Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jj20

mama mia boskweeek

Recommended Posts

is dat een echte gans daar in je tuin?

zijn goeie wakers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha spliff neee dat is geen echte gans

 

thanxx tltg weet niet precies hoe groot maar grooot genoeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb jij goed gezien Mr :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog maar wat plaatjes om naar te kijken

 

de bleu misitc x masterlow bloeit al lekker hoor en wat een lekkere geur :D

 

gallery_25085_13908_237294.jpg

 

gallery_25085_13908_52807.jpg

 

gallery_25085_13908_313134.jpg

 

gallery_25085_13908_486623.jpg

 

 

Bleu tops begon wat later te bloeien

 

gallery_25085_13908_492770.jpg

 

gallery_25085_13908_200490.jpg

 

gallery_25085_13908_82642.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een prachtige plant die Bleu tops :P :D

 

ik zal mij hier ook eens in moeten verdiepen in de Guerilla Corner als ik volgend jaar ook de natuur in ga B)

 

grts

kiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr :D

 

kwikikweeeek thanxx hoor vind bleu tops zelf ook moooie plant jammr dat ze pas zo laat in bloei is gegaaan.

 

veeel plezier veder met guerilla volgend jaaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog maar wat fotos vind ze lekkker groen veel kijkplezier.

 

 

gallery_25085_13908_206802.jpg

 

gallery_25085_13908_999907.jpg

 

gallery_25085_13908_1004593.jpg

 

gallery_25085_13908_530578.jpg

 

gallery_25085_13908_716572.jpg

 

gallery_25085_13908_1456068.jpg

 

gallery_25085_13908_1104589.jpg

 

gallery_25085_13908_729135.jpg

 

gallery_25085_13908_608826.jpg

 

gallery_25085_13908_483236.jpg

 

gallery_25085_13908_1308804.jpg

 

gallery_25085_13908_206512.jpg

 

gallery_25085_13908_361092.jpg

 

gallery_25085_13908_1188524.jpg

 

zo dit was het weeer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ziet er inderdaad heel goed uit ! , mooi grote gezonde ( struik ) :D ,

 

zo te zien zal die geen kleine budjes maken als je die bud opbouw ziet :P

 

verder nog veel suc6 kerel !

 

Groeten

Shiningsilverhaze .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee shining haha de topopbouw van de bleu mistic x masterlow is zeker goed denk ook dat hier een moooi wietje vanaf komt :D

 

Frank geeen idee jongen ben niet meer geweest nadat ik de 10 planten heb uitgetrokken ben de moet een klein beejte verloren alleen voor dit jaar hoor!

ik w8 gewoon af en ga nog wel eens kijken over paar weken of er nog iets over is maar ben bang van niet we zullen zien :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komaan kerel ga eens kijken er hangen vast dikke buds aan als je geluk hebt zonde dat je alles zo laat wegrotten je had zo een mooie struiken er zal vast en zeker toch nog wel 1 plant te oogsten zijn gewoon doen man ! probeer te gaan wanneer het een beetje koud is maar niet regent dan zal je ook niet zoveel last hebben van insecten en andere dieren

aaaaaaaaa komaaaan hoe moet ik jou nu moed geven haha ga gewoon kerel !!!!!!!!! je had dikke planten !!! en hebt ze vast nog steeds als je op tijd gaat zien

 

als je gaat kijken hangen der vast dikke topppeuuhhh !!! :D :P B)

 

Groeten shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij zal wel gaan kijken <_< misschien zelfs vandaag <_< hier is het schitterend weer om naar dikke guerilla struiken te gaan kijken :spliff:

 

komop jj doe er wat mee <_< als jij lid bent van team guerilla mag je deze niet laten schieten .

 

ik heb overigens een nieuwe manier gevonden om ongezien aan je planten te geraken !!! hou je vast want deze is geniaal

 

'verkleed jezelf als weedplant' ! JA HE goed hé ! *ik ben de shit $ *

 

GOEIEMORGEN JJ ! opstaan ouwe rukker ! trekt a bottinnen aan en go nor a plaaaante zien joenge !

 

yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw !

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha thanxx mannne voor het aanmoedigen ik zal tog proberen nog even te gaaan ook ben ik tog zeer benieuwd naar de spot voor de zaden kweeek ook helemaal niet meer geweest.

 

hahaha Mr gek verkeed je als weedplant haha ja is nog niet zon gek idee kun je je goed inleven in je plant

 

ik zal al mijn moet verzamelen en tog nog gaaan kijken jullie horen straks meeer van me dan!

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_<

 

ik was wel vergeten te zeggen dat als je verkleed gaat als wietplant dat je moet uitkijken dat ze je niet rippen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is eeen goeie Mr ik denk niet dat ik verkleed ga als wietplant ik denk dat we dat beter aan jou kunnen overlaten <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je al gaan kijken met dit mooie weer ? <_<

 

Groet shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee ja hoor ben gisteren geweest maar met spijt moet ik jullie deze horror fotos laten zien bij deze houd guerilla 2012 dus op maar dat maakt niet uit 2013 een nieuwe kans

 

MET VROEGE BUITEN SOORTEN

 

paaar plaatjes <_<

 

gallery_25085_13908_230846.jpg

 

gallery_25085_13908_116772.jpg

 

 

nOuja zoals jullie kunnen zien eeen grooot drama en heb alles opgeruimt toen zag het er weerr zo uit.

 

gallery_25085_13908_287128.jpg

 

 

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer man <_< Nu snode plannen maken voor volgend jaar <_<

Valt er van die ene niet nog wat te oogsten?

 

Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee monti ja idd jammer maar niks meer aan te doen plannen voor 2013 heb ik al en goeie spots dus dat komt wel goed.

 

ja stonden nog 2 planten waar miss nog wel wat af te halen viel maar vond het de moeite niet meer waard dus we hebben alles weggehaalt.

 

latersss zal hier nog wel fotos plaatsen van de tuin plantjes dus er valt altijd nog wel wat leuke plaatjes te kijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja.. juiste beslissing denk ik... <_<

zeker als je deze plek volgend jaar weer gebruiken wil...en waarom ook niet <_< ...alles is onbeschadigt en weer dichtgegroeit...en netjes opgeruimd :P

 

wel jammer ;) .....gelukkig hebben we de foto´s nog <_<

 

action had nog cocos bricks voor 62 cent...kheb even me slag geslagen....de nieuwe voorraad komt meestal pas in maart... :spliff: .....deze plek heeft wat meer vocht nodig toch... :blink: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee carpe denk ook dat ik er goed aan heb gedaan of ik deze spot volgend jaar wil gebruiken weet ik nog niet misschien eerst een jaartje rust.

 

Ben laats nog eens geweest op een spot van vorigjaar en denk dat ik die spot zowiso ga gebruiken volgend jaar.

 

gallery_25085_12034_591937.jpg

 

gallery_25085_12034_898079.jpg

 

nouja dat was alvast een voorproefje van 1 van de spots van volgend jaar en heb nog meer moooie spots maar dat volgend jaar <_<

 

ja wel blij dat ik dit verslag tog heb gemaakt er staan zeker moooie fotos in om nog eens terug te kijken ookal is het niet tot een oogst gekomen.

 

ik ga ook maar eens snel naar de action dan of ze nog cocos bricks hebben dat moet ik zeker hebben en liever wel voor maart

 

laterss

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_< , das wel jammer man ! , maar toch respect dat je nog naar je spot bent gegaan voor iedereen te laten zien hoe je planten er nu bijstonden , ach ja je hebt je tuinplanten nog daar komt vast nog wel wat lekkers af en je hebt de geoogste mama mia weed nog die je kan roken en dat is beter dan niets oogsten natuurlijk volgend jaar gewoon weer knallen <_<

 

Groetjes shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...