Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Summertime banger!

Recommended Posts

Jeice, nee de LV is zo`n 51% wanneer de lampen uit zijn en 39% wanneer ze branden, zoals ik zei, de c99 staan 6-8 weken voor, misschien was het een vroege pheno, het was tot nu toe 1 top, ik haal zelf ook 16ltr per dag uit de opvangbak :rofl

 

Carpe_Diem, de temperatuur uit van de stekkenbak krijg ik niet lager, wel heb ik goed nieuws, ik heb vandaag bij 1 stek een mooie witte wortel gezien, 3 zijn er inmiddels overleden, m`n moeders zijn ook allebei bezweken in de hitte :D

 

Pacman, thanks man, ik ga vanavond weer verder, ik zal eerst alle c99 planten knippen, daarna de s5, ergens in het weekend zal alles wel geknipt zijn :rofl

 

CW, haha bedankt kerel, maar ik red me wel, die top hing niet tegen een bamboestok nee, gewoon in de ruimte.

Jij ook succes met knippen ouwe :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de rot.

Werkse en dat het ondanks alles een mooie word.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks bro, over een ruime week weten we meer, de kwali is wel super :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo Krasi jammer van de rot maar met de hitte vind ik het zelf niet zo raar.

en je moedertjes doodt das ook niet zo leuk natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai, rot.. klote man. beter dat het niet over slaat naar meer toppen.

 

Succes met de allerlaatste loodjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja... dan zal ik het ook nog maar een keer zeggen :D : kl*te van de rot man :D .

"Gelukkig" is het maar bij 1 top gebleven :rofl . Ziet er verder goed uit :rofl .

 

Succes nog verder.

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt het heel raar als ik zeg ALLES OMHALEN?!

 

het is vaak al zo dat als je nu zo'n top ziet.. en over een paar dagen gaat knippen.. je DAN onderhand al in elke top rot tegenkomt.

 

zoiezo geen water meer geven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Behoorlijk wat rot wat ik daar zie. :D

Erg jammer, maar ook te verwachten met dit weer, echt niet normaal die temperaturen opeens.

Hopen dat je niet al teveel gaat verliezen door de rot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de toprot, maar beter dat de kwaliteit super is.

Zijn ze ook mooi hard?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens bedankt, het rot is bij 1 top gebleven tot nu toe, net thuis van m`n werk, ga zo weer knippen, Amnees, ik knip idd alles om beginned met de c99, ik denk dat alles voor weekend geknipt is, Osmose, keihard gelukkig :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey krassie

 

het einde is daar dan jammer van alle tegen slagen

maar het leukste is dat er vast weer een nieuwe ronde komt

 

succes met knippen en laat eve weten hoe alles smaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blackseaofgreen, thanks, idd jammer van de tegenslagen, maar er komt altijd weer een nieuwe ronde aan, rookverslagen zullen zeker gemaakt worden door een expert :D

 

Dennissie & Lion, een hoop knipwerk en veel te weinig tijd, ik heb de c99 geknipt, vanavond begin ik met de s5 :D

 

Topic:

 

De c99 plant die aan het begin wat ballen liet zien is hier kennelijk later mee verder gegaan, hier zaten zo`n 20 zaden in, de rest was vrij van zaad, wat me wel opviel is dat onderaan de plant veel fluf zat, de helft heb ik zo weggegooid, anders was ik volgende week nog bezig, de plasma lamp zorgt voor extra veel vertakkingen, wanneer deze niet genoeg licht krijgen komen er erg veel kleine fluf toppen aan, de volgende ronde dus extra goed gaan dieven en minder lang voorgroeien.

Ook snap ik dus weer beter de opmerking van PH Donner mbt diepgang.

 

Vanavond dus de s5 knippen, iig beginnen, een eerste tegenslag, gisteren 4 toppen met rot weggehaald, de s5 rot anders dan andere planten lijkt het, de toppen zagen er eerder verdroogd uit, en voelden ook zo, wel wat grijs/bruin maar de geur bleef intakt, erg sterke geur.

Ow en ik heb mezelf meerdere malen vervloekt, dat klote vermiculiet tussen de toppen van de roofmijten, wat een boel extra kutwerk is dat zeg, ik zal morgen eens een c99 topje fotograferen, ook met microscoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer rot in je toppen??

kut zeg ze moeten je wel hebben :D

 

wat is de oorzaak?? misschien te lang laten staan??

 

succes met knippen en ik hoop zonder rot!!!!!

 

ik ben benieuwd naar je pics van de c99!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had dus precies hetzelfde met de c99

bij mij ook een stuk of 20 zaadjes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff the fuck man jij hebt echt pech met rot. heb er in hokjes in het verleden nooit last van gehad. nu dus ook voor het eerst in een tent dus hou mn hart vast zo veel komt het voor op het forum de laatste tijd.

 

misschien kun je in het vervolg toch beter 2 ventilators op je planten zetten man. kijken of dat beter gaat. niet vertrouwen op enkel een tekst van A&T

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit man van die rot in je s5. Teveel aan voeding misschien in combo met die fluffy zooi onderin (ook die zooi verdampt water in je ruimte...).

Share this post


Link to post
Share on other sites

knipse krasi, ik heb een heel groot deel van je topic gemist door mijn afwezigheid, maar ff snel door gebladerd!

gelukkig dat die rot maar bij top is gebleven :D

 

Grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote krasi van je rot.

Succes met knippen en fluffy is tog goed voor de hash van te maken?

Groetjes BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje Wiet, dat gevoel krijg ik ook, ze hebben ook best wat bruine haren, MarkZ heeft een topic geopend en zegt ook dat zijn stekken met een lange voorgroei eerder klaar lijken, nou ja nog even knippen straks, hopelijk heb ik ze zondag allemaal gedaan :rofl

 

Blackseaofgreen, ik maak me er niet al te druk om, het waren er gelukkig maar 20 en maar 1 plant, de rest van de wiet is mooi :rofl

 

Jeice, ja, ik dacht hetzelfde, toch maar 2 clipfans erbij dan, ik kweek eigenlijk nooit zomers, het zijn een aantal factoren bij elkaar, te dicht begroeid, te warm, te hoge LV buiten, te lang gestaan?, en dus toch maar clipfans. :rofl

 

DonBone, teveel voeding niet denk ik, de rest allemaal wel :rofl Dat fluffy komt echt door veel kleine vertakkingen die geen licht krijgen onderin de plant, de s5 zowel als de c99 hebben het :D

 

Pablo, hey man, idd weinig van je gehoord lately, goed dat je er weer bent, bij de c99 1 top, bij de s5 4 toppen, ongeveer een kwart per top, maar gelukkig zijn het heel veel toppen, ik ga zo maar weer aan de slag :rofl

 

Buzz, thanks, ja dat afval gaat naar een maatje, die maakt er wel wat van :rofl

 

Dan de beloofde shots van een c99 topje van 4 dagen geleden, bijna helemaal droog

 

gallery_30844_14032_4106074.jpg

 

gallery_30844_14032_3550046.jpg

 

Dichterbij, ze lijkt op tijd geoogst, 1/3 amber lekker high :D

 

gallery_30844_14032_173785.jpg

 

gallery_30844_14032_210811.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er lekker uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is toch een mooi getrimd en heerlijk uitziend toppie.

 

knip ze verder.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik dit zie krijg zelfs ik zin om een jointje te doen!!

ziet er super mooi uit!!

 

succes nog ff met knippen gab!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...