Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mightymert

Je vindt per toeval een guerillakweek... Wat doe je?

Recommended Posts

+1.....mijn en dijn, dames en heren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er gewoon afblijven. een topje om te proberen kan nog wel, maar meer dan dat is diefstal van een ander z'n werk. dat gebeurt al vaak zat in onze maatschappij, legaal ook nog, dus als kwekers onder elkaar zou het mooi zijn dat we dat soort dingen niet doen.

ik heb tot nu toe alleen een al geoogste spot gevonden, had daar wat zaadjes gedropt maar er niet heel serieus mee bexig geweest omdat ik ook nog wat in de tuin had staan waar ik dus meer controle over had. ging toen in de herfst toch nog even kijken of er nog wat geworden was van die zaadjes, maar zoals ik al verwacht had was dat idd niks geworden. maar toen ik weer wegging via een iets andere route vond ik ineens een paar geoogste spotjes, leek een outdoor SCROG, ook vlak naast het pad dus verbaast me dat 'ie heeft kunnen oogsten.

maar die plek gebruik ik dus niet meer, was anders een redelijk plekje geweest oom iets serieuzers op te zetten nu ik niks meer in de tuin heb, maar nu zoek ik liever wat andere plekjes op(heb er al een paar)

 

ik heb een vermoeden dat ik die kweker ook een keer gezien heb trouwens, ik zou al een keer eerder checken maar toen liep daar een man rond die daar eerst gewoon leek te wandelen, maar zodra ik subtiel het stukje bos in wou verdwijnen via een smal doodlopend paadje waar het om ging kwam 'ie een paar meter achter me aan lopen, dus had die plek toen eigenlijk al afgeschreven omdat ik al zo'n vermoeden had dat dat een kweker zou kunnen zijn, heb nog een poosje om een hoekje zitten wachten of hij weg zou lopen maar zo te zien deed hij hetzelfde. op dat moment stond er een auto precies voor het stuk waar ik eind dat jaar die geoogste spot vond

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon briefje neerleggen ofzo,

Ik ben vorig jaar ook geript, denk niet door een medekweker,

want de helft stond er nog en de andere helft lag ergens bij het water,

 

Over de verkeerde mensen tegenkomen valt tegen hoor, als ik erachter was gekomen wie het had gedaan, :D

en zo reageerden mijn vrienden precies hetzelfde :bier

Ben een rustig type, maar om dit soort dingen kan ik echt gek worden.

 

Serieus gewoon afblijven, rippers zijn zwakke mensen, te zwak om zelf te werken, luie asociale mensen

 

Smoke&Fly

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja maar dan heb je het ook wel echt over een ripper betrappen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...