Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

goddude

1e Indoor Kweek: 1x 300W LED LAMP (!)

Recommended Posts

Ja er is al heel veel leuks te zien, plantjes zien er echt goed uit en gaan zo tegen eind volgende week (21-22/07) tegen de vlakte denk ik. Hierbij wat wazige fotos. Het is namelijk moeilijk een scherpe te trekken want ik wil geen daglicht binnen laten tijdens de donkere 12u en tijdens de verlichtte 12u is er het Rood-Blauwe licht dat alles eveneens vertekend. Dit weekend post ik nog wel eens betere fotos:

 

gallery_31061_13940_681945.jpg

 

gallery_31061_13940_441139.jpg

 

gallery_31061_13940_877239.jpg

 

Ja het is al een tijdje geleden maar ik zag eerlijk gezegd gewoon het nut en de fun niet meer in door de reacties van vele betwetertjes hier op dit forum. Die laat ik dan ook liever verder ploeteren. Sorry voor diegenen die wel geïnteresseerd waren en opbouwende reacties gaven maar dit forum is duidelijk (nog) niet klaar voor LED. Voornaamste conclusie voor de beginners: Geloof die bullshit niet dat je een 3 - 4 - 5 - .... - 56403113 verschillende (rood-oranje-blauw-uv....) kleuren LED lamp nodig hebt om wiet te kweken. Met een eenvoudige 2 kleuren lamp (rood & blauw met juiste golflengte, zie 'fotosynthese') groeit je spul als brandnetel.

 

C u guys later

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoelang staan ze nu al op 12/12?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daarna op 12/12 tot nu (13 dagen) lamp eerst zeer dicht..............

 

Vanaf 7 mei op 12/12.

 

Ruim 9 weken 12/12 op dit moment dacht ik zo?

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom dat ik het bewust in deze topic schrijf :D.. Idd, we zitten bijna aan het eind van de 9e week.. Eind volgende week wordt er geoogst, toppen zien er lekker uit!! :vape: Happyhappy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de toppen van de bergen............... :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar zijn ze ik zie ze ook niet :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke toppen, weer de zoveelste led. teleurstelling, ik denk dat je een paar gr. hooi overhoud..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

was ook niet voorspeld ofzo :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dutsjes toch, julie profileringsdrang is blijkbaar veel groter dan de lengte van jullie ***.

 

gallery_31061_13940_968305.jpg

 

gallery_31061_13940_672937.jpg

 

gallery_31061_13940_1032982.jpg

 

gallery_31061_13940_886695.jpg

 

gallery_31061_13940_161376.jpg

 

Het wordt nu stil, shhht, shhht, shhht, shhht, zo muizestil, shht shht shht shht, geen enkel woord, shht shht shht shht, wordt nog gehoord shht shht shht shht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

noem je dit toppen? Komop wel realistisch blijven, ik vind de reactie's hier ook soms wat kinderachtig. Jij bent gedreven en super eigenwijs, dat is een goed iets (ben ik ook). Maar eerlijk is eerlijk dit zijn natuurlijk geen toppen.

 

dit zijn toppen, in minder tijd dan jouw gekweekt

gallery_34076_13992_3141238.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan bovenstaand bericht niet tegenspreken , er zijn inderdaad toppen te zien op de foto !

 

op de foto van goddude zie ik bloeiverschijnselen , beginnende topvorming .... als je dit eind volgende week wil gaan oogsten ... dan vind ik het toch een beetje een mislukking ...

 

en ik wil goddude niet dissen , want hij heeft het tot nu toe beter gedaan dan ikzelf ik heb in heel men leven nog geen top geoogst . maar ik denk wel dat goddude zelf het verschil ziet tussen de twee foto's ....

 

greets mister !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geven je haartjes al aan dat ze klaar zijn?

Ik zou ze iets langer geven dan wat jij zegt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet over een week of 25 wel klaar zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites
moet over een week of 25 wel klaar zijn...

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd naar het eind resultaat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een mooi voorbeeld van Dr.Livingstoned.

Gekweekt onder een simpele 600w lamp met organische voeding. :o

dan zou je met 300w toch minimaal de helft kunnen doen.

 

gallery_10252_5013_728906.jpg

 

Ik denk toch dat je nog minimaal een week of 6 door moet gaan om een echte opbrengst te halen.

Ik ben echt heel benieuwd.

We hebben maar weinig forumleden die een ledkweekje ook daadwerkelijk afmaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en daarom ben ik teruggestapt uit led naar hps. is leuk voor moederplantje ofso kweken onder led maar bloeien is nog dramatischer dan t-neon of cfl lol :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha wat is dat toch met die LED kwekers.. de een nog enthousiaster als de ander.. ze kunnen allemaal net zo goed die lamp zelf namaken en verbeteren.. hebben schijt aan advies.. en komen er haast allemaal na een half jaar achter dat de kweekjes op het forum ZONDER led toch wat effectiever zijn.. en dan komt dat proces van toegeven en erbij neerleggen en dan zijn ze gevlogen.. een enkeling schraapt de moed bij mekaar om te zeggen.. TIS KUT.. toch maar hps of iets dergelijks.

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt led kroket ?

van je geloof af?

hihi

vroeg of laat he :huh:

 

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...