Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Summertime banger!

Recommended Posts

Je gaat ondanks alle slechte verhalen er over, je denen toch weer voorgroeien onder kunstlicht? Ik doe het even niet meer, ik kijk eerst even wat voor effect het nou echt heeft bij de plantjes die ik zo voorgegroeid had..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ga ik idd ja, ik heb verschillende meningen gehoord, de 1 zegt dat het wel kan, de ander zegt van niet, ze staan er maar 1,5 week onder, wat jij doet moet je zelf weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorgroeien in een tent gebeurt tog altijd onder kunstlicht of begrijp ik het verkeerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Krasi!

 

It's been a while.. ma het ziet er weer allemaal top uit gast! :)

Je blijft ook ma met dikke upgrades komen voor je hokkie he :wacko:

Laatste keer dat ik on was was je op het einde aangekomen van je paars,rose,groen knalwerk the organic way, een lust voor het menselijk oog iig :) , nu ga je de zomer in knallen, ben zwaar benieuwd en wordt weer een trouwe volger van je tuintje :)

 

Leerzaam as always gaan der weer veel mensen genieten van je bordeeltje :)

 

Keep them Green!

 

Peace out MJ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey miss mary jane,

 

Dan heb je zujn 4x1000watt verslagje nog overgeslagen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo Blowke,

 

Goed dat je het zegt, ik had het toestraks al in het onderschrift zien staan, maar was het weer even vergeten :)

Ik ga eens checken man, thanks for the reminder! :wacko:

 

Peace MJ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

070wiet, er zijn meerdere opvattingen over, je binnensoortjes kan je zowiezo onder kunstlicht voorgroeien, sommigen zeggen dat Deense buitensoorten herma`s worden wanneer je ze onder kunstlicht voorgroeid, anderen zweren dat ze daar nooit last van hebben gehad, het kan ook aan het soortje, de batch of omstandigheden liggen.

Met plasma licht is het zowiezo nog nooit getest, eentje moet de eerste zijn :wacko:

Om dan maar gelijk kinderachtige comments te droppen....(niet jij overigens :) )

 

MMJ, hey man, long time indeed, ja it keeps a man going zal ik maar zeggen :) iig top dat je er weer bent, en idd zoals Blowke zei zat er nog een bizar topic tussendoor, later dude :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je die s5 nog overpotten ??

ze is klaar voor meer volume :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha nog meer :) , het zullen wel bomen worden, ik gok erop dat ze iets eerder in de bloei zullen schieten dan de c99, omdat ze volwassener zijn, en zo beter uit te komen met de verschillende bloeitijden :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar krasi, ik ben nog vrij nieuw hier in

 

Maar TL,NEON,HPS en ga zo maar door dat zijn tog allemaal kunstlichten.

 

En ik zou zeggen als jij er een goed gevoel over hebt gewoon doen er zijn tog altijd mensen die commetaar hebben!!!!!

maar beter weten is beter laten zien.

 

Ze zien me kweken en ze haten.

 

ik volg je idd geval met respect omdat je out of the box denkt en dingen probeert ipv na aapt

 

gr,

070

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt `t zijn allemaal kustlichten, we weten het pas na de zomer :wacko:

 

Met na-apen is niks mis, met uitproberen ook niet, we kunnen met z`n allen veel van elkaar leren, en genieten van al die verschillende topics/kweekmanieren/soortjes en persoonlijkheden, commentaar is ook goed, maar doe het netjes of lollig wat mij betreft, tof dat je volgt gozer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

top!

 

heb je nog fotos????

 

ps. klopt het dat het gewoon lang duurt voor dat zaad egt een plantje met zijtakjes wordt??

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal morgen weer wat foto`s schieten, en wat betreft je vraag, net zo lang als bij stekken, ligt er ook aan hoeveel licht je erboven hangt, en je bezetting/potvolume/voorgroeitijd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor fotos check topic from ground up met alle info staan nu ff onder tl zondag weer hps

Share this post


Link to post
Share on other sites

jooo krasseman :)

 

 

heerlijk aan het knallen zo te zien , en wat een schitterende s5 heb jij daar :)

 

nu ze in de grote smart pots staan zou ik ze direct halverwege breken om te zorgen dat ze breed worden

 

heb sinds 2 week een stek staan in 5 litr pot ze is 2 keer zo breed als de pot nu en bijna net zo hoog denk een lengte van 25 cm

 

dikke stam en grote brede bladeren , dus ben benieuwd hoe ze uit eindelijk worden maatje :wacko:

 

 

 

 

met dat kunst zonnetje van jou moet dat wel lukken dacht ik zo :)

 

 

ennuh die c99 :)

 

heb ik wel een oogje op hooor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stikmans, welkom :)

 

Juicyweedy, de s5 is lekker gegroeid idd, de echt mooie zijn de winaressen van de race om het moederschap :wacko:

Ik heb ze al eens gefimmed/getopt, ik zal dit nog wel eens herhalen gaandeweg.

Ik ben bang dat het bomen worden, net als bij m`n KF dames van weleer, wil ik ze opentrekken zodat de onderste vertakkingen omhoog komen en ook daar dikke budz aan komen te zitten, knakken wil ik alleen als laatste middel tegen extreme groei/strek gebruiken :)

De c99 dames ben ik ook wel benieuwd naar, ze schijnen erg lekker te smaken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha smullen Piet!!! :wacko:

 

Vandaag is het dag 5 groei, nog zo`n 25 dagen groei te gaan, temperaturen zijn zoals ze moeten zijn, 26Cmax en 20Cmin.

De lv is tussen de 60 en 40%, en de tensio`s varieëren van 60 t/m 90Mbar, genoeg te drinken de aankomende 5 a 6 dagen.

Er gebeurt momenteel nog niet veel, ik heb de stekken spintvrij gekregen met afgewisseld PVP, Cannacure en de foliar pack Van Capulators Bennies, in 3 weken tijd en ik zie geen enkele fucker meer lopen.

Ik blijf gedurende de groei nog wel 1x per week spuiten.

Ook laten de stekken na het fimmen/toppen nieuwe groeischeuten zien die ontstaan, met een dag of 4 weet ik of ze gefimmed dan wel getopt zijn.

 

Foto`s dan :)

 

Je ziet dat door het fimmen de onderste groeischeuten al wat meer omhoog komen, ook voelt de plant dat ze een geweldige ruimte tot beschikking heeft en wil die natuurlijk benutten, ik zal haar daar gaandeweg in begeleiden.

 

gallery_30844_14032_6154280.jpg

 

Plasma lampie vinden ze lekker, maandag zal ik de hps erbij knallen, wanneer m`n airco arriveert, eerst op 400watt, en snel, binnen een dag of 3 naar 600watt, en een paar dagen later boosten naar 660.

 

gallery_30844_14032_2914861.jpg

 

De c99 spruiten, die net beginnen om 3-vingerig blad aan te maken.

 

gallery_30844_14032_994353.jpg

 

gallery_30844_14032_5663798.jpg

 

M`n voorgroei tentje, de Danes en rechts onder de 2 reserve c99 dames onder PLASMA-KUNST-LICHT.

 

gallery_30844_14032_653882.jpg

 

En m`n prachtige mothers 2 B s5 dames.

 

gallery_30844_14032_1489711.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo maat :)

het ziet er allemaal weer goed uit.

alleen hoe komt het dat het blad er soms niet heel erg fris uitziet?

enne zie ik daar nou de bekende verbrande bladpunten of lijkt dit zo???

 

je dames krijgen in ieder geval mooi de ruimte :)

maak er weer een volle bak van maat :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannaz, thanks man :wacko:

 

Pietje, de bovenste bladeren stonden in de voorgroeitent te dicht op een ventilator, dus die droogden wat uit, en `t foliar pack van Capulators Bennies, laat een wit residu achter, wat langzaam vervaagd, ook hadden de s5 een redelijk bemeste grond waar ze in stonden voordat ze werden overgepot, er zijn er btw 2 die er een beetje last van hebben, daar groeien ze snel overheen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kost wel een paar centen die setup. En die voeding allemaal. Ik ben benieuwd

hoe dit uitpakt. Succes

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje, no worries mate :wacko:

 

Zappie, bedankt, het levert ook een paar centen op, en de voeding kost niet zoveel als je bekijkt hoelang het meegaat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...