Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smoothie

Second Chance, Belgium Guerilla

Recommended Posts

HeHey guys!

 

Ik ben weer terug voor de tweede keer nu.

 

Heb al alles voorbereid en dit is mijn plan:

 

Mijn eerste 55 zaadjes gaan morgen in de potjes en maandag in de grond. Ik ontkiem ze door de vrijdagavond in vochtig papier te ontkiemen, erna in een klein potje aarde met de beste grondmix(ben naam effe kwijt, gele zak) Dus ze krijgen 2 dagen om met hun kopjes boven de aarde te verschijnen :lol:

 

Ik zal nog 30 zaadjes zondagochtend laten ontkiemen en die ontkiemt in de grond steken

 

Alles met slakkenkorrels erond natuurlijk.

 

Seeds worden:

* RDXT (paars)

* RD x Typhoon x Henkes Lolland

* RD x JH x HL

* Guerilla Gold #2

* White Rhino F1

* Pineapple Chunk

 

ZO dit is het voor begin!

 

*Ontkiemen doe ik: 2borden op elkaar met erin vochtig papier. Hoeveel dagen duurde het voor het ontkiemen ook alweer en hoeveel dagen als ik ze ontkiemd in de grond steekt tegen dat ze eruit komen?

 

Thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes 2 a 3 dagen. en dan een dag of 2 om boven de grong weer te komen. Dat gaar vrij snel allemaal. IK kijk meestal de eerste dagen er niet meer naar om. Ik laat ze de gang gaan. Het komt meestal altijd wel goed. Ik doe meestal een plastic zakje over de bord en daar onder heb ik natuurlijk de zaadjes in vochtige watjes. in het plastic zakje prik ik wel gaatjes. Het werk voor mij uitstekend.

 

Leuk man belgie. Ik ga volgende week zat naar turnhout, leuke stad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie soortjes, succes!! Die aarde is wel sterk voor je babies. Zaai-en stekgrond is gezonder in het begin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes, hoop dat je een plezante oogst tegemoet gaat! Interessante soortjes, ga ik volgen, kijk uit naar de foto's!

 

 

@ sparta - Turnhout, voor de antiliaanse feesten? Dat waren mooie tijden toen ik nog in de Lage landen woonde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE #1

 

Hmm

 

Mooi weertje voor de planten, maar bij de mijne werkt het niet zo te zien.

Ik heb de 55 zaadjes in de aarde gestopt, maar na 2 dagen is er nog niets boven.

Ik denk dat er muizen of vogels hebben aangezeten :lol:

Ik was er die plastice kap er vergeten over te zetten.

De 5 stengels die je ziet, heb ik er net ingestopt want die zijn op een andere manier ontkiemd.

 

Ik geef ze nog 2 dagjes ander ga ik het anders aanpakken; halve dag laten weken in water. In mn potjes stoppen en ze binnenhuis in een donker kamertje tot ze met hun kopjes bovenkomen!

 

Hier alvast wat foto's

 

gallery_28916_14065_2366141.jpg

gallery_28916_14065_4061.jpg

gallery_28916_14065_579005.jpg

gallery_28916_14065_1921125.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die aarde is wel sterk voor je babies. Zaai-en stekgrond is gezonder in het begin.

Mischien toch eens proberen? Al is 2 dagen wachten nog heel kort.

Inmiddels al wat boven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...