Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mightymert

Je vindt per toeval een guerillakweek... Wat doe je?

Recommended Posts

Ik ben zelf een beetje aan het rondkijken voor een goede plek om wat planten te plaatsen. Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn in mijn buurt die hetzelfde idee hebben. De kans is natuurlijk heel klein, maar stel je stuit op iemands guerillakweek... Wat doe je? Er zijn naar mijn inziens drie realistische opties, alles weghalen, een gedeelte weghalen, en op deze manier aangeven dat zijn spot toch niet zo geheim is, of alles laten staan. Ik ben gewoon benieuwd wat jullie zouden doen in zo'n situatie.

 

Mightymert

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten staaan mensen steken veeel energie in hun spot en liefde laaat het lekkker met rust en zoek veder!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou er een geplastificeerd papier ophangen met de tekst: Volgende keer een betere plek zoeken .. een medekweker.. veel succes nog met je planten.. laten we hopen op een droog najaar.

Ik zou zeker de planten laten staan.

 

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals de waard is vertrouwt ie zn gasten ....................

 

vingers af dus .. zou jij ook niet leuk vinden ..

 

 

GroeneGRoet,

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou er een geplastificeerd papier ophangen met de tekst: Volgende keer een betere plek zoeken .. een medekweker.. veel succes nog met je planten.. laten we hopen op een droog najaar.

Ik zou zeker de planten laten staan.

 

PF

 

 

 

dit dus!!!!!! never ever aan iemand zn werk zitten

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22583_10487_239702.jpg

 

 

 

bedoel je zoiets :bier ?...deze vond ik in 2010... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon laten staan toch, ga bij jezelf af wat jij zou denken als ze je planten zouden rippen.......niet leuk toch??

Share this post


Link to post
Share on other sites

is t klein, zou ik zo'n brieffie doen

en afhankelijk van het formaat van de kweek

let je ook op je eigen gezondheid.

en kom je er nooit meer,.,

oftwel bij velden zou ik wegblijven.

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou er een geplastificeerd papier ophangen met de tekst: Volgende keer een betere plek zoeken .. een medekweker.. veel succes nog met je planten.. laten we hopen op een droog najaar.

Ik zou zeker de planten laten staan.

 

PF

 

 

 

dit dus!!!!!! never ever aan iemand zn werk zitten

 

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker laten staan, en hopen dat ie de volgende keer ook zn rommel meeneemt.

dat is altijd een beetje jammer, ik neem het de volgende keer wel mee :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

stomme vragen bestaan niet.. of toch wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb me dezelfde vraag gesteld, ook omdat ik tijdens mijn zoektochten ook al wat sporen tegenkwam van andere kwekers :bier

 

Omdat mensen, waaronder jezelf dus, er veel energie insteken is het passend om de plantjes dan ook gewoon te laten! Wel was ik van plan om misschien een paar kleine stekjes te snijden als het echt leuke planten zijn. Of mag dat ook niet ? ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

is natuurlijk de bedoeling dat je ze laat staan !!! je wilt ook niet dat ze jouw planten weg halen !!!

aan de andere kant blijkbaar toch geen goede plek om niet ontdekt te worden!!

mischien een waarschuwing geven aan de medekweker door iets bij zn plek te plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

In eentje een paar kerstballen hangen. Dan heeft de guerrilla iets om op zijn forum te vertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou onder het genot van een jointje de plantjes bewonderen.

Vervolgens de 1/2 joint in een wietzakje met een tipje er in aan een boom plakken.

Op het tipje zou staan ..... goed bezig kerel dont worry mother gaya watches you.

 

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

als iemand mij planten vind en er een briefje opplakt voel ik me tog niet fijn wat zul je dan een stress hebben dat het misschien gestolen word beter gewoon met rust laten

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

wat als je een guerillaspot vind met knuppeldikke keiharde glinsterende stinkende kleverige rijpe toppen klaar voor de oogst ?

laten staan ? :bier :D :P

gauw naar huis rugzakkken vuilniszakken paar gabbers bellen en oogsten die handel .

van hard werken is nog nooit iemand rijk geworden .

handel is nooit eerlijk .

gelegenheid maakt de dief .

 

ps; zelf zou ik er 1 of 2 topjes van meenemen want een lekker guerilla buiten wietje willen we allemaal wel roken .

en ook een vette duivenvoertop van een meter lang yammy .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet, rippen zou ik toch niet zo snel doen. Dat zou ik zelf ook niet waarderen, een topje kan geen kwaad maar echt iemands werk verpesten zou ik niet willen. Zeker niet als ik alleen ergens kwam...

 

Wel heeft een of andere idioot vlak bij een van mijn spots kuilen gegraven... Maar echt super lullige kuilen die als hier planten in komen echt super slecht staan qua ontdekking en zo mijn spot kunnen veraden (die is niet ontdekt, de sporen zouden zeker opvallen). Aangezien deze jonge/dame echt niet goed bezig is ga hem/haar wel even weg bonjouren. Als hij/zij geluk heeft ga ik wel alle moeders bestuiven of iets. Hopen dat hij/zij opkrast en dat ik zo nog wat leuke zaadjes kan oogsten :bier Anders grijp ik toch eerder, voor ze uberhaupt bloeien in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...