Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hasj lover

Hasj lover stelt zich voor!

Recommended Posts

Hi all!

 

Ik ben Hasj Lover en lees al even mee op dit forum.. Ik heb ooit vroeger 1 wietplant bij mn ouders in de tuin gehad toen ik een jaar of 12 was.. Had toen wat zaadjes uit vogelzaad gehaald, in de grond gegooid en tot mij verbazing stond een paar maanden later daar een wietplant van 2 meter hoog! :bier Helaas was het wel een mannetje, maar het verschil kende ik toen nog niet echt haha!

 

Tegenwoordig ben ik weer veel aan het lezen.. Wil me nu wat meer gaan bezighouden met het mooie plantje! :D Wil sowieso eind dit jaar binnen wat neer gaan zetten.. Ben nu nog veel aan het lezen hierover.. Wil waarschijnlijk een tent neer gaan zetten met Silver Haze en dan 2x 600W of 3x 400W..

 

Verder wil ik nog proberen deze zomer wat buiten neer te zetten.. 5 bij mij in de tuin en nog een stuk of 40 Guerilla.. Kan Silver Haze stekjes overnemen van iemand, maar had gelezen dat deze weer een lange bloeitijd hebben, waardoor je in ~November pas kunt oogsten en daardoor veel kans op toprot hebt?? Wordt dus lastig om hier een goede oogst vanaf te krijgen ofniet? Liever had ik nu NDB stekjes / zaden gehad, maar kan daar niet zomaar aankomen.. NDB is een goede plant voor de beginner als ik het goed heb toch?

 

Hoe doen jullie dit eigenlijk altijd? Want bijvoorbeeld 10 zaden koste toch al zo'n €50, wat ik behoorlijk veel geld vind..

 

Ik hoop nog veel te leren hier! Hopelijk krijg ik nog wat reacties..

 

 

Greetz Hasj Lover

Share this post


Link to post
Share on other sites

:bier hier op WF

Ik ben ook begonnen met zaad maar nu maak ik mijn eigen stekken.

Die Silverhase buiten, word met ons klimaat nx buiten denk ik.

 

veel lees plezier.

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey RaRaRawieowie,

 

Ik heb AK47 en NDB zaden besteld. Hoop daar een goed begin mee te kunnen maken. Die Silver Haze heeft idd een te lange bloeitijd! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee leuk dat je er ook ben ben benieuwt naar je Guerilla..

zou alleen wel een andr soortje kiezen geen haze soort .

ik bestel wietzaden altijd per bulk ik zag dat je er 40 wil zetten je kunt op www.wietzaadjes.nl al bulk zaden kopen vanaf 25 .50 100

de prijs voor 50 fem zaden is ongeveer 150 euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaden die ik besteld heb:

- AK47

- NDB

- Henkes Lolland

- Royal Dane

 

Bij elkaar zo'n 200 zaden.. Denk dat ik voorlopig daar wel mee vooruit kan! :)

 

Hoeveel slakken korrels strooien jullie trouwens normaal gesproken bij een plantje? Een handje vol ofzo??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...