Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Supreme

Was ik weer!

Recommended Posts

Zo, na een korte onderbreking van 5 jaar ben ik weer 's ingelogd haha. Ik heb me 5 jaar lang niet meer bezig gehouden met kweken, sterker nog ik ben twee jaar geleden helemaal gestopt met blowen (dat viel nog niet mee).

 

De reden dat ik destijds was gestopt met kweken was voornamelijk omdat ik in een huurwoning zat en ik me het niet kon veroorloven om op straat te komen staan. Dan was het enige alternatief namelijk een huurwoning in de vrije sector geweest en daar had ik het geld niet voor. Dus vandaar..

 

Maarrrr inmiddels heb ik een koopwoning, dus dat bied mogelijkheden :) Ik zit me nog te bedenken waar het kweekhok moet komen, maar het zal waarschijnlijk een heel klein stukje van de zolder gaan worden, ik zal vanavond even een topic openen om te kijken of er uberhaupt iets mogelijk is met de ruimte die ik in gedachten heb.

 

Ik ben me voorlopig weer even aan het inlezen want er is geloof ik wel het één en ander veranderd in die paar jaar. Ben erg benieuwd of het kweken met LED's inmiddels al veel voorkomt.

 

Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was net nog een beetje :)

nu ook weer

succes man, maar zolder??? komt nu net zomer aan. misschien opti ofz kijken??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt, maar dat laatste begrijp ik niet helemaal :)

 

Tsja ik heb nog wel een gast slaapkamer over, maar dan krijg ik ruzie met m'n vriendin.. In de schuur valt hier te veel op (vinex wijk), dus de zolder is dus de enige optie vrees ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij bedoelde een opticlimate, een watergekoelde airco zeg maar...

 

edit : welcome back

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks DonBone! Ahh een opticlimate.. Die kende ik nog niet, dat ziet er mooi uit inderdaad. Maar wat ik zo snel even lees is dat wel een beetje overkill voor wat ik van plan ben. Ik schat zo in dat ik niet meer dan 2 of 3 lampen kwijt kan, en dat ding gebruikt nogal wat water + stroom dacht ik, maar ik zal er nog 's ff goed naar kijken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...