Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

P H donner

Binnen weed buiten

Recommended Posts

Ziet er echt heerlijk uit, mooie dikke potente toppen. Aansluitend bij de vorige reactie vroeg ik me af of jullie het niet nodig vonden om bij regen greenspan folie er over heen te spannen? Eind september was het droog, maar toch niet helemaal droog? En de eerste weken van september?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greenspan had bij regen 50% droog gehouden de andere 50% kon er gewoonweg niet onder ivb ruimte gebrek. We hebben er op gegokt , de regen was niet noemenswaardig al we wel beginnend rot constateerde viel het al met al mee. Mijn regel is 10 tot 15% rot is ruimen. Dat hebben we aangehouden. Dit is de laatste serie foto's voor de oogst....De Kush met een gele rok :showoff: gallery_22925_15867_638858.jpg gallery_22925_15867_731399.jpg We moeten met de foto's beetje opletten om geen herkenbare punten te fotograferen gallery_22925_15867_207046.jpg maar achter het riet ligt een fietspad...... :whistling gallery_22925_15867_581760.jpg Volgende update zal wat langer op zich laten wachten. Mvg Hobbybobby en mezelf ;)

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Wat is het toch mooi als het altijd goed weer is waar je woont ,wij hebben bijna ijspegels aan ons kont hangen hier .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ W61, dit project is allang afgerond maar word nu om de paar dagen een update te geven zodat we ook wat te lezen hebben voor het najaar.

 

Dit project is dus niet nu nog gaande zoals ik ook eerst dacht.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super gaaf om te zien die mooie witte dikke toppen binnen de bebouwde kom. :showoff:

 

Heb jullie voorgaande verslagen ook nog eens doorgelezen, volgend mij was dit wel het meest succesvolle jaar in grammen gezien toch?

 

Ik ben zelf ook van plan om volgend jaar met een soortgelijke overkapping van greenspann te gaan werken. Alleen ben ik van plan om in begin Juni autoflowers in te gaan zetten en dan nog oosten in de zomer. Als het gaat regenen overkapping er op, is het droog dan lekker in het zonnetje. Een paar jaar geleden waren die autoflowers nog niet zo interessant maar inmiddels zijn er toch wel wat leuke soortjes bijgekomen. De zoektocht duurt nog voort van wat ik ga zetten, ik ga zelf binnen zaden maken anders wordt het allemaal wat te duur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de reacties luitjes

@ Johnny :Thx T was geen slecht jaar voor ons en veel geluk met je 2014 kweekje.

30/ 09 /2013

Share our coke with YOU

gallery_29384_16238_1247922.jpg

gallery_29384_16238_510299.jpg

gallery_29384_16238_60580.jpg

gallery_29384_16238_1225301.jpg

gallery_29384_16238_758615.jpg

gallery_29384_16238_1765435.jpg

gallery_29384_16238_38008.jpg

gallery_29384_16238_1222235.jpg

 

Volgende reeks gaat de schaar dr in.

 

Over een paar dagen komt de volgende serie foto's

 

Mvg P H donner & hobbybobby

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_29384_16238_1498449.jpg

 

De scharen zijn geslepen.

gallery_29384_16238_1706899.jpg

gallery_29384_16238_736732.jpg

gallery_29384_16238_1590377.jpg

gallery_29384_16238_724046.jpg

 

 

Over een paar dagen komt de volgende serie foto's

 

Mvg P H donner & hobbybobby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is me eigenlijk nog niet helemaal duidelijk welk zeil jullie gebruiken voor de verduistering.

 

Ik ben langs de gamma en welkoop geweest maar de bouwzeilen van gamma zijn te dun, ik heb de licht doorlaatbaarheid getest met de flits van mijn telefoon en die scheen er fel door heen.

 

Van de welkoop scheen er ook nog doorheen maar veeeeellll minder, je moest hem er echt tegenaan houden anders zag je het niet echt.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had het al eens gevraagd, pfff :P

 

Dan zou ik persoonlijk voor de dunnere versie PVC vijverfolie gaan, hebben jullie dat ook gedaan?

Een echt stukje vijverzeil weegt evenveel als een koe!

 

Thnx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

We nemen natuurlijk de goedkoopste ;) Het zeil van 2011 hebben we met duck type aan elkaar geplakt. gallery_22925_15867_584848.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducktape laat los bij regen is mijn ervaring, ik heb op tuinadvies volgens mij een outdoor tape gezien, wel iets duurder maar die zou bij weer en wind blijven plakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pagina 2 canna 2 delen aan elkaar in t midden en t is juist lekker zwaar dan neemt de wind m niet mee of klapperen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er niet echt uit als vijverfolie, weet je zeker dat het geen bouwzeil is?

 

Ik zat te kijken naar vijverfolie van 0,4mm of 0,5mm dikte, je hebt ze in rollen van 25m lengte en dan vanaf 1 meter breedte tot ik dacht 20m breedte.

Maar vraag me af of deze dikte wel voldoende is voor 0,0% licht doorlaatbaarheid.

 

Voor mij is de 6x25m voldoende om te verduisteren met de maat van mijn tunnelkas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zouden ze bouw zeil verkopen in een tuin cenrta afdeling vijvers?

Share this post


Link to post
Share on other sites

danm lees dit nu pas erg inspiratie vol. ik heb ook zo'n mooi plekkie waar jan en alle man langs loopt weet alleen niet of ik het aandurf om daar te verduisteren meestal jas ik het daar vol met auto flowers volgend jaar dit wel op een andere locatie proberen :D

 

waar zijn jullie zolaat begonnen met verduisteren was begin juni niet beter geweest? kost je wel een ruime maand langer verduisteren dan nu maar weet zeker dat je toppen dan nog verbluffender waren geweest. al ziet dit er al kundig uit heur!!!

 

btw ook geen idee om soorten te nemen die binnen 8 weken klaar zijn met bloeien dan zou het maar 2 weken schelen. vaak zit je dan met indica's die qua looks er net even dikker uit zien en door wegen.

 

lijkt me sws leuk om is met me 2 guarilla makkers is te doen. alleen dan met allerlei soorten tot maximaal 10 weken bloei.

 

bedankt dat jullie dit wilde delen en mijn excuse dat ik dit over het hoofd heb gezien :P zal me makkers morgen meteen is inlichten hahah

 

veel suc6 volgend jaar WANT JULLIE DOEN GEWOON WEER MEE TOG?

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed gedaan ouwe !

 

never a dull day with Donner & co !

 

fijne x-mas every one !

 

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks luitjes

Drogen

Netjes op zn kop.

gallery_29384_16238_255342.jpg

En dan opruimen.

gallery_29384_16238_380391.jpg

gallery_29384_16238_1255028.jpg

gallery_29384_16238_1010112.jpg

 

Over een paar dagen komt de laatste serie foto's

 

Mvg P H donner & hobbybobby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...