Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
PiP

Paarse stengel

Recommended Posts

Nu die autoflower die ik heb geruild voor men fiets krijgt paarse verkleuring op de steel van de bladeren (dus niet de stengel van de plant) enkel bij de grote bladeren tot nu toe

Heb de laatste week wel aardig wat BAC bloei gegeven 4ml/l. ik denk dat het dat misschien is... de bladeren hangen niet dus denk niet dat het teveel water is ofzo.

 

Minder voeding of wat zou het kunnen zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja was ik ook aan het denken, zal sewwes wel duidelijker posten ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

soms bij kou worden ze wat paars......

 

maar soms is het genetica...

 

soms is het wat anders maar dat weet ik niet.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK het gaat dus om een +speed plant (+speed plant (site))

Hij was zeiden ze tegen mij 6weken toen hij arriveerde

Hij zag er wat mager uit dus heb ik wat lavameel gegeven samen met BAC Bloei (2ml/l) en wat bacto

Bij de volgende waterbeurt BAC bloei (3ml/l)

De volgende waterbeurt BAC Bloei (4ml/l)

Neen ik heb niet elke keer een volle liter water gegeven (dat is enkele om voedinghoeveelheid aan te duiden)

Daarbuiten heb ik ook een paar keer plant vitality plus gesproeid omdat hij wat stress had gehad (zeiden ze toen die aankwam)

Nu is hij iets langer dan een week hier en de stelen van de bladeren worden wat paars (heb ik de laatste dagen gemerkt) ik vraag me af of ik iets mis doe! verder spreken de foto's wel!

 

Het kan ook niets zijn maar liever tijdig een probleem oplossen dan problemen krijgen. en hopelijk is het niets!

 

De hele plant:

gallery_14560_14010_2079797.jpg

 

De hoofdtop:

gallery_14560_14010_6619.jpg

gallery_14560_14010_2461788.jpg

 

De paarse stengel:

gallery_14560_14010_9505650.png

 

Ik denk trouwens dat hij nog wel een paar weken door kan (ook al staat op die site dat ie al af moest zijn)

En ik denk dat hij nog 2weken de serre best inkan. niet? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik de enige die hier iets mist.........?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben jij ook je fiets kwijt, racker?

 

 

O.T.: Plantje moet nog wel iets langer dan twee weken zo te zien. Als bladstelen langzaam rood gaan kleuren aan de bovenkant vanaf de bladaanzet kun je dat als natuurlijk of normaal zien, als ze rondom rood kleuren over de gehele steel wordt het iets anders. Dit is dus normaal, maar je geeft volgens mij best wel veel voeding als je dat bij iedere waterbeurt doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mis wat THC, en aan de topjes te zien mogen deze nog wel een weekje of 5 of zo :verrygood

 

Dat paars aan de stelen vind ik erg meevallen, dat zal wel een beetje de temperatuur zijn.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahaa, ja ik dacht wel dat het waarschijnlijk niets was hoor :-) maar voor de zekerheid even een opinie vragen ;-)

 

bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...