Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Aftellen? Whazzup doet eh...

Wietforum poll  

110 members have voted

  1. 1. Wat vinden jullie van de kwaliteit van de inhoud van het forum in vergelijking met 4-5 jaar geleden?

    • Sterk verminderd
      4
    • Verminderd
      12
    • Gelijk gebleven
      17
    • Verbeterd
      63
    • Sterk verbeterd
      14
  2. 2. Wat vinden jullie over de sfeer op het forum in vergelijking met 4-5 jaar geleden?

    • Erg verslechterd
      6
    • verslechterd
      35
    • Gelijk gebleven
      42
    • Verbeterd
      21
    • Sterk verbeterd
      6


Recommended Posts

Gefeliciteerd wazzup :tu

Op naar de 50.0000 zou ik zeggen.

Het enige wat ik zelf erg irritant vind/vond zijn de ips driver errors :D maar ik denk dat iedereen dat wel had !

Maar een echt oordeel zou ik niet kunnen geven want ik ben pas lid sinds 2010 dus tja .... :o

Ik vind het een leuk maar vooral leerzaam forum en dat deze ook nog internationaal behoorlijk aktief is verdient echt wel een pluim :tu

 

 

Gegroet stadsgenoot ....... :bier

 

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk, lees, en praat hier al wat jaartjes mee op dit forum,

ik ben niet van het oneindige gelul, dus ik hou het kort :bier ( zie mijn posts ) haha

 

whazzup gefeliciteerd op naar de 100.000, :D

 

een forum waar we allemaal trots op kunnen zijn verrygood :o

 

Grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben hier al lang lid, en heb ook het gevoel dat het wat minder intiem is geworden.

Niet geheel slecht maar het is daardoor inderdaad drukker en minder volgbaar.

Waar ik eerder alles makkelijk kon volgen lukt dat hedendaags niet meer zo goed.

Bijna al mijn kennis over Cannabis heb ik hier gevonden en ben daar iedereen erg dankbaar voor, onder andere Whazzup, Sannie en alle andere oud gedienden, ik vind die treads altijd erg boeiend.

Jammer dat er niet zoveel kweekverslagen gemaakt wordt door die bazen, en niet meer zo gedetailleerd..

 

De testsectie is inderdaad het afgelopen jaar wat ingeslonken, dat is ook jammer.

Maar verder vind ik het niet veel veranderd hier....

 

En ben ik blij dat iets zoals wf bestaat, weet niet wat ik anders met mijn dag moet... :o

 

Nog vele jaren gewenst!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel goede en nuttige info

 

jammer dat niet alle tips zoals, het makkelijk invoegen van foto's, worden verwerkt!

 

 

 

eerder heb ik een account gehad, ben toen als stront behandelt!

 

toen nog maar eens een account aangemaakt naar een IP wijziging

 

 

toen nog een account aangemaakt en toen wilde ze me beste account verwijderen omdat er 2 niet toegestaan zijn, erg logies maar

niet logies dat het mooiste account dan gewist gaat worden!

 

uiteindelijk heb ik nu nog steeds 2 accounts,

 

helaas is het hier pas leuk als je heel het forum uit je kop kent.

althans alles weet te zitten op het forum, ook is de chat een van de kamertjes waar de ergernis voor de meeste te groot is, maar zodra een noob een vraag stelt, word daar niet altijd even plezierig op gereageerd, met schelden kleinerende opmerkingen of gelijk een ban

er mag dus meer aandacht worden besteed aan respect van de oude garden naar de nieuwe leden (dit geld ook voor het forum) niet iedereen weet gelijk hoe een forum werkt veel jongeren van 14 15 16 17 jaar oud die net hun eerste jointje op hebben op het school plein kijken hier ook! en weten dus niet hoe een forum werkt, ja het is verboden! 18+ is de regel maar dat is niet na te trekken.

dus mensen een tip van L€on wees wat liever naar elkaar!

 

de meetings zijn leuk voor de mensen die elkaar mogen maar zie dan liever een meeting met de mensen die ik niet mag lijkt me stukje meer opluchten :D :o

 

 

wietforum.nl doe er wat aan

aangezien ik steeds meer mensen er over heb gehoord

 

De reden dat ik hier als nog een account aangemaakt heb is puur de vele informatie die beschik baar is en updaten puur voor de nieuwe members zodat die ook nog info kunnen lezen van beginnende growers, waar domme vragen niet bestaan en dus gewoon beantwoord worden

ook ik heb besloten om op dit forum niet meer dan 1x per week nog te bezoeken, dit om dat ik naar bij een ander forum voortaan ga updaten.

 

 

 

mvg L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat met de 20.000 ste post ,

 

Toen ik hier in 2007 mijn account aanmaakte wist ik nagenoeg niets over

Cannabis,.....ja hoe je het moest kopen en roken.

 

Het forum was een grote afleiding voor mij qua tijds invulling daar ik in 2007 nog maar 2 jaar clean was van de hard dope.

het maken van topics en lezen,..heel veel lezen en het later groot brengen van dames zelf gaf mij rust en verzette mijn gedachte.

Mede dank zei dit forum heb ik het dus gered om uit een diep dal te klimmen,..Cannabis is mijn redding geweest in deze.

 

Verders is het voor mij altijd een grote bron van info gebleven.

Het Virus heeft sindsdien dus ook bij mij toegeslagen en genezen

is onmogelijk na mijn weten,... :tu

 

Wat de inhoud en sfeer aangaat is het forum zeker verbeterd,...en ook al lag en lig ik wel eens in de clinch met Whazzup en of andere mods door dat ik weer eens een paniek reactie neerkalk, ik blijf het een top forum vinden en ach ook daar door heb ik wat geleerd, ja zelfs opvoedkundig is dit forum top :bier ,..excuse moi,...ik spoor nu eenmaal niet 100% :o

 

Nog vele posts te gaan,....

 

 

Gr, ST :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed zo !!!!

 

20000 x iets geplaatst, is geen kattepis.

 

ej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook namens mij gefeliciteerd Whazzup, een echte admin, BIJNA overal verstand van, gedreven en hart voor producten.

 

Het forum is voor mij een verslavend medium, veel geleerd, veel plezier aan beleefd, en dat dat maar lang zo door mag gaan. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie hebben er gestemd dat de kwaliteit van de inhoud van het forum sterk verminderd is?? :o

Kom maar binnen......

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet zeggen.. krijg je meteen een ban :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd whazzup :o Ben al enkele jaren grote fan vh forum. Veel posts plaats ik niet. Maar heb in al die jaren ontzettend veel opgestoken. Nog steeds trouwens. Uren heb ik versleten met het lezen van al die prachtige sticky's, verslagen en info.

 

De kwaliteit vh forum vind ik id loop der jaren er alleen maar op vooruit gegaan te zijn. De hoeveelheid informatie die je kan terug vinden, is werkelijk fantastisch. En nog steeds wordt deze schat aan informatie uitgebreid. Zonder dit forum had ik zeker en vast niet zo veel kunnen opsteken over onze favoriete hobby en plant.

 

Mijn waardering dan ook voor alle mods en alle personen die meehelpen om dit prachtig initiatief alleen maar groter en beter te maken.

 

Een welgemeende dikke merci

Edited by dahoola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup, proficiat met deze mijlpaal van 20K posts. Mijn inziens bent u de juiste man op de juiste plaats.

 

Toen ik hier voor het eerst begon te lezen en mijzelf een account aanmaakte rond 2004-2005 (andere nick toen weliswaar) vond ik de kwaliteit van het forum ook al zeer goed. Uiteraard staat de technologie niet stil en zijn de technieken en materialen van vandaag "beter" of efficiënter als 4 a 5 jaar geleden: de kwaliteit is dus gelijk gebleven en/of verbeterd :D

 

Betreft de sfeer: toen waren er andere mensen nadrukkelijker aanwezig als nu, die hadden ook hun plus-en minpunten, net zoals dat op heden hier ook nog het geval is: kwaliteit is dus gelijk gebleven op dat vlak. Jammer dat er wel veel mensen van vroeger niet meer aanwezig zijn...

Enneuh, mensen die topics openen zonder punten en kommma's te gebruiken moeten niet verwonderd zijn dat daar wel eens commentaar op kan komen :o

 

GeorgeKush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan maar over 1 jaar spreken en qua info vind ik het wel gelijk gebleven. Maar qua sfeer vind ik het wel anders. Het lijkt of er een zero-tollerance beleid is voor nieuwelingen die zich dan ook vaak niet inlezen en daardoor onnodige vragen gaan stellen. Leef en laat leven is wat minder van toepassing geworden in mijn ogen.

 

tschuss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi whazzup,

 

Ook de felicitaties van mijn kant :D .

 

Ik heb dit forum halverwege 2009 gevonden en heb me pas eind vorig jaar geregistreerd hier. Dankzij dit forum ben ik besmet geraakt met het kweekvirus, terwijl ik daarvoor eigenlijk nooit interesse had voor welke plant dan ook. Er valt voor mij op dit vlak nog heel veel te leren, want elke ronde maak ik nog steeds fouten, waar ik dan weer van leer voor de volgende ronde: every day is a school day :bier . En dat allemaal dankzij dit prachtige forum en uiteraard (mede) dankzij jouw inzet om dit forum draaiende te houden.

 

Ik kan me ook wel vinden in het verhaal van bobje; jammer dat veel oude stikkies geen foto's meer bevatten en ook jammer dat veel van de oude garde niet meer aanwezig is op het forum. Maar er is nog kennis genoeg op dit forum en er komen ook wel weer anderen voor in de plaats met de nodige kennis, waar we weer genoeg van kunnen leren.

 

Op naar de volgende 20.000 posts :o .

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor alle felicitaties en leuke opmerkingen, en met name ook de opbouwende kritiek.

 

Ik denk ook wel dat het een aantal jaren geleden wat gemoedelijker was, er kon nog veel meer. Veel leden zijn afgelopen jaren wat voorzichtiger geworden en sommigen hebben zelfs besloten om om die reden niet meer actief te zijn op een forum. Dus dat van die sfeer herken ik wel. Het waren mooie tijden met TAW en MadScientist, MikeH, Blowmonkey, Tokkie en vele anderen die je niet of niet meer zo vaak ziet. Maar ieder jaar zijn er nieuwe sterren op het forum en zijn er nieuwe smaakmakers. Zo blijf je fris en vernieuwen.

 

niet zeggen.. krijg je meteen een ban :o

:D doc is gelukkig geen mod

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd Whazzup

 

Ik heb mij in 2007 aangemeld omdat ik graag van de zoek functie gebruik wou maken.

Heb toen een paar jaar veel gelezen.

 

Ik heb mij pas in juni 2009 voorgesteld omdat ik graag wou reageren(kennis delen)

Begin 2011 heb ik mijn eerste kweek topic geopend.

Had ik eindelijk apparatuur die nieuw was en een leuke ruimte.

 

De meeste kennis die ik had opgedaan kwamen toch van Whazzup en PH Donner vandaan.

Oldschool kweken met de kennis en apparatuur van vandaag.

 

Ik ga over een paar weken een verticale scrog ronde doen

en omdat dit voor mij nieuw is,zal ik daar een verslag van maken.

 

Een verslag maken zorgt ervoor dat je beter je best doet die ronde

en daardoor meer betrokken bent bij je project.

 

Ook heb je eerder hulp ter beschikking,

In sommige verslagen post iemand een foto en andere mensen zien dan voor jou

dat je een (aankomend)probleem hebt.

 

En als je ervaren bent dan kun je je kennis delen!!

Het kan wel (ZEER) verslavend zijn om een eigen topic te hebben.

 

De reden dat ik een kweekverslag op lijn zette was

dat ik mensen kon laten zien in wat ik gedaan had.

(En kennis delen natuurlijk!)

Dan hoef je me niet op mijn woord te geloven

 

Ik was op vakantie en ik ontmoette een andere kweker,en ik kon op mijn laptop mijn topic laten zien.

Ik was best wel trots en 1 foto zegt meer dan 1000 woorden!

 

De laatste halfjaar lijkt het wel of dat er minder kweekverslagen zijn.

Dit kan door het verhardende klimaat rond de wietkweek komen,

maar ook omdat er een paar kwekers die veel verslagen schreven er mee zijn gestopt.

 

Kom op mensen meer kweekverslagen AUB,dan komt Whazzup wel over de 30000 posts.

 

Ik zal over een paar weken met de mijne beginnen!!

 

Greetz van Enter

 

PS wanneer begint Sannie weer eens met een leuk verslag?

Tijd geleden alweer

 

Goed voorbeeld doet goed volgen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Enter, 100% true.

 

over die kweekverslagen, het is nu al zoveel mensen hier overkomen dat ze OF geript, OF gepakt zijn met kwekerij. (je leest het overigens niet vaak, maar dat wil niet zeggen dat het niet vaak gebeurt) of het nu kleine of grote kwekerijen bedraagt.. je word toch een stuk voorzichtiger.. en je probeert dingen uit te sluiten.. ik denk dat om die reden een hoop kweekverslagen niet gedaan worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat vinden jullie van de kwaliteit van de inhoud van het forum in vergelijking met 4-5 jaar geleden?

Verbeterd

 

Wat vinden jullie over de sfeer op het forum in vergelijking met 4-5 jaar geleden?

verslechterd

 

Dit is wat ik heb ingevuld. ^

 

Ik zit al een hele tijd (sinds oktober 2005) op het forum.

Het was nog in de tijd van HENNEPDESK :D en op wietforum was het nog helemaal niet zo druk.

Vroeger was mijn nick Cannakid, de doorgewinterde forumleden zullen me misschien nog wel kennen. :bier

 

De kwaliteit van het forum vind ik echt veel beter geworden.

Niet dat het vroeger slecht was, maar er waren soms nog onduidelijkheden voor mij als beginnende kweker.

Nu is echt (bijna) alles te vinden als je een beetje weet waar te zoeken.

 

Helaas moet ik wel zeggen dat de sfeer in mijn ogen minder aangenaam is geworden.

Het forum heeft altijd wel een beetje een uitgesproken sfeer gehad en dat moet jou een beetje aan staan.

Vriendjespolitiek zou ik het niet willen noemen maar ik snap wel dat echte nieuwkomers het moeilijk hebben hun draai te vinden hier.

 

Whazzup, ik "ken" je al bijna 7 jaar en wil namens Cannakid en P.P. zeggen bedankt voor alles wat je voor het forum en de forum leden doet en ik zal zeker blijven posten.

 

Lang leve wietforum! :o

 

Groeten,

P.P. / Cannakid

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste whazzup,

dank voor je enorme inbreng op dit forum, als toezichthouder ten dienste van kwaliteit enz.

veel plezier met je volgende stappen!

groet bart. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gestemd en zal morgen me mond roeren.....tis nog 10 min mama dag :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o nou niet meer hoor.

 

Ja ik denk dat de algemene sfeer binnen de branche ook wat veranderd is. Iedereen is voorzichtiger en ik vind dat wel logisch eigenlijk. Gelukkig komt er nog een gedoogd buitenseizoen aan.

 

Cannakid, ooit het jongste gedoogde lid dat nog net iedere keer door de leeftijdsverhogingen glipte :D. Ja het oude hennepdesk, dat kan ik me nog goed herinneren en overgrow natuurlijk.

 

Die microkweekjes van mij in een ikeakastje zijn niet zo spannend hoor, kun je beter naar Torsti gaan kijken. Daarbij is er ook niks mis met (mijn) oude verslagen en de outdoor hydro van bambo is nog steeds epic. Leden lezen volgens mij te veel recent en kijken niet eens bij oudere topics. Ik heb ooit een oproep gedaan voor de "epic topics" om daar een eregallerij van te maken omdat alles sticky maken ook niet helpt, maar daar was de respons helaas te mager voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

feli met je 20K Whazzup,

Bij deze wil ik dan ook jou en alle mods bedanken voor dit fijne form.

en natuurlijk de leveransiers die de test sector mogelijk maken :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@whazzup: Vind ik anders wel een vet idee, om zo een topic met links naar de beste (complete) growdiary/diy/... threads,

 

Maar ik kan me voorstellen dat een gewone oproep lanceren misschien teveel gevraagd is, niet iedereen heeft d'r ook tijd voor.

 

Misschien een idee om in elke major section 2 stickies te zetten, 1 locked topic waar een lijst met 'epic threads' in staan en 1 waar wij 'epic' thread suggesties in kunnen maken?

 

 

just a thought.

Share this post


Link to post
Share on other sites

we wilden in indoor en outdoor om te beginnen een apart subforum maken met daarin moeders mooisten. Daar hebben we natuurlijk nominaties voor nodig. En die kwamen niet. Maar het blijft een goed idee, the cream of the crop in een apart extra lijstje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een handige medium. Ik denk dat het forum voor sommige growers een deel van hun leven is geworden. Het dagelijkse lezen en posten van berichten. Ik vind het concept sannie shop en forum een goed idee. Alle informatie die je zoekt, kan je hier vinden, en dat maakt het voor een hobbyist zoals ik aantrekkelijk, Ik zie geen reden om dvd's of boeken te bestellen om te growen. Daarnaast klopt het dat je kennissen of vrienden kan overhouden van deze besmettelijke virus, die de meeste growers met zich meedragen, de liefde voor de plant. De wietforum is een toegevoegde waarde voor 2012 en de komende jaren.

 

Misschien wat handig zou zijn en het is een must have!!!

 

Een gratis APP voor de iphone of andere besturingssystemen, zodat we ook onderweg up-to-date kunnen blijven. Dat Kan en mag niet meer ontbreken Anno 2012! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...