Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
CryCall

Royal Queen Seeds - AK auto - NL Auto - Creamatic - White Widow

Recommended Posts

Hallo Allemaal!

 

Hier ben ik weer, dit keer met de 2e kweek van mijn leven. De 1e kweek was behoorlijk amateuristisch gedaan maar had toch een hele mooie opbrengst.

Ik had geeneens een weegschaal dus hoeveel het was weet ik niet, maar had een hele grote pot vol met wiet. Nu ben ik van mening dat wiet gedeeld moet worden met je vrienden.

Ondanks dat ik meer dan 50% uitgedeeld heb aan mijn vrienden heb ik er toch nog een half jaar mee kunnen doen! Hopelijk kan ik dit jaar weer zo iets moois voor elkaar krijgen :bier

 

Het seizoen is in ieder geval super begonnen! Ik had begin van dit jaar op facebook meegedaan aan een actie van Royal Queen Seeds en daar mee het volgende gewonnen:

3 x Royal Creamatic

3 x Royal AK Automatic

3 x Northern Light Automatic

1 x Seedkit

 

En wat blijkt...?

Zat er in die seedkit ook nog 3 White Widow zaden :D

 

Echt super tof van die gasten! Ze geven best vaak zaden weg op hun facebook page: https://www.facebook.com/RQSeeds (dus als je net als mij niet al te veel geld hebt voor zaden dan is dit wel handig :o )

 

Ik heb besloten om 3 specie kuipen te kopen. Deze te vullen met potgrond en in elke specie kuip 3 zaden van de zelfde soort te planten. (en 1 white widow gewoon los verstopt achter in mijn tuin, ik wil niet te veel aandacht en heb geen geld om meer potten en grond etc te kopen) Die White Widow zie ik dan ook meer als... Als het werkt prima..als het niet werkt...jammer maar helaas.

 

Ik focus me dus vooral op de Autoflowering soorten

 

Mijn soorten:

 

Royal Creamatic

Type Sativa: 10% Indica: 60% Ruderalis: 30%

Opbrengst 80-110 gram

Oogstmaand 8-9 weken na ontkiemen

Hoogte van de plant 70-100 cm

Genetische achtergrond Cream Caramel x Ruderalis

Cannabinoid gehalte Extreem-hoog

Bloeitijd Autoflowering

 

Beroemd om haar intens zoete karamelsmaak en sterke fysieke effecten. Het resultaat is onze Royal Creamatic, een ras dat de zoete karamelgeur en sterke effecten behoudt, maar veel sneller en eenvoudiger te kweken is.

http://www.royalqueenseeds.nl/145-royal-creamatic-.html

 

 

Northern Light Automatic

Type Indica: 80% Ruderalis: 20%

Opbrengst 100-200 gram

Oogstmaand 9-10 weken na ontkiemen

Hoogte van de plant 90-120 cm

Genetische achtergrond Northern Light x Ruderalis

Effect Cerebraal en verheffend

Cannabinoid gehalte Gemiddeld-hoog

Bloeitijd Autoflowering

 

Northern Light Automatic levert een royale oogst op en is wellicht één van meest opbrengende autoflowering rassen die er te verkrijgen zijn. Ze wordt ongeveer 90-120 cm hoog en is daarmee een nogal grote plant voor een autoflowering variëteit, maar haar oogst is in proportie. Sommige planten hebben in Spanje outdoors tot aan 200 g geproduceerd. De gemiddelde oogst indoors is, onder goede omstandigheden, ongeveer 90 g.

http://www.royalqueenseeds.nl/125-northern...-automatic.html

 

Royal AK Automatic

Opbrengst 70-120 gram

Oogstmaand 9-10 weken na ontkiemen

Hoogte van de plant 80-100 cm

Genetische achtergrond AK 47 x Ruderalis

Effect Vrolijk en actief

Cannabinoid gehalte Gemiddeld-hoog

Bloeitijd Autoflowering

Type Sativa: 35% Indica: 40% Ruderalis: 25%

 

De high van Royal AK Automatic is vrolijk en actief en geeft een prettige up high in combinatie met een lichte lichaamsstone. Sterk en zacht, net als het origineel. Het enige verschil is dat de Royal AK Automatic eenvoudiger te kweken is en geoogst kan worden in slechts 9 tot 10 weken nadat het zaad geplant is.

http://www.royalqueenseeds.nl/127-royal-ak-automatic.html

 

En de Seedkit die ik ga gebruiken voor het ontkiemen van de zaden:

http://www.royalqueenseeds.nl/141-seedkit.html

 

Hier een compleet overzicht:

gallery_29700_14000_1676025.jpg

 

Dit zijn de ontkiem plugjes waarmee ik de zaden ga ontkiemen:

gallery_29700_14000_665167.jpg

 

Eerst moest ik de seedbooster flesje mixen met 125ml water,

 

gallery_29700_14000_1149396.jpg

 

Ik dacht dat dit veelste veel water was voor zon klein bakje, dus heb daarna 50% nog weg gespoeld.

Toen de zaadjes vast uitgepakt en ze in de pluggen gestopt.

 

gallery_29700_14000_653931.jpg

 

Nu was mijn eerste fout al gemaakt door dat water/booster weg te gieten. Er zat inderdaad te veel water in mn bakje. Alleen dit werd zo enorm opgezogen door de ontkiem pluggen (waar ik met mn stonede kop niet over na had gedacht)

waardoor het bakje in no time weer droog stond. Toen maar gewoon kraan water toegevoegd om er voor te zorgen dat ze wel vochtig genoeg zijn en de zaadjes netjes 0,5 cm in de pluggen gestopt.

 

gallery_29700_14000_785603.jpg

 

Zoals je hier boven kan zien heb ik nu een briefje er naast liggen waarop staat in welke plug welk zaadje zit.

Vorig jaar de grootste beginner fout ever gemaakt om ze niet uit elkaar te houden waardoor ik niet wist welke plant nu welke soort was... Dat gaan we nu dus beter aanpakken!!

 

Over voeding weet ik vrij weinig (vorig jaar niet gebruikt) maar ik wil dit jaar grotere en dikkere planten hebben.

Welke voeding en hoeveel raden jullie aan tijdens groei/bloeiperiode bij deze autoflowering soorten?

 

To do:

Vrijdag ben ik vrij, dan ga ik naar de karwij om 3 specie kuipen te halen en potgrond. En eventueel wat kleine bakjes om ze in voor te groeien.

 

Hoelang moet ik wachten voordat ik ze buiten kan planten ?

 

Bedankt allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee leuk dat je een verslag bij houd moooie prijs heb je gewonnen zeg dat zijn nog eeens prijzen haha

 

veeel suc6

 

ps ga ff naar de growshop ofsjo en kijk wat ze daar vooor voeding aanraden voor de autos maar als je niet te duur uit wilt zijn word het denk ik tog canna ofsjo

 

laterr ga je volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey leuk dat je ook weer van de partij bent!

 

Ziet er goed uit! helder verslag, mooi uitgwerkt!

 

hou dat zo aan, op naar een mooie auto zomer :verrygood

 

 

Captain Chronic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...