Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cannaz

Cannaz Grote Verbouwing

Recommended Posts

Grappig dat je meteen jaloers bent als je iets erop te zeggen hebt..

 

Buiten dat ik het heel mooi vind wat cannaz doet, zou ik het zelf nooit zo doen. In deze branche zeker niet.. daarvoor ben ik al teveel kwijt geraakt..

Kijk dat kleine hokje van een lamp of 10 is wel de moeite waard, maar de levensduur van grotere hokken is (hier) te kort om zo te maken vind ik.

 

Dat wil niet zeggen dat het niet geil is

Share this post


Link to post
Share on other sites

al ga ik er wel vanuit dat de locatie zo goed is dat er minimaal een paar jaar gedraaid kan worden zonder op te vallen.

 

 

een woonwagen volknallen zoals jij doet boefje.. ja dat valt op :engel

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja misschien komt dat omdat we allebei van andere stad vandaag komen..

 

Maar mijn ervaring is dat grotere hokken niet zo lang leven (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)

 

Of het komt omdat ik een prutser ben. dat kan ook

Edited by Boefje030

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk het laatste , zo groot is 9x 600 niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zei toch ook ja met kleine hokjes van 10 lampen zou het wel doen, maar er staan ook foto's op van iets groter..

 

Dus denk dat je niet goed leest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heftig! Respect man, ik hoop ook ooit zon mooi hokje te kunnen bouwen, geven jullie echt €4000 uit aan opticliamte??

Voor een bouwer als jij moest er eigenlijk een keurmerk komen kon je aan de slag als gediplomeerd hokken bouwer haha! Zou inderdaad leuk zijn om een verslag te zien van de kleine ruimte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo'n hok kost veel maar je hebt je winst gelijk terug... als je kunt omgaan met al die apparaten.

 

het geeft ook mooi weer hoe vergevorderd we met kweken zijn. en nog steeds kan dit jarenlang onopvallend draaien in een woonwijk met buren die nergens vanaf weten, niets vermoeden, meestal geloven ze het zelfs niet, met excuus: "maar ik heb nooit iets geroken" als de buurman z'n hok word opgerold

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies amnees maar hoelang gaat het nog goed met regulatie en al die ophef.

 

Met dure spullen koop je ook efficiente spullen. Opti hok voor 15 lampen kost snel 10K.

Maar je haalt er ook meteen 30k vanaf dus de opbrengst groeit met de investering mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat goed zolang het goed gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

respect voor cannaz...

 

dat ie alles open en bloot zo op 't forum zet.

ik vind trouwens de insinuatie van aarbeien een beetje raar

...

iedereen weet toch dat frambozen het grote geld leveren ...

far more satisfying :likken:

 

mooi hokje maar voor de huis/tuin/keukenkast kwekert wat groot uitgevallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja cannaz waar blijft dat verslag waar je het laatst over had.... 5 dagen active en weg is die weer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het heeft een paar urtjes gekost, maar ben aan het einde van dit topic gekomen...

Schitterend wat hij gebouwd heeft en inderdaad jammer dat het akelig stil is gebleven de laatste tijd.

 

Maar ik neem aan dat de blauwe petten ook mee kijken op dit forum en kunnen die niet via je IP adres alles achterhalen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar ik neem aan dat de blauwe petten ook mee kijken op dit forum en kunnen die niet via je IP adres alles achterhalen?

Daarom nooit van het adres WF op gaan waar je ook kweekt.

Gebruik dan ook nog een VPN, dan gaat dat redelijk veilig.

 

Let op je foto's, verwijder ook alle tags (met name de geo-tags) van je foto's, dat kan je eenvoudig doen door properties -> details en dan "remove properties and personal information" te klikken, vervolgens kies je "create a copy with all possible properties removed".

Zo gaat het onder Windows, met een Mac zou ik niet weten, maar als je handig bent dan kan je dat zelf ook wel uitvogelen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...