Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

Gepakt.....

Recommended Posts

Guest elmanito

15 man politiemacht met wat gemeentepersoneel en dan niks vinden, tsja staan ze toch ff met een bek vol tanden.:rofl Als je het niet kan laten om er weer wat neer te zetten, zou ik het wel bij max 5 houden & niet meer.

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mark: Dat was inderdaad lachen geweest.

 

@Jeroen: Heeft me een hoop centen geschilt.

 

@Krasi: Ik zie wel hoe lang ik pauze neem en of ik uberhoud wel weer ga kweken op deze plek. Maar lekker buiten spelen dit jaar.

 

@Weetje: Zeker balen, die aantekening heb ik 100% te pakken. Weet niet of ze 50 planten als commerciel zien.

 

@ Elmanito: Ook helemaal geen berichten er over in het nieuws, vraag me zelf dan af hoeveel onsuccesvolle invallen ze wel niet doen. Dit was ook zo schandalig, de mensen waar ze ook binnen zijn geweest zijn gewoon hard werkende mensen. Zat zelfs een ambtenaar bij. Die lui zijn zich dood geschrokken.

 

Hiervoor had ik nog eenig zins respect voor de politie maar dat is nu helemaal weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een nachtmerrie zeg.

Sterkte.

 

-zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen lichaam geen zaak

geen planten geen zaak!!

 

Zeg dat je instuctievideo wou maken met hoe en wat je rekening mee moet houden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel lampen en m2 ?

 

koop snel ff paar zakken met tulpen bollen en gooi het daarmee vol of tomaten of wat dan ook ik denk dat ze omdat er bij jouw wel lampen aanwezig waren ze juis terug komen om nog eens te komen kijken als je eventueel wel planten heb staan

 

*edit * nog ff heel het topic rustig gelezen 3*600watt geluk dat er niks stond denk dat het voor jouw anders had uit gepakt dan voor mij

 

50 planten ben je gewoon het sjaakje denk dat het er bijmij al heelerg heeft gescheeld dat er maar 8 stonden ipv de 16 die er max in passen( inder 2*250op 1,2m2)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou precies doen wat g.w hieronder zegt: niet niks, maar juist tomaten of groenten erin zetten.

 

Want reken maar dat ze de boel administreren: "bij die en die zo laat geweest, niks gevonden, maar wel spullen, volgende check over een maand of 2 maanden " ofzo. En als ze dan weer komen, houd je ze in ieder geval voor de gek, kan alleen maar helpen, voorkomt misschien dat ze nog een derde keer komen.

 

Mafkezen, ben het helemaal met je eens, zou ook een nog slechter gevoel aan die bekrompen hersenloze politie eraan overhouden en alleen maar meer gezind zijn om het ergens anders nog 10 keer grootser op te zetten.

 

Waar gaan we toch heen met deze wereld, we hebben het over een plant met honderden geneeskrachtige, relaxerende en verruimende eigenschappen en dan staat er zo een legermacht voor de deur opeens. Ben er ook licht huiverig voor dat het me een keer gaat gebeuren binnenkort met die paar planten in de tuin. Want ik ga toch echt niet precies 5 plantjes aanhouden, je wilt eens wat expirimenteren, de helft is mannelijk etc, fuck ik moet daar niet te lang over nadenken over dat soort figuren die je de les proberen te leren op basis van politiemacht....wat een trieste debielen.

 

Succes, snap dat het je niet in de koude kleren laat zitten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stel NSB ers zijn het,...sterkte met deze tegenslag.

Enne stoppen met kweken is nooit een optie,...gewoon even low profile en dan lekker verder gaan.

Al zou ik ook niet echt meer op mijn gemak kweken op die zelfde locatie na dit soort praktijken.

 

Sterkte yoh. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus je had een kweekruimte en geen hennepplanten? nou dan zet je er inderdaad gewoon tomaatjes en paprikaatjes in...

ze komen terug om te controleren of het opgeruimd hebt? laat ze dan maar komen met de wet waar in staat dat jij niet je eigen groente mag kweken. dat die spullen toevallig ook voor wietkweek gebruikt kan worden is niet jouw probleem. je kan zelfs een klacht indienen bij de politie op de manier hoe je behandeld bent, hoe je tegen over de buren nu te boek staat! ik zou zeker een klacht indienen of zelfs aangifte voor het feit dat ze al in jouw schuur waren voordat jij het bevel bekeken hebt. ook al hebben ze het bevel, zonder jou medeweten is het nog steeds huisvredebreuk. (een en ander ligt wat gevoeliger als jij niet aanwezig bent)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nu hopen dat de smeris niet op het forum zit, je ip adres nachecked en je zo nog naait.

 

succes.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou een zooi sierplantjes halen bij praxis en de boel daarmee vol zetten.

 

Na de zomer verder draaien.

 

X2

 

Gewoon aardbeien erin en wat yucca's,mooie peper erbij maar 2 van de 3 lampen gebruiken en klaar

 

Laat ze maar binnenkomen.De volgende keer wel ff filmen he als het weer gebeurt en er staat niks :)

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je groenten gaat kweken zet ik je in de Garden Culture (2pagina's) :)

Voor een mooi stuk krijg je betaald dus is je stroom ook gedekt.

 

Succes ouwe,

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

In deze tijd moet de broekriem verder aangehaald worden en dan gaan ze zo te werk met het belastingsgeld.Machtsvertoon van een overheid met totalitaire neigingen die verder geen moer geeft om de eigen bevolking.Het is diep triest. :)

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je groenten gaat kweken zet ik je in de Garden Culture (2pagina's) :)

Voor een mooi stuk krijg je betaald dus is je stroom ook gedekt.

 

Succes ouwe,

 

Doc

 

 

als dat meer oplevert dan er wiet onder zetten.. wil ik wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf dat toch vreemd vinden, er word een hele politie macht op de been gezet om een paar kwekers te pakken en met K dag zie ik een stelletje

'medelanders' een treincoupé een totaal ander interieur geven de wouten staan er bij te kijken en doen totaal niks.

Ik vraag mij dan echt af waar de prio ligt bij justitie. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

prio ligt bij makkelijke prooien en quota

 

zelfde geld voor laseren, niks voor de verkeersveiligheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Z0od: Bedankt man!

 

@Pierr: Percies, maar het eenige wat kut is dat ik nu bij hun bekend bent als kweker.

 

@G.W: Leuk idee maar heb toch maar alles weggehaald. Heb ook het vermoeden dat nog wel terug komen, op een onverwachts moment na een aantal maanden. Hun zijn ook niet gek en snappen ook wel dat je niet meteen weer gaat kweken.

 

@NYABINGHI: Zie reactie hier boven. Er wordt ook echt op je neergekeken, je voelt gewoon dat ze je als minderwaardig zien door die wouten. Ze zien je als grote crimineel, voor een paar planten waar het eindproduct zeker in onze hoofdstad op elke straathoek te krijgen is. Ik ben slachtoffer van falend beleid, ik ben dan nog heel goed weggekomen maar je moet er niet aan denken wat er was gebeurt als er wel wat stond.

 

@StoneTwisted: Bedankt, kweken doe ik al vanaf mijn 15e en zal warschijnlijk nooit uit mijn bloed gaan. Maar nu ff slim zijn. Het ergste vind ik nog dat de kans groot is dat iemand mij heeft veraden. Ik heb een aardig goede verstand houding met de buren, wetend dat iemand mij gedag zegt maar mij heeft veraden in plaats van gewoon mij zelf te benaderen daar wordt ik zo kwaad van. Ik heb wel een vermoeden wie het geweest kan zijn maar bwijs het maar eens.

 

@l3dnov: Zoals eerder gezegd alles is al weg. Over die schuur dan moet ik eens juridisch uitzoeken hoe dat zit, maar als ze naar binnen mogen dan mogen ze ook in de schuur lijkt me.

 

@ejb: Als ze een vuilnis zak met daar half uitsteken een strijkzak met knipafval die in het zicht lag niet kunnen vinden dan verwacht is geen hoogstaand recherge werk. Ze zullen hier vast wel eens kijken maar geloof niet dat ze actief achter mensen hier gaan. Ze liggen ook niet altijd bij elke growshop voor de deur.

 

@ Twin: Ik had hun gezichten wel willen zien en die dan filmen haha. Ik bouw de handel weer op en ga mezelf gewoon door bellen bij misdaad anomiem lol.

 

@ Doc: Haha bedankt voor het aanbod. In een tent gekweekte aardbeien lol, volgens mij zijn aardbeiden ook nog autoflowers. Ik had er nog een ouwe lumatek hangen nog zonder lumenboost of iets. Waren ze helemaal verbaast over wat dat nou was, hadden volgens mij nog nooit een een evsa gezien. Zeker niet met een hip paars kleurtje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jeice:

 

GELD KLOPPEN IS DE NIEUWE AGENDA.... :)

 

 

 

gij zult niet stelen !!! de overheid houd niet van concurrentie !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal wat anders kweken voor de grap mochten ze nog 1x komen. tip: rozen gebruiken hetzelfde voeding als wiet :rofl

 

ik ken iemand die ook inval heeft gehad, hij heeft prof spullen en tent waar hij champignons kweekt die hij zelf op de markt ook verkoopt

 

konden ze niks mee, heeft ie nooit iets van gehoord meer, ze hadden hem zelfs aangeraden een demper te gebruiken ivm gezoem-overlast

 

:rofl

 

 

 

ps. ik las iemand hier zeggen dat je met 3 lampen niet traceerbar bent met infrarood, volgens mij wel hoor.. ze zien ook vaak waar het zit aan de luchtafvoer thermal-camera (in de koude maanden) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomaten kunnen pas naar buiten als er geen vorst meer is, maar om een wat betere oogst te krijgen is het niet zo heel erg gek om ze binnen te starten. of mischien orichideeën, ik weet niet of die kwa lichteisen en apparatuur in de buurt komen, maar daar zit volgens mij wel meer geld in, bij zeldzame tenminste, dus geloofwaardiger dat je er het geld voor de lampen etc aan uit zou geven

 

of zet er wat cocaplantjes onder, geloof dat die ook legaal zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je groenten gaat kweken zet ik je in de Garden Culture (2pagina's) :)

Voor een mooi stuk krijg je betaald dus is je stroom ook gedekt.

 

Succes ouwe,

 

Doc

 

Doe je dat bij mij ook? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet of je in een huurwoning woont maar daar is zo'n installatie vaak ook niet toegestaan ivm de mogelijke gevaren voor omwonenden. Zou het noodlot niet tarten, go with the flow, afbreken die hap. Je bent er goed vanaf gekomen, heb wel eens andere verhalen gehoord (uit eerste hand) zonder plantjes.

 

Tomaten zetten heeft niks met stoer zijn te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij mag je wel een instalatie hebben zolang alle producten CE zijn en goed zijn aangesloten.

Ik zie dat ook met mensen die zeeaquarium hebben gebruik maken van dit soort spullen.

Of mag dat ook niet.

Zou je dan wel met Aquaponics mogen kweken. :)

 

ps:Ik vind tomaten kweken wel stoer. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup, wat voor verhalen heb jij dan over opgepakt worden zonder planten (en welk jaar)?

Lijkt me toch wel raar, dan zou je zelfs als tomatenfanaat niet eens een CE-gekeurde, relais- en brandblusser-beveiligde kweekruimte kunnen maken...

 

En dat er wel 15 man beschikbaar zijn voor deze invallen maar als er wordt ingebroken er geen moeite wordt gedaan vind ik nog steeds :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo iedereen,

 

Zag waar het over ging en kon het niet laten om het te lezen, dat moest even schikken geweest zijn zeker veel geluk gehad. Geluk bij een ongeluk om het maar even zo te zeggen.

Je hoeft je er zeker niet veel van aan te trekken, dit zijn routine controles en die doen ze overal in het land. Is je naam etc opgescheven ?

 

En hierbij wil ik gelijk even melden of je nou 1 of 100 wietplanten hebt het is en blijft veboden. Aleen als je zonder kunstmatig licht tent etc je planten groeit wordt het gedoogd ( maar met een lastige wijkagent kun je ze nog kwijtraken ).

 

Ik weet wel als het geld er is koop je een stukje land,(of huren nog goedkoper en veiliger) koop een zeecontainer (voor 250 heb je er al 1) graaf hem zeker 1-2 meter onder de grond en je hebt een kas die zelfs vanuit de lucht niet gevonden kan worden.

Koop een paar zakken graan gooi die erover heen en klaar ben je. maarja dromen blijven dromen ben ik bang van hehe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...