Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Growie

Buiten op het balkon laten staan of even naar binnen voor de nacht?

Recommended Posts

Hallo beste growers, :bier

 

Ik ben stevig aan het twijfelen :D of ik mijn dames even naar binnen zou nemen deze nacht. Hier gaat de themperatuur naar de 0°C gaan, maar of het op het balkon gericht op de zuidkant blijft het misschien warmer? En de vraag is of ik ze zou overkappen met mijn deksel of niet. Anders morgenvroeg komt er zoveel waterdamp dat ze niet van de volle zon kunen genieten. En misschien worden ze dan ook al wat getraind tegen wisselende themperaturen.

 

Het weer vannacht:

 

Het blijft meestal licht bewolkt maar vanuit het westen kunnen er toch nog enkele wolkenvelden passeren. Plaatselijk wordt er nevel gevormd. et wordt zeer fris, met minima tussen -3 graden in de Hoge Venen en 3 graden plaatselijk in het binnenland. Aan de grond kan het licht vriezen. De wind wordt meestal zwak uit veranderlijke richtingen, en later uit zuid tot zuidoost.

 

Het weer morgen:

 

Donderdag is het droog met opklaringen en vrij veel hoge wolkenvelden. Later op de dag komt er meer bewolking uit het zuidwesten. Het wordt wat minder fris, met maxima tussen 12 graden in Hoog-België en 16 graden elders. De wind is eerst zwak uit zuid tot zuidoost of veranderlijk, en later matig uit zuidoost tot oost.

 

Iemand raad? Het is nog niet te laat!

THX :o

Growie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan inderdaad je plant laten wennen aan temperatuursschommelingen,

maar geen enkele plant is gemaakt om te overleven op die temperaturen rond het vriespunt.

 

Dus mijn aanrader is net zoals ik doe, de plantjes momenteel s'nachts binnenhalen en s'morgens met het zonnetje terug buiten :D

 

En ze overkappen met een deksel lijkt mij ook niet nodig.

 

op een goede kweek!! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kan inderdaad je plant laten wennen aan temperatuursschommelingen,

maar geen enkele plant is gemaakt om te overleven op die temperaturen rond het vriespunt.

 

Dus mijn aanrader is net zoals ik doe, de plantjes momenteel s'nachts binnenhalen en s'morgens met het zonnetje terug buiten :tu

 

En ze overkappen met een deksel lijkt mij ook niet nodig.

 

op een goede kweek!! :D

 

Thx!! 4 the info real11smoker!

:tu

Im getting the ladies inside now :o

 

 

Thx ! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik haal ze ook nog naar binnen iedere nacht. Dacht dat de ijsheiligen voorbij waren maar kijk wat ik vanochtend aantrof

 

gallery_34392_13964_698092.jpg

er lag gewoon ijs op het dak maar goed dat ik ze naar binnen had gehaald :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...