Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Magnefiek

Deense autoflower

Recommended Posts

Beste forum leden ik ben best wel nieuw op het forum en mijzelf net even voorgesteld op het forum.

 

Ik ben razend enthousiast over de guarilla corner en daarom lees ik hier continue topics door, nou is het me duidelijk geworden dat als beginner guarilla kweker dat deense autoflowers daarvoor de beste soort zijn nou weet ik ook dat die via froebanken zijn te bestellen alleen heb geen internet bankieren en ben best wel noob met die shit.

 

Heeft iemand misschien wat deense autos over ik wil er gerust voor betalen ik woon in de omgeving amsterdam als ik ze zou kunnen ophalen zou dat top zijn moet het niet meer als 60 km van adam afliggen is dat wel het geval kan je ze misschien versturen dat ik geld opstuur ofzo ?

 

Zouden jullie dat hier willen posten of een pm.

 

Ik hoop trouwens zo snel mogelijk mijn eerste guarilla kweek te posten en updaten.

 

Iemand zijn topic die ik echt knettergoed vind is die van carpe diem respect gast en die sticky is welverdiend!

 

Greetzz Magnefiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

je vult je gegevens in

je gaat naar de bank om het geld over te maken

weekje later zaadjes in je bus

 

moeilijk?

nee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen internetbankieren??? U is digibeet? Of nog geen 18 of zo?

 

Er bestaan wel Deense Auto's bijvoorbeeld de Cph-o-matic maar dat geeft geen voordeel t.o.v. 'normale' autoflowers.

Ik denk dat wat jij bedoeld vroegbloeiende Denen zijn zoals Royal Dane, Henkes Lolland en Danish Gold.

Dat zijn semi autoflowers, vroegbloeiend als in dat ze in bloei gaan zodra je de lichturen verminderd.

 

Veel plezier met het lezen van het Deense buitensoorten topic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog wel een saab te koop hoor :D

Maar even serieus geen handel op het forum.

Er zijn genoeg zaden online te koop.

Hybrids from hell hoor ik goede dingen over en het zijn dacht ik denen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry was niet me bedoeling lui over te komen ofzo ik ben wel degelijk boven de 18 :D ik ben 19 het is ook niet mijn bedoeling om een handeltje te maken ofzo.

 

Ik bedoelde trouwens die royal dane enz henkes holland

 

Zou alleen liever de zaden bij iemand ophalen dan via internet

Maar zie dat ik genoodzaakt ben om het toch via internet te halen sorry voor het ongemak guys!

 

Greetzz magnefiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook je geld cash verzenden naar froebanken, of naar eender welke ander online zaadshop.

 

Je moet wel eerst ff mailtje sturen.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...