Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mightymert

Je vindt per toeval een guerillakweek... Wat doe je?

Recommended Posts

hooop dat k geen rippers tegen kom op me spot dan krijgen ze wel een schep in de nek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha zitten weer grappige reacties tussen zoals gewoonlijk :bier

 

Ik zelf zou er verder niet aankomen en misschien een briefje ophangen.

Oh en een paar foto's maken en hier op het forum vragen wiens tuintje er zo lekker bij staat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja heel veel foto's maken en dan hier posten. Krijgt ie het lekker benauwd :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

op dit forum heb ik iemands spot bijna ontdekt, er waren fotos geplaatst de gaten al gegraven etc etc.

 

Ik zei in een PM dat het wel op het ............bos/landgoed leek hahahaha dat klopte aardig hahaha

 

ik zei dat ie gewoon moest gaan kweken dat ik geen ripper was etc etc.

 

leuk contact gehad via de PM en NIKS geript, als ik was wezen zoeken had ik het wel gevonden, maar ben er niet op af gegaan.

 

als ik een dikke spot zou vinden, oogstklaar zou ik wel 1 top meenemen en een briefje inderdaad, top met vrienden opsmoken.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

@opperhoofd mag ik vragen welk gebied jij die kuilen tegen kwam ik kwam laatst ook wat kuilen tegen het was klei btw ?

 

Ik zou het bewonderen en af en toe gaan checken of iets achter laten voor miss wat contact :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polenploeg halen, plukken knippen dankjewel!

 

 

 

Nee hoor, als je eenmaal weet hoeveel werk er in een echte akker gaat zitten weet je ook dat je dit gewoon onaangetast laat staan. Punt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grow foto`s van maken en een leuk verslagje.

 

En voor de rest lekker laten gaan.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou er wat roze korrels bij strooien en verder met rust laten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een topje als vindersloon mee nemen is wel oke...als iemand mij vind... :P

 

maar... dikkans dat ik wel zie dat iemand geweest is....ook zonder een verdwenen topje....dus als ik dat gezien heb, dat ik gespot ben.....dan ript ik me eigen spot....

 

ik doe dus wat een ripper doet...2-3weken eerder oogsten...

 

dus... rippen is helemaal niet zo vreselijk effectief...

 

enne....toevallig iets vinden... bestaat bij mij niet..... ;)

 

rippers zijn meestal luie/gefrustreerde growers...denk ik.. :bier

 

mja.....tis crisis :D ... en er zijn stukken Nederland met veel werkelozen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerlijke mensen hier allemaal...

 

Ik oogst het echt wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het niet leuk vinden als ik het zou vinden.

Hier kweekt iemand zijn wietje uit noodzaak.

Serieuzer word het bij grote velden want hier word je beter niet gezien door de eigenaar.

 

lekker laten staan is denk ik wel het wijste en er nooit meer in de buurt komen.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd...dat grote veld wat ik vond...daar voelde me ik me echt niet op mijn gemak :bier ...ik baalde wel want ik was aan het spot-spotten....

 

daar waren een stuk of 5 man bezig, aan de kweekspullen te zien.......die wil je echt niet tegen komen :D ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er een briefje neerhangen:

 

Hee dude leuk dat we dezelfde hobby uitoefenen

zou leuk zijn als we samen hiervan nog een topje roken aan het eind van de zomer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zou er dan gebeuren als je bij dat grote veld staat en de eigenaar komt eraan? :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou dat persoonlijk niet testen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiettelers zijn relaxte gasten :bier ....

 

maar dat slaat om... als je aan hun wiet zit.... :P :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ carpe diem

 

Inderdaad ja :D als je de eigenaar van dat veld uit 2010 toevallig zou treffen heb je echt problemen denk ik maar zo .

 

Us Graddus geat nooit duh deur uut zondur zuhn skrotbuks :bier

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey sommige van jullie kijken waarschijnlijk teveel misdaad series. denk je dat je vermoord word ofzo? klappen geven??? nee, daar geloof ik niet in en dat om twee redenen al niet.

 

1. je word bedreigd of geslagen, dat veroorzaakt een ketting reactie van geweld( althans bij mij,want mocht ik niet dood gemept zijn, dan kom ik terug. nee ik ben geen gangster of kamper. ik ben gewoon een simpele relaxte Arubaan. )

2. als je uitlegt waarom jij op dat moment daar loopt waar hun bezig zijn, kom je waarschijnlijk echt over. ( ik ben die en die op de wietforum en ben opzoek naar spots bla bla)

 

Althans dit is mijn logica. voor 100 planten in de buitenlucht word je niet omgelegd. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan altijd de verkeerde tegen komen.. maar dood zal je idd niet gaan.. of je moet echt een koekwous tegen komen maar dat geloof ik niet..

Gewoon laten staan als je iets ziet en heen laten doen.. gewoon doorzoeken in een ander gebied er zijn plekjes genoeg!

 

grtzz tuinman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat mensen hier doelen op het feit dat hele velden vol met vrouwen meestal wat georganiseerder zijn. Hier loop je dus meer de kans dat je de wat meer serieuzere gasten tegenkomt. Onze medekwekers de criminelen natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De echte georganiseerde kwekers, hoor je niet veel van. Zij zullen niet gauw buiten kweken. simpelweg omdat het een kostbaar en tijdrovende proces is. Wij alleen weten hoeveel tijd en moeite in een geurilla kweek zit. Dus vooral jezelf niet bang laten maken. Ze zijn eerder blij dat ze een medegrower tegen komen, dan de Babylon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ja ik kom liever ook niet de hele westerse wereld tegen op een guerilla spot... :)

 

Maar inderdaad gewoon laten staan, en wie hier zegt dat ze het mee zouden nemen vind ik echt triest, blijf er gewoon met je poten vanaf.

Grow het anders gewoon zelf, of ben je daar te lui voor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

had vorige jaar ook eens als test ergens 1tje gezet ... nog geen 2 weeken laten kwam ik terug en hij was al weg genomen ... niet zomaar afgehakt maar letterlijk volledig uit de grond genomen (om ergens anders verder te doen) .... nja ik zou het ook laten staan, en iets verder van die plaats ze zelf zetten ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verleden jaar heb ik ook een spot gevonden met 20 planten, ik heb er een briefje bijgelegd onder een bekertje...

Met daarop: hallo kweker, ik heb je plek ontdekt, maar zal er niks van meenemen.

Blijven jullie dan ook van mijne af?

Een eerlijke kweker.

 

Ik had namelijk een 100 meter verderop in maart al gaten gemaakt en vele uren bezig geweest(ik was er eerder)

En had er ook wat staan.

Op hun route langs een andere spot van mij, waren er al een stuk of 70!!(staat in t topic van verleden jaar) verdwenen, en daar baalde ik best wel van.

Ik heb toen een bekertje op een stokje gemaakt en daarop met een edding geschreven: afblijven met je klauwen.

Een week later was t bekertje verdwenen, lag onder een struik verfrommeld.

Ik heb mijn plantjes toen wel weggehaald en ergens anders neergezet.

Vertrouwde het toch niet helemaal.

Die van hem of hun heb ik laten staan, wel eens langsgelopen om te kijken, half oktober waren ze net geoogst, maar er stonden nog onderkanten met zijtakken en lagen nog wat takken die gevallen waren, vermoed ik, die heb ik wel meegenomen...

Ik heb zelfs met de droogte nog een keer water aan ze gegeven want sommige hingen slap.

Tja ik kwam er toch langs.

Ze mogen me dankbaar zijn...al weten ze dat niet.

 

Groeten LL :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...