Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doempkotje

Welke tent zouden jullie nemen?

Recommended Posts

hey,ik heb een vraag ik wil graag van start gaan maar men vraag is wat zouden jullie mij aanraden om mee te beginnen ? heb er 2 uitgekozen (tenten)

 

Homebox Silverline S tent 80 x 80 x 160

400 E.T.I kit + G.E. Bulp+spiegelkap

Aansluitsnoer 2 meter

5 x Aansluitkabel 3 x 1,5

Buisafzuiger 125mm 300m3

Phat Filter 300m3 flens 125mm

Doos 5 meter sonoconnect 127mm

Set easy rollers

3 x Slangeklem 60-135mm

Themo/hygro Mini/Maxi meter

Tent ventilator met clip

Klimaat regelaar Fan-control+ thermostaat

prijs:345 euri

 

 

1x Kweek tent naar keuze in de maat 80x80x160

Lampen SET 250/400 watt naar keuze

1x ELT / Philips ITS VSA (Travo) naar keuze

1x Philips Son-T Pia Plus lamp(bulb) 250/400 (bloei)

1x Hamerslag reflector kap

1x Aansluitsnoer 2 mtr. met europeesche stekker (ook belgie!)

5x Aansluitkabel 3 x 1,5mm2

1x G-Tools Buisafzuiger 420m³ Ø125mm met fancontroller (klimaat beheersing)

1x Rhino carbon Filter 425m³ ø125mm 30cm hoog

1x Doos 5 meter combi Slang Ø127mm

1x Easy roller set, 2 stuks tot 5kg. (makkelijk verstelbare lamp ophanging)

3x Slangklemmen Ø60-135mm

1x Min Max Thermo-Hygro meter digital met geheugen + batterij (temperatuur + vocht)

1x Clip (klem) tent ventilator 15cm

1x Schakelkast

 

prijs: 397euri

 

Grtz doempkotje

Edited by Doempkotje

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn mening weet je

 

ben benieuwt wat de rest zegt :lol:

 

gr L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.60 is echt te laag daar krijg je spijt van

baal er zelf nog steeds van

 

1.60 is echt te laag daar krijg je spijt van

baal er zelf nog steeds van

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn mening? ik word moe van dit soort topics.. altijd zelfde verhaal, tegen de tijd dat dit topic uit 6 pagina's tips bestaat blijkt dat men gewoon dit forum eens door moet spitten om erachter te komen wat een plant nodig heeft, en wat voor apparatuur je daarvoor moet aanschaffen. en zo'n topic word toch minstens 1 keer per dag geopend, ik wil graag helpen in een topic, maar het demotiveert me een beetje als er voor de zoveelste keer zo'n copypaste opstelling neergezet word waarbij wij dan (iedereen heeft toch z'n eigen mening) voor de zoveelste keer mogen aanwijzen wat je moet schrappen om welke reden etc etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo Doempkotje,

 

zou voor de tweede set gaan.De eerste set heeft maar een 300m3 afzuiger met dito filter,de tweede set heeft een 425m3 afzuiger.Ook zie ik bij de eerste set geen schakelkast staan en heeft die eerste set ook een spiegelkap :lol: good for hotspots.

Ook kun je bij de tweede set kiezen welke tent,en is het bij die eerste set een silverbox.Heb al gelezen op dit forum dat de Secret Jardin van beter kwaliteit zou zijn(weet nu niet meer direct in welke topics).

Dus voor 50€ grotere afzuiger,wat je zeker zult kunnen gebruiken in de zomer,een schakelkast,en de keuze uit lamp,vsa en tent .Zou niet twijfelen,maar zoals smokingloads aangaf zal die 160 hoog mss problemen geven.Voor een 50 à75€ meer kan je een set kopen met een SJ 120x120x200.Maar weet natuurlijk niet hoe het zit met de hoogte die je tot je beschikking hebt.Hoop hiermee een beetje geholpen te hebben.En veel succes met je eerste kweekje.

 

Groetjes

Seppe

Share this post


Link to post
Share on other sites

en toch is het niet verboden om dit soort dingen te vragen lijkt mij!

 

 

 

@Doempkotje: negatieve mensen zijn hier ook altijd trek je er niks van aan, jij en ik weten dat je meer hebt gezocht en ook contact hebt gelegd met mij omdat ik ook zn tent heb + met een verslag, je wilt de mening van andere weten lijkt me meer dan terecht goodluck

 

@seppe: ben het zeer met je eens.

 

gr L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

@seppe Thx voor je mening aprecieer ik

 

 

@Leon ja dat is waar maar zon mense negeer je gewoon thx

 

mijn mening? ik word moe van dit soort topics.. altijd zelfde verhaal, tegen de tijd dat dit topic uit 6 pagina's tips bestaat blijkt dat men gewoon dit forum eens door moet spitten om erachter te komen wat een plant nodig heeft, en wat voor apparatuur je daarvoor moet aanschaffen. en zo'n topic word toch minstens 1 keer per dag geopend, ik wil graag helpen in een topic, maar het demotiveert me een beetje als er voor de zoveelste keer zo'n copypaste opstelling neergezet word waarbij wij dan (iedereen heeft toch z'n eigen mening) voor de zoveelste keer mogen aanwijzen wat je moet schrappen om welke reden etc etc.

 

en Seppe even nog dit de hoogte heb ik nog wel wat ruimte voor maar de breede en diepte is een probleem :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je hoger kan, zou ik dat zeker doen... je rug EN je planten zullen je dankbaar zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil je de titel van je topic even aanpassen zodat hij duidelijk is voor iedereen? Het is tenlotte geen oproep om ieders mening over van alles en nog wat te geven. Duidelijke topictitels maken niet alleen het forum overzichtelijker, het zorgt ook voor gerichtere response.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

@bobje Thx

 

@whazzup oke

Edited by zODd
onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar moet ik whazzup gelijk in geven!

 

:lol: :lol: (Doempkotje gaat binnekort knallen!!!!) haha

 

 

als je de hoogte in kan moet je het inderdaad doen maar, ik heb geen last van de hoogte!

 

tot nu toe

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke site heb je deze sets vandaan ?

www.desjop.nl ?

 

bij de 2e tent valt de lamp keuze me tegen ik zou voor dit soort kleine tentjes eerder voor een hpi -t plus gaan niet voor een t son pia

 

onder 2 van de eerste heb ik in het verleden goede resultaten gehaald al viel me op dat in de zomer met de t son de temperatuur hooger opliep dan met de hpi

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

De ene van Desjop.nl en de andere Van Eugrowshop.eu ofzoiets

Edited by zODd
onnodig quoten Lees even AUB hoe wel te quoten al vast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doemkop@ weet je eigenlijk al wat voor soorten je wilt kweken? Als beginneling zou ik eerst klein beginnen met een 1.60 vind ik het perfect

 

Als je toch sowiso een complete set gaat aanschaffen JUST DO IT!!

 

Je zult er zeker iets mee kunnen doen en er van genieten..........

 

vroeg of laat ga je toch constant van spul zitten veranderen, omdat het te klein is: het tent, lampen zijn niet sterk genoeg genoeg, afzuiger maakt lawaai bla bla maar je moet toch ergens beginnen eh.

 

Ik zou voor ook voor de 2de gaan...

 

Succes ermee Doemkop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...