Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
groninger

woops bestoven of niet

Recommended Posts

hallo

 

zit net even mijn planten te bekijken en valt me op dat op de onderste takjes aan de haartjes veel zakjes beginnen te komen. nu ben ik beneden bezig met een zadenkweek dus een risico is het wel maar is dit een teken van bestoven of ? de grote toppen hebben dit allemaal niet dus beetje raar dat wel

 

(geen toestel hier nu dus sorry voor de geen foto )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zakjes zijn de zaadhoesjes. Even afwachten hoe het evolueert. Maar stuifmeel neem je altijd mee ! een aantal microscoptische deeltjes naar binnen kan genoeg zijn. Je zou je volledig met de stofzuiger en je haren ook moeten afzuigen als je bij de vrouwtjes op bezoek gaat ! (zo'n een wit bescherm pakkie is onnozel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan het wel zien, het haartje verschrompeld, en het zakje wordt dik.

het haartje verkleurd ook sterk en snel.

je moet er rekening mee houden, dan als je bij een man bent geweest, er altijd pollen op je kleding, haar ed kan zitten.

waardoor je dus zonder het te weten kunt bestuiven op en ander plek

 

mvg wolfje

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep net zitten kijken en hup toch wel fors bestoven

ze waren bijna op het eind dus omhalen en de volgende keer beter opletten ben ik bang heb het toch onderschat :bier

 

tadaa leermoment nummer heel veel haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een foto heb maakt het veel duidelijk

kijk in mijn buiten verslag even naar de bestoven adh47 foto's zal ff linkje zoekken

2/3 dagen bestoven dame

gallery_20980_13426_507320.jpg

 

niet omhalen !!!!!!!!!!!!!!!!!! als de onderste toppen bestoven zijn zijn de bovenste nog goed te roken;)

voortaan net als ik eerst de niet bestoven planten behandelen andere hok met bestoven behandelen douche en kleren wassen (kon ik dat nog maar gewoon doen kmis het :bier )

 

heb je een inlaat ? ??? zit daar een Filter op ? anders doe je beneden je kast open is het boven via de luchtstromen in huis ook bestoven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep heb alle hints eens goed bekeken en ze zijn bestoven

ze waren tegen het klaar aan dus heb ze toch omgehaald en kijken wat er nog af komt maar denk dat dit een beetje een verlies is

eigen schuld toch onderschat dat stuifmeel.

 

Ga de zadenkweek nu lekker afmaken heb de mannetjes al om (genoeg opgevangen ) en zal vanavond mijn white widow gaan beknippen en stekjes maken voor de volgende ronde.

 

Zo zie je maar weer als je goede raad niet opvolgd dan word je de gebeten hond dus wederom heb ik weer wat geleerd en zal dit me niet nog eens overkomen :bier

 

Weet iemand trouwens hoelang stuifmeel als het zeg maar airborn is nog rond hangt in een huis ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...