Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Fruts87

Belgen pleiten voor 'bierpas'

Recommended Posts

AMSTERDAM - In België wordt gepleit om een bierpas in te voeren voor Nederlanders, die dezelfde functie moet hebben als de wietpas.

 

 

 

In Nederland kan men sinds 1 mei alleen in coffeeshops terecht met een wietpas om overlast te voorkomen. Buitenlanders worden hierdoor uitgesloten.

 

Een groep Belgen vindt echter dat buitenlanders ook voor overlast in hun land zorgen door het nuttigen van hun bier. Daarom is er een facebookpagina in het leven geroepen om ervoor te zorgen dat er een bierpas komt.

 

De bedenkers van de pagina vragen mede-Belgen of ze het ook zo beu zijn dat 'al die zatte toeristen overlast zorgen bij het drinken van ons vaderlands bier.'

 

"Daarom zijn wij voor de invoering van de bierpas!", aldus de boze Belgen.

 

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef ze gelijk als "uit de klei getrokken" Nederlander.

De belgen staan naast ons wat dit betreft, samen staan we sterker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DOEN!!! hoop dat er binnenkort geen Nederlander meer bier kan drinken in het buitenland, liefst zoiezo nergens binnenkomt zonder pas of zonder vuil aangekeken te worden.

 

niet dat dat leuk is.. maar het staat wel leuk in de geschiedenisboeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja lijkt me lachen heb je straks in belgie allemaal busjes met iligale bier dealers en bier runners :bier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kvind het erg.

Nu gaan wij Belgen de NL'ers afstraffen omdat ze hun politiek ni in orde hebben.... alsof de onze zo toppie draait.

Ipv te pleiten voor een bierpas zouden ze beter pleiten voor gedoogbeleid in België met eigen koffieshops.

Komen jullie in de toekomst toch gewoon gezellig buurten bij ons zoals wij al jaren doen bij jullie, als jullie deraan blijven hangen aan dat "pasje" of "club" beleid. Lijkt me beter plan. Bierpas... man o man... alsof jullie allemaal staan te springen op die wietpas... ik denk trouwens dat Belgische bierdrinkers liever gezellig pintje samen drinken...

 

Waar gaat dit naartoe?

 

sterkte allesinds ginder

 

Herrertubbie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon doen, dat geeft op een PERFECTE manier weer waar die idiote regering van ons mee bezig is. is dan vooral om een statement te maken natuurlijk, maar soms is dat NODIG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen die hier aan meewerkt

 

moet zich diep schamen........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat België ook maar een gedoogbeleid moet voeren, daar heb je zeker een punt ! Maar het gaat om het principe. Elke "belg" wordt als een vervelende drugtoerist bestempeld. Een Belgische nummerplaat is als een Jodenster geworden. Ik werk in Nederland, woon vlakbij de grens in Limburg, ik heb een sofi nummer, betaal belastingen in NL, ik betaal veel aan de CZ enz....Maar ik mag geen coffeeshop binnen ? Discriminatie van het belachelijkste soort !

 

-Rond nieuwjaar wordt mijn stad overspoelt door Nederlanders die vuurwerk komen kopen...Vuurwerkpasje invoeren of eisen dat NL een gedoogbeleid voert ?

-De plaatselijke ziekenhuizen hebben nu een wachtlijst voor niet-dringende operaties....omdat er zoveel Nederlanders naar onze ziekenhuizen komen...Ofwel een ziekenhuispasje of NL moet maar een beter zorgbeleid voeren !

-1/3 de van de inwoners in mijn stadje is Nederlander omdat de huizen hier veel goedkoper zijn. Gevolg is een forse steiging van de immo prijzen en onbetaalbaar voor de gewone Vlaming die geen huis meer kan kopen in eigen streek...Immopasje invoeren of NL moet maar iets doen aan die enorme prijzen van hun woningen...

 

Nederland is de laatste jaren behoorlijk verrechtst en onverdraagzaam geworden ervaar ik zelf... En daar is rechts zelf niet alleen voor verantwoordelijk maar ook de linkerzijde....Op naar de poltiestaat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schaam me ondertussen diep voor mijn nationaliteit :D .

En dat durft zich ook nog een multiculturele samenleving te noemen :bier .

Share this post


Link to post
Share on other sites

is er niets dat de burger kan doen ? er zijn zo veel mensen tegen de wietpas, we leven toch in een democratie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat België ook maar een gedoogbeleid moet voeren, daar heb je zeker een punt ! Maar het gaat om het principe. Elke "belg" wordt als een vervelende drugtoerist bestempeld. Een Belgische nummerplaat is als een Jodenster geworden. Ik werk in Nederland, woon vlakbij de grens in Limburg, ik heb een sofi nummer, betaal belastingen in NL, ik betaal veel aan de CZ enz....Maar ik mag geen coffeeshop binnen ? Discriminatie van het belachelijkste soort !

 

-Rond nieuwjaar wordt mijn stad overspoelt door Nederlanders die vuurwerk komen kopen...Vuurwerkpasje invoeren of eisen dat NL een gedoogbeleid voert ?

-De plaatselijke ziekenhuizen hebben nu een wachtlijst voor niet-dringende operaties....omdat er zoveel Nederlanders naar onze ziekenhuizen komen...Ofwel een ziekenhuispasje of NL moet maar een beter zorgbeleid voeren !

-1/3 de van de inwoners in mijn stadje is Nederlander omdat de huizen hier veel goedkoper zijn. Gevolg is een forse steiging van de immo prijzen en onbetaalbaar voor de gewone Vlaming die geen huis meer kan kopen in eigen streek...Immopasje invoeren of NL moet maar iets doen aan die enorme prijzen van hun woningen...

 

Nederland is de laatste jaren behoorlijk verrechtst en onverdraagzaam geworden ervaar ik zelf... En daar is rechts zelf niet alleen voor verantwoordelijk maar ook de linkerzijde....Op naar de poltiestaat !

 

 

Denk dat ze binnenkort de grensposten gaan schilderen, nieuw laminaatje erin, slagbomen smeren en we zijn weer terug in de tijd.

 

Opstelten krijgt het zelfs voor mekaar complete groeperingen tegen mekaar op te zetten en ze te laten vechten om iets wat het niet waard is om over te hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zijt ge helemaal zot geworden :bier gauw ff bijgieten dan maar :P ;)

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...