Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jeice

cannacure

Recommended Posts

ik ga er morgen voor het eerst mee spuiten, normaal gebruik ik spraymix.. maar dit is gelijk goed tegen beestjes.

 

wie bebruikt dit? tevreden met de aanbevolen mengverhouding? kennis van me rade 1/4 aan ipv 1/3 omdat zn blad wat licht gele puntjes toonde op uiteinde van t blad dag na het spuiten.

ook staat er minimaal 1x per week spuiten tot de oogst, maar ben zelf niet zo'n fan van iets spuiten als de toppen wat dikker worden. wat zijn de meningen hierover?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik zelf liever spraymix icm anti-beesjes producten.

Cannacure is verder niks mis mee maar een spintplaag roei je er iig niet mee uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha nee opzeker niet. maar allicht helpt het ter preventie stel je zou de 1e 3/4 weken twee keer per week spuiten.

 

ik gooi dr ook nog 100 roofmijten preventief in van de week.

 

tot welke week geef je de spraymix? denk dat je sneller toprot krijgt als je gaat zitten spuiten in de laatste 2 weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee uiteraard, vanaf week 3 spuit ik ook niet meer en komen de roofmijten erin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik het niet....als je planten gezond zijn hoef je echt geen bladvoeding te geven!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt.. ik gebruik het ook alleen bij bladproblemen of een lichtere kleur in het blad..

Dacht ook dat het daarvoor was ontwikkelt.. en de naam zegt het al.. CURE :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duidelijk, vandaag de eerste en laatste keer. Zijn nu 4 weken 2 dagen.

 

Iemand restant kopen? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee had net zelf al wat cannacure gekocht.. ben niet zo van de bladvoeding, maar we gaan zien wat het doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nouw het werkt echt !

Als je erin knijpt spuit het zo die plantenspuit uit.

 

ff zonder dollen

Heb het gebruikt tegen thrips merk er niet veel van.

Was wel zo een gratis ding van de shop dus misschien is de verhouding niet goed.

Ook ruikt het niet helemaal pluis .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houd er ook rekening mee dat de eerste series die naar de winkels zijn gestuurd te lage concentraties bevatte waardoor het schijnbaar niet goed werkte..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De shop waar ik het haalde zei dat je beter de verpakking kunt pakken die je zelf in een drukspuit moet doen dan de spuitflacon, omdat die 1/3 verdund zou zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er tevreden over!

 

Op mijn stekken zat spint..

toen gelijk wat aangemaakt en allemaal onder gedompelt.

Nu zit ik in week 7 van de bloei en niks meer gezien :lol: .

 

 

Als je dit dus altijd doet meteen op t begin dan kweek je vrijwel

spint vrij!!

 

In een later stadium zal het natuurlijk wat lastiger zijn.

Dus meteen litertje aanmaken en geheel onderdompelen.

(ook al denk je geen spint te hebben)

 

Grts Al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

amnees, 1/3 verdunnen is ook de bedoeling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het toevallig gisteren voor het eerst gebruikt op een flinke spintplaag, dus ik ben benieuwd of het werkt hoewel ik er weinig vertrouwen in heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet het zowiezo herhalen na 2 dagen, en he mooiste is om het af te wisselen met een ander product, ikzelf wissel af met PVP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes panjaabi

 

ook al roofmijt losgelaten? pleuer er gewoon een overkill in. is je ruimte 10m2 gewoon 2 potjes voor 40m2 erin. het is het geld waard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je daar weinig vertrouwen in hebt, niet spuiten.

 

ik heb er ook alleen maar slechte ervaring mee. en dat was met gif... cannacure zal niks beter werken

Share this post


Link to post
Share on other sites

De roofmijt zal canna cure niet leuk vinden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De trips hier lachtte zich rot om dat spuitflaconnetje ;) zaten er lekker in te baden en gingen daarna lekker weer onder het hoogtezonnetje zitten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij vertraagde het heel goed de verspreiding van het meeldauw dus ik ben er zeker tevreden mee. 

In combinatie met het geinfecteerde blad verwijderen kan ik mijn plantjes rustig laten afrijpen ipv. dat het plant na 1 week helemaal wit van meeldauw is en het in de toppen en al zit en weggegooid kan worden.

Preventief zou het ook heel goed werken, dus als je al eerder last van o.a meeldauw hebt gehad is het wellicht een goed idee om vanaf de bloei 1x per week te spuiten.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...