Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Summertime banger!

Recommended Posts

Ben ook heel benieuwd naar die flowertabs :lol:

 

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig weer Krasi, ik ga je volgen! Veel succes deze ronde.

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het startschot is gegeven :lol:

Hoop voor je dat het een mooie ronde mag worden zonder al teveel problemen.

Dit word weer een leertopic van een pagina'tje of 50 :lol: ^_^

 

Grtjs en succes Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digi, biertje? :lol:

 

Bobje, het zou een verademing zijn voor de luie kweker als deze perfect zouden werken ^_^

 

Donnie, thanks pik :)

 

Blowke, juist, de zaden zijn begonnen met ontkiemen, met een dag of 2 a 3 kunnen ze onder de lamp, en het zal idd wel weer een uit de kluiten gescoten topic worden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Aghori :lol:

 

Topic:

 

 

Ik heb een change of plan, omdat ik het met pinksteren erg druk had en m`n plantjes minder aandacht kon schenken, zijn er enklele kiempjes overleden, ik heb 4 mooie c99 kunnen uitkiezen die ik al in de ingewaterde potten heb staan, de potten waren 9 uur geleden al ingewaterd omdat het Biochar tijd nodig heeft.

De andere 4 potten heb ik vrijgemaakt voor de afvallende 4 s5 stekken in de race om moederschap, dus 4x s5 en 4x c99.

Misschien kan een mod dit voor me veranderen in m`n topic titel/omschrijving, BVD :lol:

Morgen maar ff foto`s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie spullen weer.

 

Ben erg benieuwd naar de C99 (Princess x Cinderella 88) die is ook te vinden in de Ms.Universe, Cosmic Brain en Drizella (Space Queen (Romulan x C99)).

De s5 is een mega lekker rokertje (Damper).

 

 

 

PS, hoe gaat het met je damper?

 

/zODd

 

Edit: titel aangepast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

wauw krasi

 

voor mij cker een topic die ik moet volgen

 

gr,

070

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind je dat niet klote dan dat je 2 verschillende soortjes hebt met verschillende bloeitijden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:huh:gecondoleerd.....

 

 

Succes met de nieuwe dames! :lol: C99 staat ook op mijn "lievervandaagdanmorgen" lijst....zal dus voor men pc-scherm gekluisterd zitten!

 

 

cya :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zODd, thanks maestro, ook voor de mod-ificatie ^_^ en mooie strain info, wat betreft de damper, ik gebruik hem niet zo veel, eigenlijk meer joints gedraaid, ik vindt het ook geen beste, misschien een lunch flight box aanschaffen :)

 

070wiet, thanks man, kom er maar bij ;)

 

MRT, de s5 heeft geloof ik 9,5 weken en de c99 ongeveer 8, ligt niet ver uit elkaar toch :D

 

Sfekke, haha dramaqueen, thanks gast, ik ben ook erg benieuwd na al die verhalen, een snelle sativa met een echte landrassen smaak :lol:

 

Topic, Dag 1 groei,

 

Ik heb de tensio`s ff nagekeken, die staan op 30Mbar, lekker een weekje laten droog trekken (de c99 zeker), een tensio waarde van ronde de 250/300Mbar ga ik opzoeken, daarna rustig in stappen terug brengen naar de 90/110Mbar.

Temperatuur 25C, LV 50%.

Ik heb alleen 2 plasma`s aan staan, over een dag of 3 a 4 knal ik de digistars/ir erbij op eerst 400watt.

Ik heb trouwens vergeten te melden dat ik door de Smartpots een drainagebuis heb liggen, vanaf de zijkant tot ongeveer 1/3 van de bodem in het midden, in vanaf week 3 bloei wil ik 2xper week op deze manier vanaf onderen wateren, hoop op een lagere LV doordat ik geen water meer in de tent klets.

Toch maar foto`s dan :lol:

 

De 4 s5 dames...ennuh tanned Smartpots, handeled :D

 

gallery_30844_14032_2092306.jpg

 

Closer

 

gallery_30844_14032_1841721.jpg

 

De 4 c99 spruitjes

 

gallery_30844_14032_1859355.jpg

 

And closer

 

gallery_30844_14032_4662047.jpg

 

2 reserve c99 meiden

 

gallery_30844_14032_3465516.jpg

 

De winaressen van het grote wie wordt Krasi`s nieuwe moeder contest :)

 

gallery_30844_14032_5348644.jpg

 

Ik heb ze overgepot in 15ltr potten, en zijn net als de 4 afbloeiers gefimmed, of iig een poging tot :D

 

gallery_30844_14032_3305441.jpg

 

En de strijders van de aankomende spot3 guerilla, Royal Danes

 

gallery_30844_14032_764034.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is zeker lekker bezig zeg :lol:

Lekker ook die S5 :lol:

 

Succes makker!

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt jongens, ik ben ook erg blij met de substitutes :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lunch flight box aanschaffen

Die heb ik ook (MLFB) maar ik zelf vind het niks ik wil graag de temperatuur af kunnen stellen of dat die constant is.

Maar je moet gewoon na de zomer even een keer een Damp sessie komen doen.

 

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo die krijgen lekker de ruimte, top man.

slim die drainage buizen, maar waarom begin je pas 1 week 3 bloei hiermee?

totaal geen ervaring met smartpots en aarde maar op de pito begin ik het liefst zo snel mogelijk met van onder wateren des te sneller je een mooi wortelstelsel krijgt

Share this post


Link to post
Share on other sites

zODd, ik hoorde goede dingen over dat ding voor z`n prijsklasse, anders wordt het een Vulcano oid, en deze zijn me te duur voor die paar keer per jaar dat ik blow, maar een dampertje na de zomer lijkt me top, staat al ff in de planning een re-meet :wacko:

 

Jeice, ja ik wil ze helemaal open trekken, zodat zelfs de onderste takken dikke budz gaan dragen, een paar keer fimmen/toppen en buigen/binden.

Die drainage buizen gaan volgens mij super werken, de reden waarom ik dan pas via de buizen water is omdat de wortels voorlopig nog niet op die diepte zitten, en dus droogt het daar ook minder snel uit, om de wortels daar te krijgen en nog dieper moet het eerst wat droger worden, zodat de wortels gaan strekken/zoeken, week 3 bloei lijkt me een mooi tijdstip :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent die bekleding van je drainbuis vergeten te doen :wacko:

 

verder wel strak die tanned handled smartpots :)

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is goed.

Ik had het met de Arizer Extreme-Q goede verhalen over gelezen maar bij mijn viel die erg tegen.

En voor een paar keer per jaar is een Vulcano zekers overkill.

 

Ben toch ver plan eind dit jaar een een Meeting te droppen en volgend jaar in maart als ik terug uit V ben een V style meeting.

Wie weet kan je dan wel :).

Ik hoor het wel.

 

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes Krasi, S5jes staan er mooi bij.

 

Leuk kleurtje Smartpots ook, als mn vriendin die ziet dan staan er binenkort een paar in de woonkamer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digi, de bekleding kan geen kwaad, gebruikt de gemeente/groenvoorziening bij bomen ook, ik vondt ze ook wel grappig die Smartpots :)

 

zODd, dat zou zomaar kunnen, ik ben aan m`n laatste seizoen bezig bij m`n huidige baan, hoop dan een baat te hebben met wat meer reguliere werkdagen en tijden, V-style klinkt gewoon al lekker :wacko:

 

Bazz f, dank je, ik ben erg benieuwd naar dit soortje, een maat van me zei dat van de smartpots zelfs een hote coture handtas gemaakt kan worden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag ff getest met de 3 Digistars/ir`s op 400watt, ik kreeg al gauw een temperatuur van 31C, not good, en het is niet eens zo heel warm, dus ik heb een mobiele airco besteld die in de tent komt te staan, ik wil geen warmte problemen deze ronde.

Nu zullen de Plasma`s het even alleen moeten doen tot maandag.

Ook heb ik tijgerwormen besteld, in elke pot wil ik 8/10 wormen huisvesten, voor een betere luchtigheid en humuswaarde in m`n grondje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3x400 + 2x300 31 graden? kan opzich niet zoveel kwaad maar lastig als je er nog 600 w bij wil knallen

 

kun je geen koelbatterij voor deze setup aanschaffen bij a&t?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt Jeice en het is nog niet zo warm buiten als het zou kunnen gaan worden, en ik wil ook boosten naar 660watt per lamp, koelbatterij kan, maar daar is m`n opstelling te klein voor, vindt ik zelf, ik kijk eerst of ik het met een airco op kan lossen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...