Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Summertime banger!

Recommended Posts

Jammer van de rot.

Die c99 ziet er zeker mooi uit.

 

Knipse nog.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, toevallig dat ik hier mijn naam lees :D

Mijn planten lijken inderdaad echt veel eerder klaar dan verwacht, waar dat door komt weet ik niet precies, pheno of gewoon lange voorgroei, of nog wat anders?

Mijn planten hebben ook toprot trouwens, als je de indoor verslagen zo leest (wat jij non-stop doet, naast de vragen, outdoor en guerilla lijkt het :D ) hebben er toch wel wat mensen net de laatste dagen wat rot gekregen, echt irritant vooral als je binnen kweekt en het normaal meer een buiten-probleem is....

Dat topje ziet er in ieder geval goed uit, als de rest ook mooi is en mooi werkt valt alles nog mee en kan de volgende ronde de échte knaller worden, ook mooi wat lagere temperaturen voor maximale watts per meter :rofl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markie, thanks :D

 

Djbroetje, dank je, ik ga haar morgen avond eens proeven, ik hoor geweldige dingen over de smaak van c99 :rofl

 

Pietje, thanks goos, ik krijg er ook trek van, alleen moet ik zo werken en vanavond weer knippen, dat doe ik het best/snelst nuchter :D

 

zODd, ja gelukkig ben ik gisteravond niks meer tegen gekomen, ik heb overigens nu alleen nog de plasma`s branden, gisteravond heb ik in bijna 4 uur tijd slechts 1 s5 plant geknipt, enorme planten zijn het :rofl

 

MarkZ, een veelgelezen kwaal idd dat toprot, erg natte en dan ineens snikhete zomer, ik denk dat de bijna 6 weken voorgroei bij m`n s5 ze wat eerder rijp heeft gekregen, volgens mij hadden ze er een week of anderhalf eerder af gemogen, straks m`n nieuwe ronde idd hopen dat ik de volle 660watt per lamp kan gaan gebruiken, ook zit ik te twijfelen of ik de plasma`s pas in de bloei aangooi, om zo de kleine en zeer veel vertakkingen te voorkomen, ik ga het er eens met Doc over hebben, of misschien heeft Whazzup een tip voor me, de kwaliteit van de wiet is iig prima :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er gewoon lekker uit top bio wietje

 

krassie :D

 

wat wordt je volgende ronde of weet je dat nog niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

he kras, succes nog ff met het knippen.

was weer een mooie ronde ondanks diverse tegenslagen heb jij er toch weer wat moois weten af te halen.

ik kijk al weer uit naar jou volgende ronde.

hoop ooit nog eens een kweekje van jou te vinden bij de shop om eens lekker uit te proberen.

 

grtn erazer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe langer je aan het knippen bent des te meer geeft je weegschaal aan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blackseaofgreen, dank je, het ziet er idd prima uit, volgende ronde opteer ik de s5 tegenover een mooie Amnees te zetten 4 tegen 4 :D

 

Erazer, bedankt , als je de tegenslagen meeneemt naar het eindresultaat mag ik niet klagen, denk ik, maar het moet natuurlijk beter, zomers kweken in een tentje, met veel licht erboven is best lastig, normaal doe ik het ook niet, het was best een dure ronde ook, de airco is natuurlijk ook een stroomvreter.

De volgende ronde wil ik binnen 2 weken starten.

Oorspronkelijk kom ik ook uit jouw regio, maar ik ben piepjong naar Noord-Holland verhuisd, dus m`n wietje zal je daar niet zo snel tegenkomen :D

 

Lion, klopt, al komt er ook een hoop schoonmaakwerk van de toppen bij, eigen schuld natuurlijk, wel was de plant die ik gisteren knipte een wat betere opbrenger als die van de dag ervoor, ook wat langer mee bezig geweest, 4 uur en een kwartier, ook nog 2 toppen met rot weggeknipt, vanavond na het eten ga ik weer verder met knippen.

 

 

cutting-smile-scissors.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

clipfans doen niet veel Krasi, ik heb er 6 inhangen. maar voor de laatste 2/3 weken ga ik denk ik voor 2 grotere kijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

eens met jeice. Ik zeg ook 2 grotere. beide in een hoek van de kast/tent plaatsen diagonaal van elkaar en naar lege hoek laten blazen. dan komt er een wervelstroom als het ware.

 

Ga ik volgende ronde ook doen. heb nu 3 clipfans maar ze piepen en kraken na 1 kweekje al en vertrouw ze niet qua veiligheid.

 

Hebje nog wat foto`s krasi. gewoon voor de mazzel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

clip fans zuigen zwaar, zet ze na continue gebruik eens een dag of wat stil en dan weer aan, geheid piepen, tikken en andere herrie er uit.

 

Hier deden de verdeelslangetjes het supper, bladerdek mooi in beweging :D ik blies wel 450m3 in die verdeelslangetjes in...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt mij ook wel mooi om te zien de S5 tegen over de echte Amnees.

En 4 uurtjes knippen voor 1 plant pfff

Succes nog ben benieuwd naar het eingewicht :D

 

Groetjes BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

bewegen is 1, maar rot voorkomen is 2

 

zou sowieso richting de filtert zwenken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai nu een rondje s5 en amneesia 6x600 (zonder verslag..als leuk is gooi ik wel een keer een spamplaatje tussendoor...... Beide in 1 hok.. Kijken wat nou verschil is...clipfans gebruik ik alleen in me drooghokkie....

Wat een kutwerk is dat knippen he hahaha...de eerste uren gaan nog wel..maar daarna..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha de s5 is dan wel sneller klaar dan de amnesia maar maar als je dan nog 2weken moet knippen :D ben je toch nog sneller klaar met amnees aan het einde van de rit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de s5 blijft ha;f weekje anger staan..amnees gaat half weekje eerder..

ik knip op de hand... :D

misschien toch eens een machientje huren/kopen..

 

hoe doet Krasi dat, het knippen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar huur je knipsters voor in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, m`n lvs`en laten de bladeren licht wapperen, er moet geen storm ontstaan, daar krijg je verdampingsproblemen van, misschie 1 wat grotere fan erin om richting het filter te waaien.

 

Markie, bij mij gingen de clipfans na een tijdje 5 min. later beginnen met draaien nadat ik ze op de spanning had gezet :rofl

 

DonBone, wat is een beetje een goed merk ventilator?

 

MRT, top man, ik zie graag de foto`s, lijkt me een mooi gevecht, idd, het knippen ben ik zat :rofl

 

Lion, hahaha idd, ik ga een tumble trimmer aanschaffen, of spin pro, m`n knipster is zwanger en m`n maat die me vaak helpt zit in het buitenland, dus ik moest zelf aan de slag :D

 

MRT again, welke schaf jij aan dan?, ik knip ook met de schaar :rofl

 

Amnees, dat ging helaas even niet :rofl

 

Wesleyy, dat is idd het mooiste, lekker plakken ook :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi ! :vape:

 

ik kom ook maar eens even langs , heb zo heel je topic wat doorgebladerd en gelezen ziet er echt top uit man !

wel wat problemen gehad maarja daar kan jij niets aan doen he kerel ! je bent een goeie grower die veel liefde heeft voor zen planten

Respect from me homie !

ik ben de laatste tijd ook heel veel in de indoor sectie aant het rondkijken en aan het bijleren want ik heb een tentje gekregen van iemand :jump:

nu alleen nog een lamp zien te regelen en een aardebak in elkaar knutselen :lol: en ik kan ook een indoor verslagje maken

verwacht er niet te veel van want ik ben niet zo een pro als jou maar ik kan wel van jou leren :jump:

 

Vele groetjes Shiningsilverhaze en nog veel knip plezier en rookplezier zal vast wel lekker smaken :jump: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Krasi! :lol: :)

 

 

Hoe staat er mee gozert?

Ik was binnen 4 uurtjes klaar met zn 2 :jump:

Maar na 4 rondes ga ik er toch ook een pesthekel aan krijgen hoor ookal zijn het er maar 5 :vape:

 

 

Succes gast ik lees het allemaal wel hiero....

 

 

 

cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer het maar eens Krasi, 1 standaard grote zwenk ventilator op tophoogte, standje 2 tijdens afbloeien. nooit verdampingsprobleem gehad, en geen rot :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

krasi merk niet zozeer, alswel formaat. die kleine clipfans kunnen niet veel hebben en geven niet echt super veel luchtverplaatsing. ik heb hier een staande grote ventilator en een tafel model, die tafelmodel kostte ruim 20 jaar geleden 115 gulden, toen een rib uit me lijf, maar hij draait nog steeds. en continue in tuintjes gestaan, nog steeds soepel lopen. De staande is van mijn vriendin en doet al een jaar of 8 dienst. En ook nog steeds zonder te morren. Deze staat in de zomer vrijwel continue hier te blazen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shiningsilverhaze, wat een props man, thanks, al ben ik geen beginner meer, ik maak nog wel de foutjes, ik probeer al een hele tijd om geduld te leren maar ook daar heb ik geen geduld voor :lol:

Wel tof dat m`n verslagen je boeien, ik hou gewoon van proberen, en met wat plant-love erbij maak ik toch best leuke rondes.

M`n belangrijkste doelstelling is eerlijke, pure wiet groeien, top kwali, tuurlijk is het mooi wanneer de grammen het afmaken, maar nothing beats m`n organische wietje, gevoedt met al die mooie goodies, thee en materiaal :jump:

 

CriticalWidow, he gab, mooi werk man, ik heb net weer een plant gedaan, 3 uurtjes, was niet zo`n dikke als die van gisteren, ook weer wat rotte toppies, maar wat een heerlijke wiet man, die geur...ik blijf het zeggen :)

Ik heb dat knipwerk ook wel gehad hoor, ik ga eens kijken naar een knipmachine :vape:

 

Jeice, gaat ik doen man, ik zal wel wat plek moeten maken :jump:

 

DonBone, okee, nou ik vindt wel een leuke, goedkoop is vaak duurkoop :jump:

 

Zo 10 minuten pauze en dan de nacht in knippen :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi :lol: ...hebje een foto van je toetsenbord... :vape: ...dat je nog typen ken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...