Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weedyweedy

4x Sneeuwwitje Micro 90W 60x40

Recommended Posts

Planten zien er goed uit,

 

je zit op het randje van voeden, misschien iets erover, dus even rustig aan doen.

 

ga zo door :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top man dankjewel :).. ga cker even minder voeden dan. Mag ik vragen hoe jij dat ziet?.

Grtz ww

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Weedy,

de bladpunten beginnen te verbranden ( worden bruin).

Dat is een teken dat je te hoog in de voeding zit.

Maar in mijn ogen valt het bij jouw nog reuze mee,

bij mij is het meestal erger. :)

 

Het ziet er goed uit!

Ga zo door.

 

Groetels

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey torsi, dankjewel. Weer wat geleerd :)..het valt ook redelijk mee. Zit voornamelijk bij de zijkant van de tl waar deze het heetst is. Dus de extra warmte zal daar voornamelijk de boosdoener zijn... Ik voed ongeveer 1 x per week. 10ml op 2l water, gewoon volgens de verpakking.

 

Nogmaals bedankt voor snelle reactie.. toptoptop

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was bang dat de toppen niet echt meer doorgroeide. Maar nadat ik vandaag het hokkie weer ff had geopend zag ik toch cker weer wat dikkere toppen :P .. dus ze doen het wel degelijk ;)....

 

zal straks even wat fototjes posten.

 

grtz WW :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 59/26

 

Zoals gezegt zal ik weer even wat fototjes uploaden.

Dit maal met de lampen uit, maar door de flits werden sommige foto's niet bepaald duidelijker.. volgende keer weer met het licht aan :P...waarom dan niet nu meteen!?? naja dan moetik nog een uur wachten voor het licht aangaat :D

 

Als ik met de dametjes bezig ben komt er een heerlijke geur van af. Wanneer ik de borstjes van de dametjes even vastpak zijn me vingers heerlijk sticky.... :D zoals het hoort,,,

 

Hoop wel dat het aandikken van de toppen een beetje door wilt zetten. Nu zit ik er ook elke dag met me klus bovenop dus zie je het verschil ook niet zo snel, mjah...Daarom is afentoe een 2e paar ogen van me mede-forummers een uitkomst :yummy:

 

gallery_19704_13827_602949.jpg

gallery_19704_13827_759195.jpg

gallery_19704_13827_877836.jpg

gallery_19704_13827_802092.jpg

gallery_19704_13827_720199.jpg

gallery_19704_13827_585697.jpg

gallery_19704_13827_528452.jpg

gallery_19704_13827_1180817.jpg

gallery_19704_13827_72415.jpg

gallery_19704_13827_1015533.jpg

 

nou dit waren ze weer. Persoonlijk vind ik de foto's mooier met het licht aan, maar met licht uit zitten er ook wel paar mooie scherpe topppies tussen :)..

Als iemand vragen of verzoek fototjes wilt hoor ik het wel.. ;)

 

gegroet WW

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou vandaag weer een wat mindere dag :P

 

ik heb vanochtend voor ik na me werk ging de dames nog een keer besproeid met promanal-R tegen spint. De lampen heb ik expres wat hoger laten hangen zodat de fan lekker over de plantjes kon blazen.

 

nu kom ik net weer bij de dames en zie ik tot mijn verbazing dat alle haartjes op me toppies overal ineens bruin zijn geworden. Gister zat er her-en-der ook wel wat bruine haartjes maar dit zijn er ineens wel erg veel. En het lijkt me onwaarschijnlijk dat na 28 dagen bloei de plantjes al bijna klaar zijn.

 

hier voorbeeldjes, 2 foto's van gister en 4 van vandaag.

 

GISTER

gallery_19704_13827_1111897.jpg

gallery_19704_13827_993807.jpg

 

VANDAAG

gallery_19704_13827_613683.jpg

gallery_19704_13827_985331.jpg

gallery_19704_13827_423687.jpg

gallery_19704_13827_1666831.jpg

 

Weet iemand of dit erg is :S? en of hoe dit kan en wat ik eraan kan doen?..ik vind het namelijk wel echt kut.. De dames zien eruit alsof hun einde in zicht is.... Wat ik toch echt niet hoop. Schijt hier echt de balen van, Gister nog mooie witte toppen en vandaag bruin....

 

hoop dat iemand me SPOEDIG passend advies kan geven :yummy: , zou enig advies ik heeel erg op prijs stellen ;)

 

grtz WW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt door vocht.

 

Buiten in vochtige periodes kun je het aan je buitenplanten goed zien.

 

Ik zou niet meer preventief je toppen bevuilen met gif voor spint. Tenzij je er last van hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dus over die bruine haren hoef ik me niet zorgen te maken..pfewww.... En uiteraard spruit ik alleen bestrijdingsmiddel middell tegen spint omdat ik hier nog steeds last van heb en het niet over wilt gaan..... Moet ik ze gewoon lkkr hun gang laten gaan?... Ik zit niet echt te wachten op allemaal webjes en spinnetjes tussen me dames...dus ja wat doe ik me die kutspint, want besproeien helpt vast wel maar ze gaan gewoon lang niet allemaal dood...

 

Thnx hans...

 

Ltr ww

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij komen die bruine haartjes juist door het "nevelen" op de top met gif.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spint klimt altijd naar boven, dus een dood takje 'monteren' bovenaan je planten zou ze normaal weg moeten lokken.

Of dat verstond ik toch uit vanalle threads...

 

Niet zo evident met een scrog, maar misschien de moeite om eens te investigeren ?

Als het werkt ben je gelijk van de beestjes en je vergif af :yummy:

 

de groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat freet de spint dan? want die leeft van je bladeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takje met groen van iets anders dan ?

Selder stengel met het loof nog aan of iets dergelijks ?

 

Ben ook maar hardop aan't denken :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bob en Amnees, bedankt voor het meedenken :yummy:...

 

Amnees, dus zo veel mogelijk de toppen sproeien vermijden..ga ik doen/probere..

 

Bob, dit is inderdaad het onderzoeken waard. Maar dit moeten dan wel kleine plantjes met kleine blaadjes zijn. Ze mogen natuurlijk niet het licht belemmeren wat voor de dames is bedoeld. Is er een groente/plant waar spint ook veel voorkomt. Dit is wel het onderzoeken waard ;).. kloote is wel dat de spint echt van links tot rechts in me Hokkie verspreid zit.

 

Zijn er geen beestjes die ik weer in me hok erbij kan doen zoals lieve heers beestjes?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eco-style, promanal-r....gebruik alleen maar producten van eco-style, op advies van Whatsapp, meen dit gelezen te hebben op een topic van Whatsapp.

 

Of heb je goeie ervaringen met een ander product, misschien van Bayern bijvoorbeeld?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zover ik weet kan je plant vitality plus tot twee week voor het einde van de bloei gebruiken, Bayern mag je iig niet over je toppen spuiten.

 

Liever niet natuurlijk....

 

weet niet hoe het zit met ecostyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hansworst, dat plant vitality plus kon ik nog niet, maar ik heb de beschrijving/tekst gelezen en die ziet er veel belovend uit. Zal dit product hoogst-waarschijnlijk wel aanschaffen :D dus bedankt weer :yummy: ,,

 

maar goed ik heb nu weer wat anders,,et zit me echt niet mee me 1e kweek ;) althans zo voelt het nu,,

 

Probleem:

 

bladeren krullen om en gaan hangen. lijkt net of ze water nodig hebben maar de rest van de plant heeft het niet. Vervolgens worden ze geel en sterven af. dit is zins vandaag gister heb ik dit niet opgemerkt, en ik besteed toch best wel veel tijd aan me dames. maja veel meer dan kijken en gele blaadjes weghalen kenje ook niet doen :P

 

maargoed foto...

 

gallery_19704_13827_83413.jpg

gallery_19704_13827_616003.jpg

gallery_19704_13827_893149.jpg

gallery_19704_13827_471407.jpg

gallery_19704_13827_203233.jpg

 

ik geef 1 keer in de week voeding. maar dat is soms ook de enige keer dat is ze echt water geef. Ze krijgen dan ongeveer een 0,4Liter per plantje. tussendoor krijgen ze nog 1 keer 0,25Liter.

 

 

Nou hopelijk kan je of iemand me hier ook weer een handje mee helpen. Ben zelf ook al beetje tussen bladproblemen aan het zoeken..

 

grtz WW

Share this post


Link to post
Share on other sites

probleem al gevonden.. ze hadden gewoon erg dorst schijnbaar. ik had ze water gegeven ben net gaan kijken en staat allemaal weer overeind.. ben ff te snel afentoe :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi weedyweedy,

 

ik denk dat je behoorlijk te weinig water geeft. Ik zou denken dat ze misschien wel elke dag een half litertje lusten.

 

ik zou ze allemaal 1 keer een flinke slok geven, en kijken of ze er dan weer wat beter uit gaan zien.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dj,

 

bedankt heb ze even extra water gegeven. Zal ze van af nu vaker water geven. Ik dacht gewoon even een beetje naar de plant te kunnen kijken en zien dat ze dorstig begonnen te raken. Maar zo ver kan ik het beter niet laten komen begrijp ik?

 

thnxx

 

ww

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeey ww,

 

Ik haal altijd sneeuwwitje bij de coffeeshop.

ik blow dan wel niet heel vaak maar die knalt er egt goed in.

zwaar lichaamlijk stoned gevoel.

 

voor de rest doe je best en denk zelf ook goed na over je behandelingen die je doet.

en voor het water geven gewoon goed de onderkant van je pot voelen en daar op in spelen.

 

keep growing

 

gr,

070

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo 070, ik heb dit soortje ook wel eens gekocht en beviel prima :yummy:

 

ik geef de dames altijd van boven en onder water..maar de aarde was altijd redelijk droog, ga zowieso vaker water geven.

 

Wat betreft deze ronde wil ik er natuurlijk nog zoveel mogelijk van maken, maar volgende ronde gaan er wel wat dingen veranderen. Ma dat komt later...

 

verder zat ik is bij sannie shop te kijken...

 

een die buffertabs leken mij wel wat. aangezien ik het idee heb dat mijn toppen een beetje stilstaan met groeien. Weet iemand of ik deze nu nog toe kan voegen, terwijl ik al paar weken in de bloei zit?

 

 

gr WW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...