in de kas met regen, ben dat rot verwijderen wel beu :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dag allemaal

........ Morgen update

Hoe gaat het op je feessie? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is zeker link weer als je nu met volle toppen zit.

Ik hoe hier ook me hart vast zit met eentje in de laatste week en eentje nog 2 weken maar met al die vocht ben ik ook bang voor rot.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hééééj vanheezink. Hoe staat het er nou voor met je plantjes??!? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

'K zou ook wel eens willen weten hoe het nu met de killing kush is...

 

Bloeit ze al ?

 

Het blijft een superkweekje ! Succes :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry voor mijn lange absentie ik zal vanmiddag of morgen even een update in mekaar proberen te zetten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat ik een rare kwast ben kom ik nu pas met de cijfers van vorig jaar: de RD X DP#1 gaf mij 87 gram belachelijk lekkere zoete paarse wiet, de RD X FL gaf mij 73g superlekkere frisse citrus achtige wiet, de ADH'tjes met zn tweeen 43g redelijke wiet (blame the toprot) en de killing kush is godverrrrdomme helemaal weggerot omdat ie pas in september ging bloeien. Voor de geïnteresseerden: dit jaar ga ik niet binnen kweken, alleen een klein buitenkweekje omdat ik een nieuwe vaan als sous-chef bij een restaurant heb (tijdrovend!!!). Deze kweek gaat uit 3 grote buitenplanten bestaan, soortje mogen jullie kiezen.

 

Liefde, vanheezik

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P

 

Succes met je nieuwe baan. Gelukkig hebben buitenplanten niet al te veel aandacht nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onder het motto, als jij / jullie bumpt doe ik het ook.

 

soorten vraag je? dan zeg ik de Double D van K.C. Brains. Er zit wat ouwe Viking in die strain, de Viking uit het jaar '90, doet het goed buiten en september klaar.

 

als je dat niks vind iets anders van K.C. bijvoorbeeld mango, hij heeft nu ook zaden die in NL zijn gekweekt, maar daar moet je wel ff om vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...