Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Nesta

CBD soorten

Recommended Posts

Bij deze een verslag van de rookervaring met de CBD CREW OUTDOOR MIX

http://www.seedsman.com/nl/cbd-outdoor-mix-feminised-5-seeds

 

Breeder EJB.

Twee pheno's.

Natuurlijk afgebloeid.

Vergelijkingsmateriaal: verduisterde Cbd Crew Critical Mass. Rookverslag: http://www.wietforum.nl/index.php?s=&s...t&p=1091725

 

Minder opvallende smaak dan de verduisterde CM (die was ook wel erg lekker van smaak) maar hetzelfde mond-keel-long gevoel: verzachtend, hoestdempend, meer lucht, je kunt dieper inhaleren en 'breder' ademen.

Na het eerste haaltje komt er meteen wat los: instant relief.

Heldere high. Valt als een dekentje over je heen met een rustige subtiele high die niet belemmert in je functioneren.

Niet echt aantoonbaar verschil tussen de twee pheno's..

 

Nice one, tnx EJB!

Met dank aan Kano DBK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx nesta voor je verslagje, inderdaad de verduisterde critacal mass is beter van smaak en iets sterker.

Als men een rustgevend mediwietje zoekt die erg lichamelijk is ipv stoned/high in de kop dan is dit soortje een uitkomst ( cbd crew lage % thc soorten!)

 

en zoals jij beschrijft, het instant relief met dat lekker dekentje, voor mij als chronisch pijnpatient een uitkomst, weg met de angst voor pijnscheuten, gewoon lekker irie/relaxed slapen met minder pijn.

 

cbd crew zaden, ik zeg ........DOEN!!!!!!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabidiol, a Nonpsychotropic Component of Cannabis, Inhibits Cue-Induced Heroin Seeking and Normalizes Discrete Mesolimbic Neuronal Disturbances

 

Een onderzoek gedaan op ratten, maar: "The findings highlight the unique contributions of distinct cannabis constituents to addiction vulnerability and suggest that CBD may be a potential treatment for heroin craving and relapse."

 

Uit: The Journal Of Neurosceince

 

Lees artikel: http://www.jneurosci.org/content/29/47/14764.full

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoy,

ik kreeg een toppie van de cbdcrew

dus leek me wel gepast om hier wat te melden.

het betreft de shark shock

ik vermoed hydro gegrowt.

 

de bittere geur doet sterk aan afghaan denken,

met een spicy ondertoon.

bij het roken komt die spice veel meer naar voren dan het bitter(van de afghaan)

halverwege de joint moet ik gapen

dus cbd for sure.

 

de druk op de ogen vind ik wat weinig terug

wel lekker wollen oorkleppen op=demping tonen

gaap, jointje is weer uit :verrygood

 

smaak is echt weinig uitbundig, komt denk ik ook door de weinige cure of snelle flush

maar toch vind ik de afghaan ook hier sterk in terug

eenmaal gekeken op seedfinder snap ik dat de skunk 1 erg afghaan dominant geweest moet zijn.

 

greetz Weetje

gaap

Share this post


Link to post
Share on other sites

vriend van me heeft enorme last van zijn been, moet hiervoor naar fysio en kan niet meet werken, moet 1 of twee weken rust. Hij rookt altijd heribei bio uit eigen tuin of soms wat sterke binnenwiet uit de shop.

NU heb ik hem cbd crew outdoor gegeven maar as hij het rookt wordt hij niet stoned ( logisch als je heribe gewend bent ) lichamelijk vons hij het wel ok, de pijn werd iets minder. Door de fysio behandeling heeft hij meer pijn, ik zei zet er thee van maar dan met melk, zo wordt je lichamelijk en in je kop stoned. Recept gegeven en ik kreeg vanochtend een sms: " ik heb gedaan wat jij zei met jouw wiet en HET WERKT " ideaal medicinaal dus.

 

doe er je voordeel mee.

 

gr ejb

 

ps. dit is geen nieuwtje, is natuurlijk algemeen bekend maar een gebruikers/ervarings verhaal is nooit verkeerd!!!! en hoe meer mensen dit gaan doen des te beter!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb mijn collega en man aan de wietthee gekregen, ze kan eindelijk weer slapen......zo zie je maar, wiet is een verdomd goed medicijn!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer top om dit te lezen Ejb ;)

 

Ik ben even gaan speuren tussen de soorten van de CBD Crew.. die Critical Mass gaat het worden..

Van deze soort krijg jij tog die pain relief en dat je lekker kunt slapen zonder al te veel pijn?

 

Volgende ronde staat ze in mijn kast erbij!

 

Thanks for sharing :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice work ejb ;)

 

enne critical mass

jawel, die dampen we erg vaak in spanje,

en ik kan u garanderen: bloei die dame lang af

dat doet de werking zekers goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Critical Mass van CBD crew is een speciale.

Veel goede reacties op gekregen en boven verwachting goede resultaten. ;)

Dit jaar komt er een CBD crew Nordle naast te staan, in potentie ook een hit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Weetje : Hoeveel weken moet ik dan ongeveer op rekenen? Op de site vd CBD crew staat bij Critical Mass 8weken, zeg jij rek het zo ver mogelijk, tot 10, misschien zelfs wel 11? Ik zit volgende ronde in tijdsnood 8weken gaat me wel lukken maar veel meer ook niet, kan hem wel ook op beide manieren doen, 1x na 8weken, en de ronde erna tussen mijn Silver Hazejes 10-11weken..

 

@ Nesta : Goed om te weten! ;) Ik vond het al lastig kiezen, ga jij die Nordle outdoor of indoor growen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice, m8 op die link zie ik dat je bij medische eigenschappen hebt beschreven dat het geen pijnbestrijders is en geen slaapmiddel..

 

Iets wat Ejb wel aangaf bij deze strain.. of ging het dan tog over een andere CBD strain?

 

Ik ben echt heel hard op zoek naar juist die 2 eigenschappen, pijnverdovend en een goed slaapmiddel.. vorige ronde een Ortega Indica gehad, mijn broer en ik, beide medische gebruikers vinden het een relax wietje, goed te roken zacht op de keel, en redelijk pijnverdovend maar nog niet je van het.. wel kunnen we er beide heerlijk mee slapen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had cbd crew outdoor mix en criticall mass gekregen via nesta outdoor verduisterd.

beide goed slaapmiddel en pijnverlagend!!!!!

 

overigens doet afghaan hash ook wonderen!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks EJB ;)

 

Miss ik heb last van versleten gewrichten en daar helpt eerder een soort die zowel hoog thc als hoog cbd heeft tegen dan een 50/50 soort als waar we het hier over hebben.

Ik ben er nog niet achter of dat persoonlijk is of regel.

In een Zenseeds Libanon30 X Bluehemp Lebanon27 die ik twee jaar geleden had staan kwam zowel de medicatieve als recreatieve kant het beste naar boven en nu heb ik veel plezier van een Pakistan Valley oogst (World Of Seeds) die me maximaal ontspant, zowel lichamelijk als geestelijk.

 

In search of the holy grail..

Helaas is de Cbd Critical Mass hier op anders had ik je deze kunnen laten proeven en testen.

Misschien is er iemand anders die zou kunnen helpen zodat je weet waar je aan begint?

Edited by Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi peeps,

 

Een paar weekjes geleden ben ik naar barcelona geweest en ben langs geweest bij de jongens en meisjes van resin club/cbd crew..

Ik heb daar de cbd soortjes kunnen proeven.

Ik was zeer aangenaam verrast door de positieve werking van deze soorten. Vooral de 1:1 Z7 pheno, 9%THC:9%CBD, deze noemen ze daar sanadora, heeft me enorm verrast. Heel lekker wietje met zeer leuke en happy high en zeer ontspannen body feel.

Heb nu zelf een pakje Z7 besteld. Ook de sour widow heb ik besteld, het zijn de enige reguliere zaden van de cbd crew.

Daar ga ik mee aan de slag.

Van de medische werking ben ik nu helemaal overtuigd. Het zoeken naar de 1:1 pheno begint zodra ik de zaden heb.

Ben er nu helemaal van overtuigd dat mensen die geplaagd worden door chronische pijn en/of andere ziekte verschijnselen er baat bij hebben.

Als ik de pheno vind waarna ik op zoek ben, volgt het olie maken en andere extracten en kan het medicijn haar werk doen bij al de mensen die verlichting zoeken voor hun kwaal.

Cbd kan voor velen meer dan een pleister op de wonde betekenen. De symtoom bestrijding van vele ziektes kan hierdoor is een stroomversnelling raken. Veel beter dan de zogenaamde medicinale wietjes die nu al op de markt zijn in nederland en die jammer genoeg veels te duur verkocht worden en die vaak niet echt een lekker rokertje blijken te zijn. Bedrocan kan er nog wat van leren.... Het is vlgs mij dan ook maar een kwestie van tijd voor de oorlog van monopolisering gaat beginnen. Vele zullen proberen op de cbd kar te springen maar weinigen zullen er in slagen. De pharma industrie zal het waarsch demoniseren en afschilderen als een niet te vertrouwen heksenmiddel.

Maar wij weten beter.

Grtz en succes met het cbd avontuur.

AG

Share this post


Link to post
Share on other sites

toffe reply ag13 en fijn dat jij het ook ontdekt hebt. Ik geloof vele zaadbanken niet wat het medicinale betreft, ook bij hun lijkt het om geld te gaan...gelukkig zijn er wel zaadbanken die het WEL serieus nemen en echte medizaden op de matrkt brengen, daarom is een topic zoals dit ook zo belangrijk. Elkaar informeren, helpen etc.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P Goeie info ;)

 

Hieronder wat info uit monde van Namkha, de drijvende kracht achter The Real Seed Company.

TRSC verkoopt originele ongekruiste landrassen en is de man die er voor zorgt dat we soorten als Parvati en Lebanese kunnen kweken, op zoek naar o.a. hoog cbd planten.

De info betreft een thread waarin iemand vragen stelt achter de oorsprong van de TRSC zaden.

http://www.uk420.com/boards/index.php?showtopic=317577

 

if at some point any of these strains get reproduced outside of their country of origin then the description will say so on the site

 

otherwise, these are all direct from the country of origin

 

to my knowledge African Seeds is the only other seedbank that has offered pure heirloom strains in this way, and afaik they went out of business in the wake of the Marc Emery bust

 

Afropips closed when, afaik, Jim died --- he was reproducing the strains outside Africa, under lights...

 

Seedsman has a few worked heirloom strains I think

 

as do ACE and Cannabiogen - although, with a few exceptions, the majority of their offerings are hybrids I think...

 

also Bluehemp from Switzerland may be another reliable source

 

all of the above I have mentioned are reputable, honest companies in my experience

 

Helaas bestaat Blue Hemp niet meer (zaden worden wel actief gereproduceerd) maar volgens mij stipt Namkha hier wel correct aan waar je moet zijn voor echte landras zaden.

Edited by Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een vraagje aan jullie.

Kan ik hier in nl wiet laten testen op thc:cbd gehalte?

En zo ja waar dan en hoeveel kost t?

Heb een lab gevonden in barcelona waar ze t gratis doen. Zou leuk zijn als in ons goeie ouwe kaasboerenlandje dit ook mogelijk zou zijn.

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey AG13

Zover ik weet zijn er in NL geen gratis testen te doen.

Sterker nog zelfs betaalde testen zijn dungezaaid en dan ook nog eens peperduur.

Hier loopt een thread over Test Lab Amsterdam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer maar toch bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cbd-crew pikt zo ook een graan mee van dutch passion natuurlijk.

Edited by SPace-c-boy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...