Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Het schiet zo maar door m'n hoofd en moet het even kwijt

 

Weet je nog, J.P.Balkenende

Moto: Normen en Waarden

 

Vervolgens verwerpt hij de uitslag van het referendum naar/over de eu grondwet

en weigert de Dalai Lama te ontvangen in verband met de handels betrekkingen met China.

 

Normen en Waarden

 

CDA

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hebben ineens overal spijt van met hun avontuur met PVV...behalve de wietpas... :rofl :rofl

 

 

nederland betuttelen met een meerderheid van 1 zetel...en dan het nog hebben over ....jaja...COMPASSIE......

 

...EN DAAR HADDEN ZE EEN NIET CDA LID ALS JACOBINA GEEL VOOR NODIG....

 

nu... heb ik toch echt ff een bakkie nodig... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze willen toch allemaal graag naar die wolk daar boven.

kunnen nu niet alvast gekruisigd worden tonen ze nog dat ze er echt in geloven en hoeft vriend Jezus niet meer op een voet stuk.

Zijn ze ook meteen waar ze heen willen daar praten ze toch elke zondag over en waarom dan uitstellen als ze zo graag naar die wolk gaan.

 

Moest er even uit na al die tijd al dat nieuws te horen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf het zeggen,

christelijken en andere gelovigen van verschillende geloven hebben niet het recht iets te verbieden aan de mensen wat door de goden is geschonken aan de wereld.

Ook is oorlog voeren en of dit steunen(Afghanistan) een overtreding van de wet''gij zult niet doden''.

 

Wat ik zie bij het Cda is dat ze verdacht veel naar de andere partijen op''slijmen''om met hun huidig tekort aan zetels toch in het kabinet te komen.

Zoals vlak na de val van het kabinet was opeens het onderwerp ''Boerka verbod''van de site van het cda verdwenen.

Dit viel op en kwam in de media ter sprake en werd het boerka verbod onderwerp weer terug gezet met de vermelding''puur toeval dat het onderwerp offline ging''.

 

Ook liegen mag niet van vele geloven .

Ik ben ook gelovig maar als ik zie hoe sommige het geloof draaien dan heb ik zware twijfels.

Geloven doe je uit het hart, niet omdat een ander het zo en zo doet en in angst voor de hel moet leven als je''zondigt''door bijvoorbeeld op zondag je auto te wassen of tv te kijken.

Iemand angst aanjagen is ook niet echt netjes.

 

Het cda,

Pffff.

Ik mag hopen dat ze het volgende kabinet niet mee mogen beslissen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De bierindustrie heeft waarschijnlijk grote invloed bij het CDA zeker als er eentje staat met een tshirt aan met de tekst f*ck drugs terwijl die een biertje in zijn handen heeft.Comazuipen vinden ze bij het CDA helemaal niet erg, maar wiet is vergif aldus de uitspraak van Coruz tijdens het debat2.

 

balkenende_188907x.jpg

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

quote boris van der ham: "En zorg er ook voor dat er wat gebeurt met die sterkte van de wiet, net zoals we dat ook doen met alcohol" - 2:40

 

Dus een verbod op stroh-rum, cask strength whiskey, cognac en wodka? Hoe bedoel je "wat gebeurt met die sterkte van de wiet"? Drinkt meneer van der ham nooit een borreltje en snapt hij niet dat je geen 10 glazen dubbbele whiskey kunt drinken maar wel 10 biertjes zonder laveloos neer te vallen? Dat je nipt van cognac en drinkt van bier? Weet hij niet dat Nederland van oudsher (in de hippie tijd) juist een hash-land was (met THC percentages ver boven de 15%) omdat we bijna geen geïmporteerde goede wiet hadden tot de jaren 80? En dat het THC gehalte van de goede hash toen veel hoger was daan de inferieure 3e zeef hash die we tegenwoordig uit marocco krijgen? LEEST hij uberhaupt wel wat trimbos schrijft?

 

Als het aan meneer van der Ham ligt worden de "criminele kwekers" (voor het gemak maar één pot nat) hard aangepakt en ontstaat er een staatsmonopolie.

 

Links lullen, rechts zakken vullen noemen we dat ook wel. Want naturlijk moet er wel belasting betaald worden. Betutteling, daar beschuldigt hij het huidige kabinet van. Maar ook hij is daar schuldig aan.

 

D66 heeft mijn stem ook al lang verloren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met politiek ben ik niet bewust bezig omdat dat geen prioriteit voor mij heeft, maar naarmate ik op het forum steeds meer wordt gewezen op het belang daarvan ben ik toch wel benieuwd wat is wijsheid om te kiezen voor een bepaalde partij die onze belangen wel goed gaat vertegenwoordigen.

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien is dit wat voor je..

LINK..!!!

 

0% belasting

niks is verboden zolang je er maar niemand in belemerd om te leven hoe hij wil leven..

geen douana/vreemdelingen politie etc...

 

 

 

 

al nemen we 10% over uit hun agenda dan gaat het al een stuk beter...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk nog wel wat ik stem,

eerst maar eens goed de media in de gaten blijven houden welke partij het goed voor heeft met de Cannabis.

Nu zullen er ongetwijfeld mensen denken(en terecht)''maar er zijn meer problemen dan de war on cannabis''.

Jazeker, maar ik wil de partij nog wel eens zien die alles weer even op''orde''gaat stellen,

in feite is het al eeuwen een rommeltje in de politiek en gezien de afgelopen 10 jaar heeft de politiek voor mij bewezen hoe''goed''ze voor ons zijn als volk.

 

In drugsdebats positieve onderzoeken wegwuiven en een nieuw ''negatief'' onderzoek met open armen ontvangen.

Die man van het Cda die openlijk in debat op 2 zegt dat de wietpas ook een middel is om een weer wat dichter bij een algeheel verbod op cannabis te komen, omdat het volgens hem zijn eigen (versproken)woorden nu niet mogelijk is via de europese grondwet.

Maar wel verkondigen met on onderbouwde''feiten''dat ze het tegen de toeristen doen en wiet,

notabene een geschenk van god, vergif noemen.

 

De wereld is al zo ver de grond in gedrukt door leugens en bedrog dat er voor hun geen weg meer kan zijn om eerlijk te zijn.

De grote schijnheiligheid uithangen is wat ik er van denk over de politiek.

Vooral de Cda heeft wel een tintje om me kwaad te maken.

Ik gun ze mijn kwaadheid niet meer en stuur het op die manier terug naar de afzender.

 

Met de wietpas komt het wel goed na de verkiezingen.

Maar let op mijn woorden ,1 a 2 maanden voor de verkiezingen komen ze weer met reclames dat ze alles goed aan gaan pakken.

Herrinner je dan hoe die reclames van ze waren voor de verkiezingen in 2010.

Want zoals het vvd met de altijd lachende Mark Rutte en geert wilders die van alles beloofden maar na de stemmen ineens een berg beloftes brak.

Veel mensen denken dat ze dom zijn en achterhaald, trap hier niet in want ze zijn echt niet dom.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is maar 1 partij volgens mij die zegt, legaliseer alles 100%

het gebruik growen de verkoop etc.... en dat is de partij van mijn bovenstaande link..

 

het is nog een kleine niewe partij en zal nooit winnen, maar met genoeg zetels worden er mischien wel wat ideern over genomen wat me zeker niet slecht lijkt voor onze vrijheid...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De libertarische partij lijkt me wel een goede partij.

Ik heb net even gauw door de link gekeken en opgeslagen om later deze dag aandachtig door te lezen.

Het zou prachtig zijn als die partij het zal winnen maar het gros zal denk ik weer vvd stemmen .

 

Eigenlijk is deze ellende ook wel positief te noemen aangezien nu meer ogen opener gaan staan.

Het zal misschien nodig zijn opdat wij mensen weer wat wakkerder worden want velen slapen nog.

 

Bob marley, de meester in de wijze teksten in muziek van deze tijd wat meer dan muziek is zong dit mooie nummer:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mischien is dit wat voor je..

LINK..!!!

 

0% belasting

niks is verboden zolang je er maar niemand in belemerd om te leven hoe hij wil leven..

geen douana/vreemdelingen politie etc...

 

 

 

 

al nemen we 10% over uit hun agenda dan gaat het al een stuk beter...

 

Beste Stikkie 2.0

 

Ik heb dit even snel doorgenomen maar dit moet ik toch even rustig lezen, maar voorzover ik dit bekijk kom ik toch wel op een hoger percentage uit! ik ga voor 25%.

 

Maar met de meeste standpunten van deze partij ben ik het toch wel eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites
er is maar 1 partij volgens mij die zegt, legaliseer alles 100%

het gebruik growen de verkoop etc.... en dat is de partij van mijn bovenstaande link..

 

het is nog een kleine niewe partij en zal nooit winnen, maar met genoeg zetels worden er mischien wel wat ideern over genomen wat me zeker niet slecht lijkt voor onze vrijheid...

 

Het probleem zit hem dus in het feit dat dat de meeste mensen in dit land niet weten hoe zij met deze vrijheid om moeten gaan, en dit hebben we toch te denken aan de vaak hier zo opgehemelde linkse (communistische) partijen. Het probleem zit hem denk ik het feit dat er maar op een partij gestemd kan worden.

Wat ik graag zou willen is dat wij toe gaan naar een ander kiesstelen waar namelijk gestemd kan worden op een coalitie in plaats van op een partij er is namelijk nooit een partij waar je het volledig mee eens bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...