Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
geldboom

CD rom van Wietbeurs

Recommended Posts

Op de wietbeurs van dit jaar in Utrecht verkochten ze bij een stand een CDrom waar de bouw van een kweekhok op stond.

Je moest dan even 15,-- betalen en dan zouden ze hem de eerste week van maart versturen.

Aangezien ik hem nog niet heb, denk ik dat ik wordt geflest :-(

Zijn er nog meer mensen die deze cd hebben besteld?

 

Groeten,

 

Geldboom

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb even gevraagd, een kennis van me heeft hem ook nog niet. hij heeft wel een betalingsbewijs met een adres of zoiets.

 

laat eenieder die hier (mogelijk) de dupe van is zich even melden. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd "Boter bij de vis" Geef je straks ook je wiet weg en het geld komt wel een keer?

 

Er zijn gelukkig nog altijd naiefe goedgelovige mensen op deze wereld :o

 

Jan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel de presentatie gezien in Utrecht. Ik vond het nix. Weer zo'n gelikt fillempie waar alles geweldig goed gaat, ingesproken door zo'n debiele tell-sell diskdzjokkie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kreeg net een sms dat hij bij die kennis van mij binnen is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik een beetje te voorbarig ben geweest, bij mij lag hij vanmorgen in de bus.

 

Meteen even gekeken natuurlijk en er wordt meteen een fout gemaakt door een analoge schakelklok direct aan te sluiten op een tweetal lampen.

Hier had natuurlijk even een relais tussen gemoeten.

 

Verder was het eigenlijk een beetje algemene informatie, voor een leek zat er wel bruikbare informatie tussen, maar verder ook niet.

 

Het zou interessant geweest zijn als ze bijvoorbeeld hadden uitgelegd wanneer, je welke, af- en aanzuiger moet gebruiken.

 

Ook zou een beetje elektro info geen overbodige luxe zijn geweest.

 

Ik moet zeggen dat het hok wat ze gebouwd hebben er goed en netjes verzorgd uitzag.

 

Geldboom

Share this post


Link to post
Share on other sites

per 400W moet je 300m3 afzuigen (4x400W=1200m3 p/uur afzuigen)

per 600W moet je 500m3 afzuigen (4x600W=2000m3 p/uur afzuigen)

 

Als je deze vuistregel aanhoudt zit je altijd goed! (extremen vallen niet onder deze uitleg!)

Meer is altijd beter sind ze dimmers hebben uitgevonden...

 

 

Aanzuigen Als je dynamisch prefereert de helft van je afzuigcap.!

----------------------------------------------------------

 

Amp. x Volt = Watt

Watt : Volt = Amp.

Watt : Amp = Volt

 

600W VSA gebruikt 3 Amp. en een 600W bulb gaat 6,2Amp inductief doorheen!

Eerste 8 minuten verbruikt de VSA altijd 1,4x het vermogen dus 3Amp is in de eerst 8 min. opstarttijd 4,2Amp (ik reken altijd 4,5).

 

Vaak heb je een hoofdstop van 35 Amp. en 3 groepen tot 16 amp afgezekerd. Dit betekend dus niet dat je op iedere groep 16 Amp kan zetten want dan springt de hoofdstop, deze is immers vaak maar 35Amp. (3x16=48....)

 

Gebruik altijd een hoogvermogen schakelrelais gestuurd door een tijdschakelaar..

 

Let op!! Een hoop mensen..sorry,, Er zijn mensen die laten de hoofdstroom dat geschakeld wordt door het relais, ook door hun schakelklok lopen...Doe dit niet want dan schakel je alsnog"altijd uit met je schakelklok ipv. met je relais...!!!"" Check dat maar even..

 

Alles, maar dan ook alles van metaal en app. in je hok aarden!! "DAT BETEKEND DUS OOK DE KAPPEN"!!.

Hang je app. niet in het hok.. Je wilt in de wortelperiode een hoge RV. en dat is weer niet goed voor electr. app.!

 

Sluit alle gevlochten kabels aan met kabelschoenen. Als je dit niet doet heb je kans een keer een kroonsteentje te hard aan te draaien en dan breek je de kabel.. Met al het knettervuur nadien!! Is wel gaaf om te zien.. Niet om te blussen.

Zorg voor rookmelders en brandblusser(s)

Woon je op een flat: Koop een touwladder!! (altijd handig als er geen weg naar beneden meer is) bouwhandschoenen als je tere handjes hebt)!

Houd water en stroom altijd gescheiden...dumb..

 

 

Even een gratis en voor niks aanvulling op die K.U.T CD van die commerciële jongens die alles legaal over onze rug doen... Zag net ook ergens een topic staan, waar een leverancier wordt bedankt voor zijn reaktie"..?.. En dat was gewoon verkooppraat over die wings...... Laat ze lekker oprotten met die commerciele shitbende: Conclusie.. We worden allemaal letterlijk in de zeik genomen met hondenzeik!

...en accuzuur... We zijn toch geen schapen..of..wel..

 

:o

 

GrtZz

Jan, die graag tegen schenen schoppen kan. ;)

 

Ps. Als iemand info nodig heeft over een hokkie en hij kan het hier niet op het forum vinden, dan wil ik hem/haar/haar wel verder helpen hoor...! Gratis zonder hondenzeik.. :)

 

 

Nog een X Ps. Het enige waar die growshops goed in zijn = 2de hands lampen voor nieuw verkopen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...