Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
royaldane

white widow x autoflower

Recommended Posts

hallo,

 

als je een white widow met een autoflower bestuift, krijg je geen autoflower.

maar begint de bloei dan wel eerder?

 

bijvoorbaat dank.

 

mvg Rd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel je kruisen ? WW male stuifmeel en een AF ?

Je vrouwtjes gaan stoppen met bloeien en zaad aanmaken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een white widow x autoflower. de zaden die daar vanaf komen.

begint de bloei eerder van deze kruising.

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ooit eens een PP-achtige (PPQ van het ter ziele gegane Bioqueen) gekruist met LR1 en die ging niet eerder bloeien, de PPQ was trouwens al een vroegbloeier die in juli ging bloeien. Bloei begon ongeveer gelijktijdig, maar het afbloeien ging wel een stukje sneller. Nadeel was dat ik toen grote planten had met de smaak van Lowryder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

heeft iemand anders nog ervaring met deze kruising?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er geen ervaringen met die kruising, maar ik weet wel dat al je nakomelingen verschillende eigenschappen zullen hebben, een enkele autoflowered, sommige bloeien zoals de WW. Gewoon alle dingen die de ouders hebben kun je terugvinden in je nakomelingen. Van deze nakomelingen kun je dan weer gaan selecteren welke eigenschappen je wilt enzovoort.

 

Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principe kom je dan geen enkele autoflowers tegen tenzij je doorkruist tot f2, wel een grote kans op vroegbloeiende planten ja. De Shackf2xlowryder 1 planten die ik heb gehad zijn allen eind juni/begin juli al in de bloei geschoten, smaak van lowryder was wel dominanter aanwezig. Gelukkig zijn er nu wel betere autoflowers op de markt om te gebruiken hiervoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb er geen ervaringen met die kruising, maar ik weet wel dat al je nakomelingen verschillende eigenschappen zullen hebben...

Mijn PPQ x LR1 gaf 1 fenotype, ze verschilden in grootte hooguit enkele centimeters, de mannetjes waren niet van de vrouwtjes te onderscheiden voor de (voor)bloei begon, en van de 60 ging er niet 1 autofloweren (rootbound in te kleine potten gingen ze wel allemaal bloeien in juni). Kortom de meest homogene soort die ik ooit gezien heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten, mijn F1 had ik nogal laat gezaaid en hiervan kan ik dus niet zeggen of er autoflower tussen zat. Wel zit er in mijn F2 nu een mannetje die autoflower is.

Bij mijn F1 was er wel duidelijk verschil in geur, smaak en kleur. Misschien heb jij er eentje gehad met hele dominante genen :lol:

 

Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...