Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Madara

paar vraagjes

Recommended Posts

Denk dat de methode van ZodD toch makkelijker is.... Bierflesje vullen met water, stekkie erin en weekje + wachten op bloei. Denk dat je sowieso je plant zal moeten toppen als je dit een beetje snel wilt doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar ik wil het het liefst weten voordat ik ze ga overpotten, want ik heb een grote pot en een redelijk grote pot, de rest moet het met kleiner doen en ik wil voorkomen dat ik een zak potgrond waar ik nog wat euro's voor bij elkaar moet sprokkelen verpest aan een mannetje.

Want voordat je gaat toppen moeten ze eerst een heel stuk groter zijn voor zover ik weet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen, volgens mij hebben m'n planten een stikstof gebrek ofzo aangezien de onderste bladeren geel beginnen te worden.. Moet ik nu in een bakje pissen en dat mengen met water en aan de planten geven of moet ik wachten op 13 mei, wanneer ik ze ga overpotten waardoor ze vers potgrond om zich heen hebben...?

 

EDIT: kheb al 0.1 liter pis gemengd met 0.9 liter water en een beetje bij 2 plantjes gegooid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het bij het toppen een ramp als ik een verdieping te laag knip? want ik weet echt niet waar ik em af moet knippen, als ik em een verdieping hoger wil knippen dan is er geen steel genoeg om er een stekje van te maken om het geslacht te checken denk ik...

 

En stek maken is gewoon kwestie van steeltje beetje schuin afsnijden en in het water zetten toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Madara,

Ja, je kunt een van de zijscheuten afdekken, maak een hoesje van niet lichtdoorlatend plastic, markeer de zijscheut die je wilt verdonkeren, in jouw geval zijn je planten nog echt te klein, komt omdat je buiten ofwel in daglicht groeit, dus je moet even geduld hebben.

probeer t maar over een maand, intussen groeien de planten door , dus je hebt geen tijdsverlies!

ps dat ene blad met die scheur is een nerfrupsje, als die aan het einde is valt ie naar beneden, helemaal niet erg! Hij kan niet klimmen zonder laddertje, dus dat komt ook goed! :o

 

misschien moet je dit topic eens lezen!

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=24908&st=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry ik bedoelde deze post.. dat andere is alweer oud.. ze zijn al een stukje verder, ik had een ander topic aangemaakt, maar dat had ik bij outdoor vragen gedaan ipv outdoor beginners vragen, die hebben ze nou verplaatst naar outdoor beginners vragen, maar dat is niet helemaal goed gegaan volgens mij want hij komt niet in de lijst voor.. hier is dat topic iig.. http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...p;#entry1013737

 

Is het bij het toppen een ramp als ik een verdieping te laag knip? want ik weet echt niet waar ik em af moet knippen, als ik em een verdieping hoger wil knippen dan is er geen steel genoeg om er een stekje van te maken om het geslacht te checken denk ik...

 

En stek maken is gewoon kwestie van steeltje beetje schuin afsnijden en in het water zetten toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 liter pis gemengd?:o

wie heb je dat wijsgemaakt?

 

ooit wel eens gezien wat er gebeurt als je in je tuin pist?

krijg je gele vlekken van dus lijkt me niet gezond

rokertje word er denk ik ook niet veel beter op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat pure pis niet goed is.. is te geconcentreerd.. maar pis verdunnen 1/10 schijnt goed te zijn.

Niet dat ik verbetering heb gezien ofzo..

 

Internet heeft me dat wijs gemaakt overigens.

Toen ik op zoek was naar zelf voeding maken., maar over dat voeding gedoe is nergens (voor mij) duidelijke informatie te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood ...sorry...kpis in me broek....

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol..

Overigens op de plek waar ik altijd pis in de tuin groeit wel vaak groot onkruid.. en dat is onverdunde pis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...