Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Madara

Vervuilde wiet herkennen.

Recommended Posts

Ik heb het net in een glas met gekookt water (ik heb het niet erin gehad tijdens het koken) en er vielen witte snippertjes vanaf die naar de bodem zakte, maar de wiet die ik weer uit het water heb gehaald en die uitgezet is door door dat water lijkt wel oprecht behaard te zijn, want ik kan gewoon door die haren aaien. Maar zijn die kleine vlokjes die naar de bodem zijn gezakt nog iets om me druk om te maken? Ik zou nog steeds het poeder in mn cruncher op de een of andere manier willen testen.

 

ik kan je zeker met een gerust hart naar de Kruidentuin sturen ..

deze zit achter de waag op de kannemarkt .

 

goede weed , heerlijke hasj en geweldige koffie ... wat wil je nog meer ..

oja ... iedereen is welkom en je mag er gewoon roken .

 

openingstijden

7 dagen in de week van 9.00 tot 01.00 :lol:

 

 

GroeneGroet ,

 

UrbanGrower

Ik ken het, ben er toen een keer voordat ik 18 was geweest met de ongeldiggemaakte id kaart van mn broer, toen heb ik nog een welles nietus spelletje zitten spelen met degene achter de kassa over of ik dat nou was of niet.. uiteindelijk werd het niet geloofd, volgens mij ging ik daar toen heen omdat een klasgenoot van mij had aangeraden om daar V2 te halen, kan dat? nog nooit gehad iig. Maar kruidentuin is niet zo makkelijk met de auto te komen of wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een keer wat betreft dat kokend water, wat is de bedoeling dat er gebeurd?

Als er wat afvalt en op de bodem gaat liggen is het niet goed of wat?

 

Want tot nu toe iedere wiet (kwam allemaal uit de shop) waarmee ik dat gedaan heb is zooi vanaf gevallen, ik dacht zal wel thc of iets dergelijks zijn, maar het is troep?

 

Ik kan echt niet wachten tot mn planten klaar zijn, want het lijkt in dat geval onmogelijk om schone wiet te kunnen kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na lang roken kan je zoiets direct herkennen, ik heb het wel eens gehad. ik kreeg verkruimelde wiet van een dealertje (noodgeval) en het rook al chemisch en er zat nauwelijks thc op. toen ik het rookte proefde ik een vreemde mint achtige smaak. later ook hard staan kotsen er van. geef mij maar m'n eigen oogst :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je joint moeizaam brand en er harde stukken in blijven zitten weet je ook genoeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze stonden wel te kijken,

een tijdje gelee in de shop.

Toen de eigenaar een top wiet in een glas water gooide

geen verkleuring aan het water,

geen zwaar bezinksel

geen reukje aan het water

 

Het is zeker een goed hulpmiddel die extra info op kan leveren.

Ik heb al meerdere malen van een damper een toppie wiet gekregen,

moet je dit is proberen!!

 

En als je het rookt, ipv dampt

wordt er soms iets heel anders gewaar.

er is voeding/toevoeging die je proeft in je verdamper

maar ook die je pas proeft als je gaat verbranden.

 

Het eerste is denk ik meer, spray

het tweede is voeding in de plant.mss :lol:

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over dat witte poeder in me cruncher, heb ik ook regelmatig als ik me wietje crunch.

En of het kalk is of thc kan ik je geen antwoord op geven, wel kan ik je zeggen als je al twijvelt over de kwaliteit van je wiet, dat je dan eigenlijk je antwoord al hebt, ga gewoon na andere shops dealers om je dagelijkse rokertje te halen.

Heb zelf ook poos gehad dat ik wiet kocht en dat ik het niet vertrouwde helemaal heb toen besloten het gewoon ergens anders te halen tot wel tevreden was met de kwaliteit is wel een zoek tocht maar je wil toch kunnen ontspannen als je joint rookt?

 

Ipv zorgen te maken dat het slecht voor je is of dat het geen schone wiet is, dan rook je niet meer chill en dat is juist waarvoor we blowen toch ontspanning ?

 

Kost geld zat dus wees streng en wees eerlijk tegen jezelf vaak zit je gevoel bij juiste eind ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een keer keiharde wiet in de shop gekocht "squeezed lemon" heette het. Toen ik er een halve joint van op had kreeg ik enorme hartklopping en voelde ik me psychotisch, ik heb 1.5 uur lang zitten bibberen. Die troep kwam van coffeeshop zuiderzee in hoorn wat hier inmiddels bekend staat als een oplichtersbende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In hoorn zit zoiezo alleen maar klote shops.

De boot lijkt wel een nazikamp als je er binnen wil komen met al die security voor de deur.

 

En die shop op de hoorn 80 verkoop liever chemishe rotzooi, dan een mooi bio gekweekt wietje waar je u tegen zegt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

HALLO, IK BEN EEN ZEER ERVARE WIET ROKER EN IK SPREEK NAMENS DE WIEDA CLAN. JE MOET GEEN BEWERKTE WIET ROKEN! DIT IS NIET EENS WIET TE NOEMEN. BEWERKTE WIET IS KANKER VIES EN VIES HARDE OPLICHTING!!! JE KAN BETER HASJ KOPEN OF ZELFS BETER NIKS EN JE GELD EN GEZONDHEID BESPAREN. MENSEN JULLIE ZIJN GEWAARSCHUWD!!! WEES ALERT! LET OP TEXTUUR, DICHTHEID, GEUR, SMAAK, EN KLEVERIGHEID. 

PS: FUCK DIE VIEZE KANKER DEALERS MET HUN VIEZE KANKER LAK! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me prachtig als iemand shops kan testen op vervuilde wiet. Moet die persoon/groep wel anoniem blijven, want voor je het weet, maken ze m een kopje kleiner.

Ik zou wel doneren naar zo'n instantie zodat ze wetenschappelijke analyse kunnen doen en kunnen bevestigen wat velen al jaren roepen. Dat zou een enorme motivatie zijn om schone wiet te gaan verkopen.

Toch gek dat er geen keuringsdienst van waren is voor wiet.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet alleen lak, ook synthetische wiet...!

Ik dacht dat het zo een vaart niet zou lopen, maar ik kwam het laatst tegen bij een maatje van me, waar iemand het bij had.

Hier nog een goed filmpje over gevonden bij 420moment.nl.

https://420moment.nl/entertainment/de-gevaarlijke-opkomst-van-vervuilde-wiet

Edited by Junkie4life

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas heeft de synth THC zijn weg gevonden naar nederland,
in Groningen, rotterdam en brabant heb ik meldingen gezien.
Het is vaak CBD wiet die "verrijkt"is met synth THC.
Vies volk die dat doet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...