Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Yim Novskhy

MMS middel tegen vrijwel alles ook kanker ?!?

Recommended Posts

Hey mensen,

 

Ik ben een echte rookie op dit forum. Maar wil wel graag dit met jullie delen.

 

 

http://genesis2church.org/index.php

 

Dit is geen predikers webpagina zoals de link doet denken. Het gaat er vooral wat deze goede man onder de mensheid probeert te brengen met gevaar voor zijn eigen leven.

 

Het is het middel MMS (niet de aandoening MS) en ik ben heel benieuwd of er mensen zijn onder jullie die hier al meer vanaf weten. Ook wil ik mensen aanmoedigen dit zeker even te bekijken. Wellicht kan je er zelf ook iets mee.

 

Graag zou ik jullie bevindingen of gedachte hierin willen lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anything with the words God in it,..i do not trust !!

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijg een heel naar gevoel in m'n onderbuik als ik die site zie.

 

je moet wel erg naief zijn wil je hier je geld naartoe brengen.

 

Misschien blow ik teveel? Misschien ben ik niet zo gelovig? Misschien snap ik dat ALLES om geld draait en mensen die je ECHT willen helpen je niet vragen of je ASJEBLIEFT ASJEBLIEFT ASJEBLIEFT zoveel mogelijk geld wil doneren, dvd's a 200 dollar wil kopen en fucking nutteloze seminars a duizend((en) dollars wil bijwonen?

 

ik bedoel IK zou nog wel achter die site kunnen zitten en viavia tonnen verdienen aan deze oplichting, niemand die er achter komt toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

op die site staat dat als je chloor in neemt je geneest van alle soorten ziektes ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En die vervelende slave-masters raden het nog af ook...? :lol:

Homemade bleach(=thuisgemaakt bleekwater)

Wiki warning

Health Canada.

Googlen op de termen Miracle+Mineral+Solution+health risks zou genoeg moeten zeggen. :lol: ^_^

Voor de niet engelstaligen onder ons Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit .

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis nie voor niks dat er een lijst met landen bij staat waar je nog niet dood gevonden wil worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn oom met blaaskanker dacht dat dit middel hem zou redden, hij is twee maand geleden gecremeerd.

 

hij wou de weedolie niet proberen omdat mms het middel was dat hem zou helpen en het zou ook tegen mijn MS helpen...

maar goed dat ik niet geloof in dit soort onzin en op google ook genoeg vond wat het tegendeel bewees.

maar een zweefteef, zo een zwaar gelovige, had hem al zover dat mms het middel zou zijn....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat bedoel ik, dat soort instanties en de mensen die ervoor werken moet je ophangen. Wat zou god vinden van deze praktijken? opzeker dat ze niet in de hemel belanden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok das tot nu toe allemaal negatief...gereageerd.

 

Ik weet dat er veel sites zijn die dit middel afkeuren. Maar zo is dat ook met THC olie of andere middelen zoals colloniaal zilver.

 

Ik bestrijd jullie antwoorden echt NIET hoor. Want ik heb dit middel nog maar pas ontdekt en er zit nagenoeg geen zelfstudie in. Ik dacht laat ik dit op het forum zetten om reacties los te maken en te zien wat eruit komt.

 

Als ik bijv. op het forum van colloniaal zilver dit verhaal erin zet en verander MMS in THC olie. Dan zijn de berichten nagenoeg hetzelfde. En krijg ik ook vrijwel alleen negatieve antwoorden.

 

Neemt niet weg dat jullie berichten oprecht zijn en ook op waarheid gebaseerd.

 

Ik ben nu een stuk minder enthousiast over dit produkt. En neem de reacties hierover zeker mee in mijn overwegingen hierin.

 

Helaas ben ik iemand die (als de nood hoog is. echt hoog) als een kip zonder kop rondloopt en dus dingen doet die ik normaal niet zo snel zou doen of zelf overwegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht er een goed werkend middel tegen kanker of dergelijke zijn, komt dit vanzelf op het nieuws hoor.

 

Ondanks dat er mensen zijn die in alles een complot zien, zijn er nog altijd heel wat mensen die keihard werken tegen deze ziekte(s).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Over colloïdaal zilver deed de reguliere wetenschap eerder af als kwakzalverij, maar tegenwoordig zijn ze zelf bezig met onderzoek naar nanodeeltjes zilver in een oplossing & de therapeutische effecten ervan, maar of chloor dioxide dezelfde kant opgaat is de vraag.Wietolie op ethanolbasis is veiliger met inname dan chloordioxide.Personen met schildklierklachten (ziekte van Hashimoto) moeten zeker oppassen met dit middel, want chloor staat hoger op de ladder binnen de halogenengroep dan jodium waardoor de opname van jodium belemmerd wordt.De dosering ligt heel erg nauw waardoor je al snel een overdosering kan krijgen, dus laat het over aan deskundigen & gaat niet zelf experimenteren.Keukenzout is ook een chloorverbinding, maar niet iedere chloorverbinding is hetzelfde en zelfs met keukenzout moet je uitkijken.:lol:

 

Chloorverbindingen worden al langer gebruikt binnen de kankerbestrijding.Mijn eigen vader is behandeld geweest met een mosterdgas derivaat, dat mede hierdoor de nieren een grote klap kregen.Hij is ook uiteindelijk ook overleden.

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik bijv. op het forum van colloniaal zilver dit verhaal erin zet en verander MMS in THC olie. Dan zijn de berichten nagenoeg hetzelfde. En krijg ik ook vrijwel alleen negatieve antwoorden.

Ik denk dat er wel degelijk een groot verschil is,omdat de evt. negatieve berichten over THC(olie of anders)niet kunnen worden gestaafd met gedocumenteerde gevallen van vergiftigingsverschijnselen en dat is bij dit 'wondermiddel' helaas wel een ander verhaal.

Helaas ben ik iemand die (als de nood hoog is. echt hoog) als een kip zonder kop rondloopt en dus dingen doet die ik normaal niet zo snel zou doen of zelf overwegen.

Daar ben je niet alleen in en dat is iets waar zelfuitgeroepen wonderdokters met hun vage middeltjes handig gebruik van maken om je van 1 ding te genezen...en dat is van je volle portemonnee. :lol:

Dat ze daar mensen mee in gevaar (/kunnen)brengen,dan wel door iemand iets aan te raden,wat op slangenolie neerkomt en in sommige gevallen niet alleen niet werkt,maar zelfs schade toebrengt ofwel door het afraden van het zoeken van reguliere medische hulp,zal ze jammer genoeg vaak compleet worst wezen. :lol:

Hopelijk zal je in de toekomst bij gevalletjes 'het lijkt te goed om waar te zijn' wat sneller tot de conclusie komen,dat het toch weleens niet waar kan zijn.

 

Ben het (hier! :) ^_^ ) compleet eens met Boefje030,dat als een middel echt blijkt te werken,wij dat vanzelf heel snel te weten zullen komen.

Zeker tegen ziektes als de verschillende kankervormen,dat is nu eenmaal iets waar heel veel mensen helaas mee in aanraking zullen komen en hoewel ik het soms in grote twijfel trek,blijken mensen vaak gelukkig toch best een behoorlijke dosis gezond verstand te bezitten. :)

 

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok das tot nu toe allemaal negatief...gereageerd.

 

 

 

Als ik bijv. op het forum van colloniaal zilver dit verhaal erin zet en verander MMS in THC olie. Dan zijn de berichten nagenoeg hetzelfde. En krijg ik ook vrijwel alleen negatieve antwoorden.

 

Neemt niet weg dat jullie berichten oprecht zijn en ook op waarheid gebaseerd.

 

 

geloof het of niet maar volgens mij zijn stoners over het algemeen heel nuchtere mensen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...