Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jojo90

ben ik weer met mijn 2e kweek

Recommended Posts

hallo, allemaal hier ben ik weer.

heb vorig jaar veel genoten van deze site en van mijn eigen kweek :wave: en dat was niet gelukt zonder jullie hulp!

had vorig jaar 2 planten white widow en hollandse hope, nu heb ik vandaag ff zaden voor dit jaar gekocht.

dacht eens een keer autoflowers te nemen want wil geen plant van bijna 2 meter weer in mijn tuin hebben de buren zullen dan wel weer denken :)

hier de 5 soorten die ik dit jaar ga proberen:

2x Lowryder 2 - Joint doctor

1x Auto silver haze - Greenlabel

1x Northern lights - Vision

1x Pineapple express - Barneys farm(die naam trok we wel aan vanwege de film pineapple express :o )

als iemand met 1 van deze evaring mee heeft hoor ik het graag :tu

 

mvg. jojo90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan je niet helpen jojo, maar ik vraag me nou toch echt af wat die autoflowers nou zijn.. zijn die dingen genetisch gemanipuleerd ofzo? Of is dat gewoon iets wat ontstaan is tussen het kruisen van soorten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe ze die dingen hebben gemaakt zou ik niet weten maar vind het wel een vette uitvinding lekker makkelijk :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kan je niet helpen jojo, maar ik vraag me nou toch echt af wat die autoflowers nou zijn.. zijn die dingen genetisch gemanipuleerd ofzo? Of is dat gewoon iets wat ontstaan is tussen het kruisen van soorten?

 

 

Als het een tip kan zijn moet je es autoflowers googlen...

Dan ga je veel te weten komen...

Autoflowers gaan van zichzelf in bloei, ongeacht het aantal uren licht...

Heb reeds gelezen dat dit van strain tot strain afhangt.

Ieder plantje is toch verschillend, nu ik laat het woord over aan de kenners :wave:

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb even gegoogled en die autoflowers gaan er wel op om gewoon her en der buiten neer te zetten op plekken waar hij niet makkelijk door iemand gespot word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar je moet ze wel op een verstandige plek neer zetten en een paar verschillende spots hebben want als je er 30 op 1 plek neer zet valt het waarschijnlijk wel op en als de politie dat ziet ben je gelijk het haasje :tu

als je er bijvoorbeeld 2 hebt staan kunnen ze je volgens mij niet zo heel veel maken tenzij ze bewijzen hebben dat je daar 10 spots van hebt :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om een autotflower te krijgen kruisen ze het met een Ruderalis.

Een Ruderalis bloei uit zich zelf maar maak zo goed als geen resin aan.

Er zijn vele Ruderalis kruising in omloop de meest bekende zijn toch wel de lowryder kruisingen.

 

Groot nadeel van autoflowers is dat je niet de groei tijd bepaalt.

En mochten ze in een te klein potje zitten voor een wat langer tijd (Zie je vaker op het forum) dan versnel je het nog eens.

Snel ziek, een binnen plant kruisen met een Ruderalis wilt niet zeggen dat het meteen een buiten topper word.

 

De ouder generatie missen smaak en potentie (Kan niet over 3de generatie oordelen maar tot aan 2).

Nu had ik laats wel die NLA waarvan NLA #1 een zware jongen was (Zelf na het mislukken).

 

 

Voordelen,

Je hoeft geen rekening te houden met licht.

Blijven redelijk klein moet ze nog zien die meer dan een meter worden.

Snel klaar.

Je kan meerder rondes draaien.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er wordt nu ongeveer 15 jaar gewerkt met autoflowers, ze beginnen sinds een paar jaar redelijke potentie te tonen. Begint nu wel heel hard te gaan omdat veel breeders in gaan zien dat deze planten wel degelijk potentie hebben, was in het begin wel anders maar toen was het ook nog niet veel. Er beginnen zelfs autoflowers te verschijnen die wel 2 meter hoog kunnen worden(in ons klimaat wel lastig). Als je redelijk engels spreekt/leest zou ik eens kijken op autoflower.net, staat heel veel informatie op het forum daar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...