Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mt.shmirksss

bezoekje amsterdam

Recommended Posts

geachte medeblowers,

 

Ik ben een belg en ga deze zondag naar Amsterdam. Nu zit ik met een probleem. Ik heb net opgemerkt dat ik mijn identiteitskaart kwijt ben. Een nieuwe identiteitskaart kan niet meer geregeld worden tegen zondag...Nu ben ik wel in het bezit van een geldig internationaal paspoort (waar foto, geboortedatum, geboorteplaats, naam,...duidelijk op staan), ook wel reispas genoemd, en een vervallen identiteitskaart. Mijn vraagt is nu of dit volstaat om de coffeeshops te betreden?

 

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon gaan. Ze vragen je pas toch niet tenzij je er 13jaar uitziet.

 

Ik heb nog nooit m'n pas moeten laten zien in Amsterdam.

 

De traditionele buitenwipper/pascontroleur voor de deur heb ik in Amsterdam ook nog niet gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, ty. Ja inderdaad en indien er moeilijk gedaan wordt heb ik nog altijd een geldig identiteitsbewijs. Maar ik wou het toch zeker zijn want hier aan de grensgemeenten kunnen ze zeer moeilijk doen over paspoorts :) :rofl of beter: 'deden' ze moeilijk over paspoorts. Nu geraak je er als belg zelfs helemaal niet meer binnen. Denken jullie dat die wetgeving er ook door komt in Amsterdam in 2013?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gewoon gaan. Ze vragen je pas toch niet tenzij je er 13jaar uitziet.

 

Ik heb nog nooit m'n pas moeten laten zien in Amsterdam.

 

De traditionele buitenwipper/pascontroleur voor de deur heb ik in Amsterdam ook nog niet gezien.

 

 

dat werkt in Amsterdam dan anders dan hiero.. eindhoven den bosch tilburg.. ben nog NOOIT ergens binnengekomen zonder dat ik m'n identiteit heb moeten laten zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, bij den Toermalijn in Tilburg ik ook, hoor.

 

Maar in Amsterdam heb ik nog nooit m'n pas moeten laten zien.. m'n mrs ook niet.

 

We zijn wel achter in de 30.. Toch heb ik nog nergens een security kerel weten controlere in A'dam.

(ik kom er dan ook maar enkele weken per jaar)

 

'k zou ook niet weten hoe dat moet werken, tijdens de zomer zijn er zoveel toeristen rond de wallen,

die kunnen ze toch nooit allemaal checken.

 

Dat is net het toffe aan Amsterdam, je koopt er even vlot een hamburger als een zakje wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben tegen de 30, vroeger toen ik 25 was moest ik nergens mijn pas tonen, in november naar amsterdam geweest en heb zeker 20 keer mijn pas moeten tonen, aan de ingang, dan nog es terwijl ik aan het wachten was, dan nog eens om er te kopen en dan nog eens als ik een joint wou opsteken, ik ga nooit meer naar barneys farm

neem maar je riespasje mee, of rijbewijs...

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed, bedankt voor de reacties. Zijn er eventueel locals die goeie coffeeshops kunnen aanraden. Met goeie coffeeshops wil ik zeggen waar het aangenaam is om te zitten, vriendelijk personeel en schappelijke prijzen. Coffeeshops zoals barneys, dampkring, bulldog,...ken ik al maar deze vind ik nogal duur en toeristisch. Kan er iemand een leuke shop in of rond amsterdam aanraden waar de meeste nog niet van gehoord hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

greenplace, metrostation nieuwmarkt afstappen

 

grey area is ook heel goed, maar daar heb je niet veel plaats om te zitten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwmarkt: Hill Street Blues en de Jolly Joker

Jordaan: Paradox, Amnesia

Nieuwendijk: Picasso

West: Hugo de Groot, Eerste Hulp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of naar,

gallery_19024_7390_639138.jpg

En hier een deel van het menu dit was 20 april.

gallery_19024_7390_837464.jpg

 

 

Foto komen van guesswho? uit het smoke out topic.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siberië, Brouwersgracht.

 

Erg mooi stukkie Amsterdam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt me nu pas op dat Anyday Sugarpuch heeft.

 

Siberië is zo'n alto toestand net als de Supermarkt en The Loft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GREEN PLACE !!

 

Geen commercieële rotzooi.

Ietsje prijzig , maar alles in het assortiment is bovenste plank!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

allright! een dikke merci! Mijn dagen zijn alvast goed gevuld.

 

extra thx aan zodd voor de live-menukaart :)

 

nu we toch bezig zijn. kent er iemand ng een leuke 'smokefriendly' bar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mt.

 

Kandinsky heeft een bar en shop in een steeg tussen nieuwendijk en damrak volgens mij.

Maar je moet de dampkring zeker niet vergeten altijd veel keuze en goeie hash.

 

have fun in amsterdamned :)

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barney's Uptown

 

kan je heerlijk genieten van een cocktail of een biertje.ook het eten is er een aanrader.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo forumleden.

 

Amsterdam is echt de place he :lol: :verrygood :P

 

Kwou dak ook nog eens kon gaan om te roken is namelijk al lang geleden !!

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie dat julie allemaal coffeeshops noemen en wietjes. maar Boerenjongens in amsterdam is toch echt de beste shop van nederland.veel keus consante wiet en oooo wat zien ze er altijd prachtig uit die wietje.echt een aanrader als iemand naar amsterdam komt.Ps de supersilverhaze is TOP. daar. grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zie dat julie allemaal coffeeshops noemen en wietjes. maar Boerenjongens in amsterdam is toch echt de beste shop van nederland.veel keus consante wiet en oooo wat zien ze er altijd prachtig uit die wietje.echt een aanrader als iemand naar amsterdam komt.Ps de supersilverhaze is TOP. daar. grtzz
;) Tja als dr van houd om als een hond behandeld te worden buitengewoon onbeschoft personeel die iets te veel naar 50cent luisteren imo ook zijn ze zeer creatief met namen verzinnen daar alle Haze soortjes zijn Amnesia met een spannende naam zoals bijv Jungle Haze(verbrande Amnesia) Amazing Haze :wacko:en al hun voordelige wietjes zijn voorzien van de befaamde karton smaak geloof mij de verstandige blower komt niet in de Boerenjongens!!! jammer dat ze ook De 2e Kamer en Dampkring hebben verkracht

 

Club Media (Bio shoppie Flying Dutchmen genetica!!)

Katsu (Soma's stamshoppie zegt genoeg)

Any Day (Geen fratsen hier shop vol verdampers!!)

Voyagers !!!!!! Absoluut 1 van de beste shops op dit moment!!!! (Devils Harvest en ASG genetica!!!!)

Grey Area (Top shop regelmatig exclusieve USA genetica)

Utopia (Beste service van Amsterdam)

 

Dat zijn shops waar je waar krijgt voor je geld,Utopia heeft zelfs een no sticks policy!!!

:yummy: Probeer t zelf maar ik weet toch dat ik gelijk heb :P

 

Mazzeellllll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe een dagje Haarlem ligt vlak bij Amsterdam. Net zoveel te beleven en veel relaxtere shops :yummy:

 

Ik sluit me bij Hindu Kush aan: "Utopia (Beste service van Amsterdam)"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...