Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Summertime banger!

Recommended Posts

Predator, het ging wel hoor, om de 30min. schaartje schoonmaken, wat een plakzooi :lol:

 

Carpie, het was 03:50uur toen het gedaan was, en ik plofte zo in m`n bedje, moest er vroeg uit, want m`n ouwe kwam langs om samen m`n normale tuin op te knappen, en nog rare ervaring maar daar zo meer over :jump:

 

Topic:

 

Het zit erop, alles is geknipt, vandaag hokkie schoongemaakt en ontsmet (ook nog ja) de c99 zit al droog in de zak en weegt 545gr.

De s5 zal ergens deze week ook wel droog zijn, ik weet dat ze zwaarder weegt dan de c99 en minder indroogt, hopelijk gaat ze een stukje over het gewicht van de c99 heen.

 

Dan nu even wat anders, vandaag had ik ook cv ketel monteurs op bezoek, om m`n kapotte ketel te repareren, ik had de deuren van de ruimte gesloten de geur geneutraliseerd, appeltje eitje.

Ketel gerapareerd, gingen ze m`n verwarming in de keuken ontluchten, bleek de knop te zijn dolgedraaid, ook die in de huiskamer zei ik, die zouden dan vernieuwd worden.

Ik kijk ze allemaal wel even na zei de monteur, onderweg naar boven zei ik dat ze boven goed waren, hij wou direct de ruimte waar m`n bloeitent staat in gaan en ik zei nee die kamer , hij zei ow sorry, en ik leidde hem m`n slaapkamer in, waar m`n propagator lag met nog een paar stekjes erin :vape:

Hij zal ze vast gezien hebben, who cares.

Toen wou hij de kamer met m`n voorgroeitentje inlopen en ik zei de rest is goed hoor, hij vroeg weet je het zeker en ik zei ja hoor, en liep nonchalant naar beneden en hij volgde me.

Nu gaat ie dus een verzoek aan de woningcorporatie doen om m`n radiatorknoppen te laten vervangen, deze kan ik gewoon afketsen, no problem, maar ik zit toch een klein beetje in m`n maag met het voorval.

Het was een jonge knaap van ongeveer 25, z`n collega een 50er was beneden gebleven.

Nou ja, ik heb het iig in de groep gegooid :)

 

Nu, ga ik eens lekker een jointje roken, ik zou eigenlijk een c99 joint roken, maar tijdens het schoonmaken vond ik een topje s5, rijp, droog en plakkerig, die luidkeels naar me schreeuwde "rook mij, rook mij" dus ja, wat doe je dan :jump:

Ik ga ff wegspacen....Laterrr!!!! :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:vape: ....tja daar wordt je niet blij van....van die monteurs....

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow Krasi,

 

Ondanks de tegenslagen deze ronde tog nog een mooie eindscore weten te behalen met de c99,

 

denk idd ook dat de s5 nog wel wat meer gaat brengen, gruwelijk lekker wietje alleen zo rete moeilijk om uberhaupt de 'echte' s5 als stek te krijgen, dat ik de moed heb op gegeven na 1.5jaar haha..

 

Wel fockd op met die monteurs, heb het zelf ok al een paar x mee gemaakt dat ze net niet die deur open trokken.. dan krijg je het tog wel even warm ja.. :vape:

 

Ben benieuwd na de totale score maar die zal wel weer te lezen zijn,!

 

Grts :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carpie, aan de enekant maak ik me niet zo druk, volgens mij kan die monteur het geen reet schelen, was overigens best een toffe knaap, alleen zal ik de wooncorporatie bij contact laten weten dat ik zelf al knoppen heb gehaald bij de bouwmarkt, deze zijn eenvoudig te vervangen :)

 

Rick, idd , best leuk, ik had wat meer verwacht aan het begin maar dit is na omstandigheden best leuk, die s5 is zo sterk, ik heb maar 4 haaltjes gehad en hou het voor gezien, ik had al weinig geslapen vannacht dat zal er ook wel mee te maken hebben, ik had al tijdens het verbrokkelen door dat ie sterk was, lekker plakkerig, sterke geur en dus ook een sterke smaak, echt lekker :lol:

Idd, dat ie de deur open wou doen bonkte m`n hart wel even, maar goed, ik ben baas in eigen huis en dus neem ik de leiding, "nee die kamer" :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijven altijd rot moment.

 

Op een mooie s5 gewicht.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks zODd, als ik een beetje mensenkennis heb dan zit het wel goed met die monteur, en zal het allemaal wel goed komen, spannender is het s5 gewicht :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai, je had gelijk moeten zeggen dat je haast had man

 

jammer van de tegenvallende resultaten maar des te lekkerder gaat de volgende oogst inslaan op onze netvliezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, ik had geen haast hoor, de ketel ging ongepland stuk :vape:

Maar ik durfde het wel aan, als ik m`n labek had gehouden over die knoppen was er niet eens wat gebeurt waarschijnlijk, resultaten zijn niet top, maar ik kan er mee leven, next round heb ik een leuk gevecht in de planning en gaat het weer beter meewerken, ik ben van plan m`n airco te demonteren van de tent :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter man, hier hoeft hij niet aan als de nacht temp 14 of minder is. jij hebt wat meer watten hangen, maar met 10/11 gr moet je helemaal goed zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de kwaliteit maar goed is

op naar een lekker gewicht :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, ik had alleen twee plasma`s aan tijdens het knippen en het werd al 28C, met 15C buiten, dus 9/10C heb ik zeker nodig :vape:

 

Splifff, idd, die kwali zit wel goed, een klapperrr :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oef respect dat je die dingen laat hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er nog ff goed over nadenken.

kan zijn dat je wel goed zit met je mensenkennis , maar dat hij wel in de bus tegen zijn collega zegt wat ik nou zag bla bla bla.

of in de bedrijfskantine.

 

kwam ik een keer bij een hok ,ik hoorde mensen op balkon.

waren ze zonder aankondiging gaan schilderen .

ik blies op balkon waar ze bezig waren af ( 2 x 315mm) .

afweging gemaakt en balkon opgegaan .

deden ze eerst net of ze niks hadden gezien , ik zeg hou op man je word zowat uit je overall geblazen.

vervolgens zeiden ze wij zeggen niks hoor , ik ze allebei 200 gulden gegeven(ja was lang terug).

vervolgens 4 weken later inval.

ik weet niet of het ermee te maken had , maar daarvoor +- 2,5 jaar gedraaid.

ik denk zelf dat ze het niet voor zich konden houden bij andere collegas , maken ze toch niet elke dag mee .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop nog een mooie opbrengst voor je van de S5.

Wat betreft de monteurs ik zou stoppen :vape:

De volgende keer zelf een monteur regelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo krasi!! jammer van de grammen man!

maar ja als je kijkt naar de probs die je onderweg hebt gehad

is het toch nog wel een mooi resultaat(met zo veel spint had ik de stekker eruit getrokken :vape: )

 

ben benieuwd naar de s5!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, haha daar heb ik ze voor gekocht toch :)

 

Knakenpoetser, ik heb toen ik vroegah twee grotere hokken in een woning had ook een keer schilders gehad, in volle bloei op volle toeren, en m`n ramen waren vanaf binne afgeslotem dmv een houten plank, de ramen stonden open voor de verse lucht en die gingen ze nu net schilderen, het was allemaal goed afgelopen, wel inval gehad op die locatie maar pas 8 maanden later, ik had ze al zien posten dus de locatie was al leeg, lachen man 200 man politie in de straat, en heel snel weer uit de straat :vape:

 

Lion, ik hoop het ook man, ik zit nog steeds niet echt met de monteur, het waren slechts 3 miniscule stekken in een propa, en verder liep het smooth, maar goed, wil je echt safe spelen dan moet ik stoppen.

Wat ik al zei ik heb er geen slecht gevoel bij, dus ik waag het erop :lol:

 

Pietje Wiet, ja gewicht kon beter, kwali is wel mooi, ik hoop de volgende ronde probleem-vrij te kunnen draaien, de s5 zal `t weekend wel droog zijn :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou mij toch niet lekker zitten, ik zou een break nemen van een maand of 2/3 en dan weer opstarten.

Het verlies wanneer je gepakt wordt is groter dan die ene oogst missen.

 

Wel weer een wijze les, alles wat met je hobby te maken heeft in 1 kamer, deur op slot, en wanneer er een monteur op visite komt, een plankje ofzo in stinkverf zetten en zeggen dat je net de vloer hebt gelakt :vape:

 

Wel zorgen dat je die verflucht ruikt natuurlijk

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Krasi dat zou spannend geweest zijn zeg poeh.

MIjn hart zou in me keel zitten

maar je heb tog een redelijk resultaat gehaald met deze ronde.

Ga je volgende ronde ook weer met die bloei tabs werken?

En ik zou tog nog een ronde doen maar wel zoeken naar een andere locatie :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osmose, haha juistem, zonder gein....eigenlijk heeft de man niks gezien, 3 stekken van 10cm hoog in een propper, de rest liep goed af, geen geur oid, dus ja :lol:

Eindscore wordt zoals altijd vermeld.

 

Moneytree, je hebt helemaal gelijk, alleen is er eigenlijk niks gebeurt, en je tips voor een volgend bezoek van wat voor soort monteur dan ook :)

 

Buzz, het waren 2x een bijna situatie, die voelde ik wel, de rest ging vrij normaal.

Ik zei al eerder dat ik al blij zou zijn met een kg, alles erboven is mooi meegenomen, deze ronde was kantje boord qua ellende dus ja niet slecht.

Ik ga door met de bloeitabs ja, ik wil ze met gezonde planten testen, zowiezo heb ik weer wat leuks voor de volgende ronde, ow en ik ben altijd op zoek naar een andere locatie :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar die bio bloei tabs ben ik eigenlijk ook wel benieuwd :vape:

 

En een locatie zoeken daar ben ik ook al een enige tijd mee bezig.

Succes met je volgende ronde Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

high krassi leuke soortjes heb je staan.. vooral je s5 ben ik enorm jaloers op is 'this the real one' ? gewoon te gruwelijk een heerlijke haze vol smaak en potentie en klaar in 9 weken weer is wat anders dan 11 a 12 weken en nog leuke grammen ook!

 

jammer dat hier geen zaden van zijn ik heb wat afgezocht maar hoorde via t forum dat ook dit lekkers enkel in stek te verkrijgen is :vape:

 

ik hoop dat deze net zo mag smaken zoals ze mij gesmaakt heeft! het effect is sooww lkkr apart en intense.

 

rookze..

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buzz, de bloeitabs hebben me geen tekorten of overschotten gegeven, ook de thee gaf geen overvoedings verschijnselen, locaties, sommige zijn goud waard :jump:

 

Hemprenaissance, thanks, the real McCoy :vape: , de smaak is even intense als de geur en uitwerking, clone-only, ik heb gisteravond weer van haar genoten :jump:

 

The-Predator, 5 stuks kan ook, alleen vraag ik me af of ik dan aan m`n gewicht kom :lol:

 

Topic:

 

Vandaag alle s5 in de zak gedaan, knakdroog, het gewicht bedraagt 720 gram, de c99 bedroeg 540 gram, dus een totaal van 1260 gram, met alle problemen meegerekend van 8 plantjes niet eens zo slecht, ook heb ik meer op 400 watt per lamp gedraaid dan op 600 of 660 watt, daarvoor werd het te warm.

 

Ik heb ook de c99 gerookt, deze ruikt ook lekker en sterk, een zoete geur, de breeder geeft ananas en grapefruit als accenten, deze ruik ik niet specifiek terug.

Ook smaakt ze erg lekker, de uitwerking is totaal anders dan de s5, de s5 komt er snel en hard in, de c99 bouwt op van licht euforisch naar een zware high.

Sterke soortjes allebei.

 

Ik zal morgen nog wat pics nemen van een s5 budje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gedaan krassi. :vape:

Mooie score.

 

Nu komen de mooie tijden weer aan.

Koude nachten.

 

Veel succes met volgende ronde.

 

Gr prettig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...