Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Japie Kwekel

Sugar Punch onder TL

Recommended Posts

Goedemiddag mensen,

 

Ik heb me net voorgesteld in de daarvoor bedoelde sectie en nu wil ik graag losbranden met mijn eerste vraag:

 

Wat is jullie ervaring met de doorgroetijd van Sugar Punch na de klok op 12/12 te hebben gezet? (Ik lees hierover wisselende dingen op het forum).

 

M.n. ervaringen onder TL ben ik benieuwd naar!

 

Aanvullend: ik heb 2 SPtjes staan in een tentje met een TL bak erboven. Ik heb ze 2 weekjes voorgegroeid en na de 4e internode teruggetopt naar de 3e. Ze staan in 20 l potten met light mix en 3 buffertabs per pot.

 

Ze staan nu ruim een week op 12/12 en zijn sindsdien middelmatig gegroeid. (waarschijnlijk heeft dit te maken met de net iets te koude temp van 17-18 graden in de nacht- dit is inmiddels opgelost door een warmte matje). Ze moeten echt nog wel ff flink doorgroeien want anders komt mn scrog niet vol!!

 

Kortom; wat denken jullie hoelang ze nog groeien??

 

bedankt, JAAP

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor tl licht hangt erboven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temp. Goed houden dan groeien ze tot 4 weken 12/12 mooi door daarna nog wel iets maar niet veel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn Sp zit in de 2e week 12/12 en groeit nog goed door.

(mijn nacht temp is ook 18 graden).

 

Dus dat komt wel goed hoor !

 

 

succes en laat maar komen die pics.

 

de groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, zie ik opeens mn eerste post in de lijst met nieuwe berichten staan.

 

Anyway mijn zorgen waren volledig ongegrond, het netje is meer dan vol! Ze zijn tot enkele dagen geleden behoorlijk doorgegroeid. Dat is tot ruim in week 5 na 12-12(!!!!!) Zal vanavond ff een pic posten (als ik eruit ben hoe dat werkt tenminste).

 

Ze staan onder tl5 buisjes, in totaal 96 w.

 

De groeten, Jaap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Japie,

 

Ik ben benieuwd naar je foto's.

Hier staat uitgelegd hoe je je foto's moet plaatsen :o .

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen,

 

Thx voor de link Beaker. Hier zijn een paar foto's om te laten zien hoe hard deze monstertjes gegroeid zijn de laatste weken.

 

20-4, 11 dagen 12/12. Hier maakte ik me nog zorgen of de netjes wel vol zouden komen.

 

gallery_34072_13989_420059.jpg

 

gallery_34072_13989_320638.jpg

 

16-5, 37 dagen 12/12. De groei is eruit, de 1e bloeiharen zijn sinds een week zichtbaar.

 

gallery_34072_13989_2623550.jpg

 

gallery_34072_13989_1950498.jpg

 

Ik heb mn lesje wel geleerd, de volgende keer gaat het net 15 cm hoger en begin ik veel later met scroggen.

 

De groeten, Jaap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is hier "scroggen" aan dan? Je laat het gewoon door een rekje omhoog groeien. Als je ze vast genageld had je prima kunnen scroggen zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ik weet het. Maar ik heb ze wel degelijk gescrogd hoor. Op een gegeven moment zaten de netjes gewoon stampvol en moest ik ze wel de hoogte in laten gaan. Zoals ik al zei, ik heb me een "beetje" verkeken op de groei van deze dametjes.

 

Uiteindelijk zal het wat meer fluf opleveren, geeft nix want dat wordt uiteindelijk in een lekker plakkie hasj verwerkt.

 

Fijne avond nog, Jaap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...