Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MeneerJansen

Coffeeshop Happy Corner te Assen

Recommended Posts

Onlangs even in Assen geweest.

Heb hierbij een kort bezoekje gedaan aan The Happy Corner

.

 

Bij het binnenkomen viel me op dat er rekening werd gehouden met het ergste : Deursluis bij binnenkomen en verlaten , camerasysteem en een strikt gescheiden indeling tussen personeel en klantetn door een doorzichtige "kooi"om het personeelsgedeelte.

Midden op de dag lijkt het voornamelijk op een plek waar klanten snel iets afhalen..er blijven niet veel mensen zitten.

Echt gezellig voelt er niet,

Er lijkt geen actieve ventilatie te zijn : de lucht in het rookhok bij de toiletten staat stil : ideaal als je net als ik van de nageur van een joint houdt..

 

Op het standaardmenu twee soorten wiet ( 6,50 p gram) en 4 soorten hash.

White Widow en Sneeuwitje als wiet , en enkele marocjes+ een afghaan als hash.

 

Er waren ook enkele apart vermelde wietsoortjes: ik kocht er de Blue Cheese en de Amnesia Haze , twee zakjes van elk een gram , voor 12.50 p stuk.

 

Ik besloot de haze in de shop te roken .

Beter een haze als ik nog dingen moet doen dan een cheese.

 

De smaak viel me op : een mooie haze met een peperige nasmaak.

Deze amnees vrolijkte stevig op , en maakte me redelijk rustig , maar niet te sloom.

Schone verbranding: 12.50 is veel geld per gram , maar het product is wel eerste klas.

 

Savonds een beetje Blue Cheese gerookt: kon nog wel ietsje later geoogst worden , maar duidelijk schoon gekweekt en rustig gedroogd: de onmiskenbare cheese geur , prima ontspanner, en een toefje blueberry in de geur is ook terug te vinden.

 

Al met al zou ik er nog wel eens terugkomen als ik in de buurt zou zijn: met zulke kwaliteit ben ik graag klant.

Voor de gezelligheid ga ik wel ergens anders heen...

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

2013 pas daar :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf woon ik in Groningen.Nog geen wietpas hier.

 

Heb al wel vernomen dat de burgemeester ook niet op een wietpas zit te wachten.tienduizenden studenten hier die waarschijnlijk allemaal naar een straatdealer zouden moeten gaan als ze eens high willen worden..er zullen maar iets van 15000 wietpassen in de stad groningen komen...in een stad met de laagste gemiddelde leeftijd van nederland...

 

Bovendien weet ik dat sommige coffeshophouders de zaak gaan treineren als er ooit toch een wiet pas komt.

Sommige van de coffeshopeigenaars zijn al sinds het prille begin bezig met het strijdvaardig zijn op politoek gebied..

Dit is een stad die geen last heeft van touristen en ze liefst met open armen ontvangt..

 

Fuck Ivo die de zaak op stelten wil zetten.

Ivo Opstelten is een schadelijke bijwerking van de war on drugs...zo zie ik het.

Logica en gezond verstand zullen zegevieren, die hoop ben ik nog niet kwijt.

Ik verwacht dat de politieke oppositie dankzij Ivo's gezwets aan terrein zal winnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je het echt over de Happy Corner in Assen?

 

Heb er nooit echt goede wiet gehaald, de "exotische" soortjes smaken net als de rommel die ze normaal verkopen, mensen achter de bar zijn onvriendelijk en er heerst altijd een onprettige sfeer.

 

Overigens moet gezegd worden dat de laatste jaren de prijs/kwaliteitverhouding beter is geworden ten opzichte van de rest van de shops, toch kun je beter naar Emmen, Meppel, Zuidlaren of Groningen voor een beetje kwaliteit.

 

Kortom: echt een shop die je moet vermijden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik schrijf toch ook dat het niet gezellig is?

de kwaliteit van de dure wietjes was goed.

 

Natuurlijk nooit zoals ik ze zelf kweek...

Vergeleken bij je eigen zorgvuldig gespoelde en langzaam gedroogde eigen kweek is alles kl*te

 

De amnees en de blue cheese waren schoon en hadden een goede geur, en prima werking

punt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ongeinteresseerd persoon(staan altijd te bellen of te lullen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook "slechte" shops krijgen wel eens goede wiet aangeboden..

 

bij een shop moet je ter plekke kijken of het goede wiet is.. is het dat niet dan koop je wat anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy corner.. M'n eerste wiet gekocht daarzo , nog van een man in de hoek met een grote tas bij zich

 

Wat is er een bult veranderd zeg!

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou , tis gebeurd hoor.

Ben ongelofelijk zielig verneukt door THE HAPPY CORNER ASSEN.

 

in volste vertrouwen 2 zakjes cheese gekocht a 12.50 p gram= 25 eu.

Helaas, het was een te warm gekweekte California Indica, muf , en zeer slap qua werking.

Ik had er bij een dealer om de hoek misschien 9 euro voor betaald .

 

De White Widow snuffelde ik even aan : die rook naar een oude sportschool met schimmel.

Ook waren vanwege de T.T. dagen de [rijzen officieel met 2.50 p gram verhoogd (!)

(als ik 3000+ extra klanten verwacht , op exact het tijdstip dat is gepland, dan koop ik iets meer in , en zorg ik voor een makkelijke aanbieding zodat de rijen bij het loket snel weer de shop uit zijn.Ik ga dan niet prijzen verhogen , tenzij ik klanten wil wegjagen , en makkelijker geld kan verdienen met minder inkoop.

 

 

Als ik een klant-onvriendelijke shop wil bezoeken ga ik als een speer naar THE HAPPY CORNER in ASSEN.

 

Fucking hell , mijn northern lights autoflowers schieten maar niet op... i need smoke!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy sucks.. probleem is dat ze een monopoly positie hebben en de eigenaar en het personeel overal schijt aan heeft en alleen bezig zijn met geld verdienen en al jaren de kwaliteit uit het oog zijn verloren!

oh, en of je nou white widdow of sneeuwwitje besteld.. 9 van de 10 keer komt het uit dezelfde bak.. de haze en de rqs is way overpriced voor hetgeen je ervoor krijgt en de stufjes zal ik maar helemaal over ophouden..

 

 

uch, ik heb gesproken..

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...